426 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (146 puan)
düzenledi

 Selam kizlar Bu gun detayli renkli ultrasona girircem men bebeyimde tek umblikal arter yeni 2 kordon oldigundan diyer organlarda Incelenecek.. nolur dua edinde bawka sorun yasanmasin.... Aksam bu.postde gorusuruz... . Birde dunden beridir elimi karnima koyuyorum ne bebeyimde yurek doyuntusun nede haraket hiss etmedim.. genelde elimi karnima.koydukda yureyi atiyordu

Haftam 22+5..

Gebelik haftası 22
Reklam


15 Cevap

0 oy
(2,663 puan)

Allahım yardımcın olsun korktuğun korkuya uğratmasın canım minik bebişi sağlıcakla kucağına almaya nasip etsin

(146 puan)
Amin Abla dua edin inse Allah. Hepimiz saglikli alalim
Reklam


0 oy
(50 puan)

Rabbim evladını sana bağışlasın inşallah bir sorunla karsilasmazsiniz içini ferah tut 

(146 puan)
Cooox saqolun Amin hepimiz inse Allah
(1,297 puan)
Çıktımı tatlım sonuç
(146 puan)
Selam canim geldim evet bir az gelismde prob var ceki az. Ve birde bazi weyler varki ultrason goremiyorum.dedi. bunu kimse goremez zehn filan gibi
(1,297 puan)
Canim benim ablamın kızına neler neler dediler kalp duvarında kalınlık down sendromu özürlü gelişimi geri neler dediler doğumdan sonra altı ay takipte kaldı ne duvar kalınlaşması ne down sendromu ne gelişim geriliği sen kendine ve bebeğine ıyi bak mevlam neylerse güzel eyler sen tevekkül et rabbim bişeyi olmadan verir kucağına inşallah moralini yüksek tut
0 oy
(1,297 puan)

Canim rabbim bebeğinin de seninde yardımcın olsun inşallah sağlıklıdır yüreğini ferah tut dualarımız sizinle 

(146 puan)
Coox Saqol Baci allah hepimize saglikli ovlad versin
0 oy
(269 puan)

okudum canim rabbim sana bagislasin bebegini sifalar diliyorum

(146 puan)
Cook saqol ablam sende saglikli.Al kucagina
0 oy
(764 puan)

Okudum canım inşallah güzel haberler alırsın bebeğinle ilgili

(146 puan)
Amin.hepimiz canim
0 oy
(1,663 puan)

Okudum canım içini ferah tut

(146 puan)
Cook saqol Allah razi olsun Allah bebeyini sanada saglikli versin
0 oy
(657 puan)

Okudumm canm rabbim.sifa versn

(45 puan)
Okudum canim rabbim yardimcin olsun bebebini sana saglikli bi sekilde kavustursun insaallah
(146 puan)
Cooox saqol Canim sizede inse Allah
0 oy
(1,040 puan)

Canım Allahın izniyle hiçbir şey olmayacak. İyi düşün kötü düşünme hiç. Dualarımızdasın. Mutlaka haber ver bize. Aklımız sende ve bebişinde. Biz teyzeleri olarak dua edip bekliycez :*

(146 puan)
Selam canim Gitdim.geldim her wey normal idi amaki 1.ay sonra yine gidicem. Zehn filan boyle weyler varki goremiyorum.dedi bazi weyleri
(1,040 puan)
Canım Allaha sığın. Biz de duacınız. Allahın izniyle bişey yoktur. Olsa zaten daha erken çağırırdı. 1 ay normal kontrol oluyo
0 oy
(91 puan)

Rabbim yardımcın olsun 

0 oy
(1,810 puan)

Okudum allah yardimcin olsun 

0 oy
(537 puan)

ALLAH yardimin olsun INŞAALLAH yaxwi olar

(146 puan)
Aminn.baci cox.saqol
0 oy
(661 puan)

Okudum canim.rabbim tez sifa versin.hemen kotu dusunmeki bebekte stresten etkilenmesin.rabbim sonunuzu feraha cikarsin hayirli saglikli bebisini kucagina almayi nasip etsin

0 oy
(849 puan)

Dualarımız seninle canım Allah yardımcın olsun. .. muayeneye başlarken Allahın adını çek .. 

0 oy
(931 puan)

Okudum rabbim yardimciniz olsun 

0 oy
(821 puan)

Okudum canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :) kötü düşünme hemen bebeğin de etkileniyor onu düşün :) 

Reklam


İlgili sorular

6 cevap 238 göst.
22 Şubat Doğum kategorisinde misafir sordu
28 cevap 362 göst.
4 Ocak Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Miracın Annişi (1,198 puan) sordu
37 cevap 370 göst.
1 Ocak Hamile Kalamama kategorisinde Nage (25 puan) sordu
Reklam


...