297 göst.
Hamilelik Alışveriş kategorisinde (21 puan)

Kraft garden park yatak aldık. Bu akşam kurduk tipi,özellikleri gayet hoşumuza gitti ama bi plastik kokusu var. Bu marka model kullanalara sormak istiyorum kokusu zamanla geçiyor mu? Geçmiyorsa iade etmem gerekecek çünkü.

Gebelik haftası 30+3
Reklam


5 Cevap

0 oy
(1,195 puan)
seçti
 
En İyi Cevap

cnm.paket iconde kalmaktan normaldir kokusunun olmasi..zamanla.gecer..

(21 puan)
Teşekkür ederim inş geçer.
Reklam


0 oy
(1,345 puan)

Kraftin baska bi besigini kullaniyorum. Kokusu falan yok. Ilk aldigimda var miydi onu hatirlamiyorum :/ 

(21 puan)
İnş bununki de geçer sonuçta aynı fabrikanın ürünleri. Teşekkür ederim cevap için.
(1,345 puan)
Rica ederim. Gececegini düşünüyorum kokunun. Sonucta koca koca mobilyalar da ilk kuruldugunda kokuyor
0 oy
(1,042 puan)

Pek fikrim yok ama Havalandırma değilde  kurmadan önce parçaları silseydiniz etkisi olurdu belki 

(21 puan)
Teşekkürler cevap için. Öyle parçalar olmuyor büzülmüş şekilde çıkıyo içinden uzatıp açılıyo sadece.
0 oy
(33 puan)

Kraft değil ama başka bir marka almıştık koku vardı ilk deneme amaçlı kurduğumuzda, normalde doğuma yakın kuracaktık ama koktuğu için kurulu bıraktık şuan herhangi bir kokusu yok zamanla geçti ama hepsinde aynı olur mu bilemiyorum

(21 puan)
Ben de kurulu bırakıcam 10 haftada geçer herhalde.
0 oy
(732 puan)

Evet geçiyor. Bir de temizlemeniz lazım tabii o zaman kokusu daha çabuk gidebilir. Ben yatak döşek sermeden temizleyip öyle sermiştim. Sonuçta nereden nasıl geldi bilemem.

(21 puan)
Silmek aklıma gelmedi hiç ama doğru diyorsunuz koku için olmasa da bi silmek lazım.
(732 puan)
Zaten size tavsiyem doğuma yakın yatağı vs koyun. Çünkü çok toz oluyor içi. Temiz temiz koyun kenara vakti gelince yerleştirirsiniz bence yorgandı çarsaftı falan. Cibinliği kapalı bile olsa toz oluyor.
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 319 göst.
27 Haziran Hamilelik Alışveriş kategorisinde Isimbulamadim06 (1,070 puan) sordu
13 cevap 312 göst.
3 cevap 220 göst.
18 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ilayda22TN (452 puan) sordu
Reklam


...