280 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan)

Aç tok ne yaparsam yapayım migdem bulaniyo . 1 haftadır böyleyim . Nane limon içen var mı ? Zarar li mi ? 

Gebelik haftası 9+4
Reklam


7 Cevap

0 oy
(21 puan)

Nane limon tavsiye edilmiyor gebelere. Sanırım nanenin rahatlatıcı etkisinden dolayı ilk 3 ay düşüge sebep olmaması icin. Ilk aylarda anlamsiz seylere bulanti hissedebiliyor insan. Kolaylık dilerim. Ben kendime cozum bulamadigim icin bisey diyemiyorum  hava soguk demeden cam acma bol temiz hava sakinlestiriyordu

(51 puan)
Yemek yiyorum bi süreden sonra ağzımda sanki kolonya tadı gibi ilaç tadı gibi garip bi tad oluyo. Yiyince geçer deniliyor du malesef :( tsk ederim Allah razı olsun yorumunuz için
Reklam


0 oy
Beta hcg yukseldikce vucut boyle bazi tepkiler veriyo. Nane limon dene ama etki etmiyo bulanti icin canim.belli bir sure bulanti devam ediyo
(51 puan)
12  haftaya kadar diyolar kimisi 9 aya kadar bile diyo . Hiç bulamayan migdem başladı bulamaya uyku yok gece sabah demeden böyleyim :( tsk ederim bilgilendirdiginiz için
Ben ilac kullaniyorum malesef doguma kadarda devam.edicek. cunku gecmiyo canim fazlaysa bulantı ve kusuyorsan doktoruna sor bi oneride bulunacaktir. Gecmis olsun
(51 puan)
Daha yeni fakat 2 gündur kusmalar basladi. Aç kalmakla deniliyordu acta kalmiyorum fakat yine bulantı oluyor . Agirlasirsam daha kötü olursam söylerim . Allah yardımcınız olsun kaç haftaliksiniz ? Ve doguma kadar kullancazsiniz Rabbim ferahlık versin inşAllah
Eskiden hastaneden gelemezdim sanki zindan olmustu hayatim ama simdi eakiye nazaran iyiyim siddetli bulantilarim 14. Haftam doldugunda bitti ama hergun sabah bulantilarim hic gecmedi o yuzden ilacla devam edicez dedi doktorumuz. Su an 30 haftaligiz doguma kadarda devam ilaca malesef canim. Sagolasin insaallah seninki de gecer bian once cok zor cunku
(51 puan)
Rabbim kolaylıklar versin inşAllah . Evt çok zor ve ne zaman biter bilgim de yok Allah beterinden korusun . İlaç etkiliyse rahatlatıyorsa adınıza sevindim . Az kalmış Rabbim tamamına erdirsin . Sağlıcakla kavustursun
Sagol canim hepimizin yavrusunu sag salim kucagina almayi nasip etsin rabbim sanas gecmis olsun
(51 puan)
Aminnn insAllah cumlemize safi ismiyle şifalar versin. Tsk ederim
Sagol canim hepimize insaallah ben tskr ederm
0 oy
(72 puan)

Limon koklamanizi oneririm 2.5 ay cektim.twk.care limondu tansiyon dustugu.icin yiyemiyordum fakat kikusu ii geliyordu. Butun limolimonun kabugunu biraz kaldirin o sekilde koklayin yavas yavas kabugunu soyarak.koklamaya devam edin iyi gelir insallahh

(51 puan)
Limon ferahlatir haklısınız bi deneyim Allah razı olsun . Evde bi şekilde ifade ediliyor da çalışıyorum kara kara ne yapcam onu düşünüyorum
0 oy
(7,412 puan)

13 haftalik olduk hala gecmedi bulantilar. Rezene biraz rahatlatiyo lakin 2 3 gunde bi icmeye calisyrm. Bitki caylari cok tavsiye edilmiyo

(51 puan)
Dusuk tehlikem de var o riske girmesem ii olur çünkü 1 dusugum oldu şimdi bunda çok dikkatliyim.  Allah razı olsun Rabbim sağlıcakla geçirmeyi nasip etsin .
0 oy
(1,311 puan)

Bende aynı senin gibiydim cnm 5 haftada başladı 11. Haftada bitti şimdi 12+4 uz ama bu zamana gelen kadar ne çektim bi ben bilirim ayva ye salatalık falan ye

(51 puan)
Ayva yiyorum biraz aç kalayim oda care olmuyo :(  salatalık bi kere gece canım istedi yedim ii geldi . Allah razı olsun .12 . Haftaya gelmeden bulantilarim geçer
0 oy
(1,368 puan)

Nane limon zararsiz ya bisey olmaz bende iciyorum soguk alginligi icin

(51 puan)
Her bünye bir olmuyo . Aklıma geldi oda bi bitki olduğu için vazgeçtim. Rabbim size de sifa versin
0 oy
(2,555 puan)

Peynirli makarna deneye bilirsin benim rahatlatiyordu

(51 puan)
Dr ekmek pilav makarnaya çok yeme dedi . Onlarsiz da olmuyor ama yediğim ekmek bile suan boğazimda büyüyor bi ara deneyim Allah razı olsun
(2,555 puan)
Ilk aylarda cok secenek olmuyor malesef
Reklam


İlgili sorular

2 cevap 564 göst.
8 cevap 268 göst.
19 cevap 680 göst.
15 cevap 412 göst.
14 cevap 224 göst.
Reklam


...