234 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (849 puan)

Kizlar bebegim cok assagda kipirdiyor ..göbek deligimden 8,9 parmak assagda kipirdiyor  ..böyle şey yaşayan vaemin?  Varsa lütfen soylermisiniz

Reklam


7 Cevap

0 oy
(4,770 puan)

Benimde arada asagiya iniyo arada yukari ckiyo oluyo oyle :)

(849 puan)
Bu gün benimki rahatlamaktan geldi ..çok teşekkür ederim hepinize .. bide sağ salim dogsalardi
Reklam


0 oy
(710 puan)

Kaç haftalik gebesin. Benimde öyle oluyor. Arada kasiklara iniyor bazen mideye çıkıyor :)

(849 puan)
21:4 günlük .. aynen bendede öyle bazen gobegimden baya yukarıda haraket ediyor:) bazende korkutuyor
(710 puan)
Yorulunca kasiklara iniyor keyifli olunca yukarıda oluyor ama hep kasikta hareket etmesi tehlikeli öyle olursa doktora gorunursun korkma bsey olmaz Allahin izniyle :)
(849 puan)
İki gun önce olmusdu bide şimdi öyle sık sık olmuyor arada bir .. (İNSALLAH )
0 oy
(2,865 puan)

Benim 25 haftalik oldu bazen aşağıdan çıkacak sanıyorum:/

(849 puan)
İyi olur insAllah. . Bende rahatladım valla herkesde oluyormuş
0 oy
(262 puan)

Benimki de poposu asagida olsugu icin tekmeler hep asagida

(849 puan)
Doktora gitmek için sabirsizlaniyorum acaba benim bebegim nasıl pozisyonda. . Belki seninki gibidir poposu assagda .. nerđe olursa olsunlar yeterki sağlıklı olsunlar
(262 puan)
Öylede popo asagida kalmaya devam ederse normal dogum hayal oluyor doner insallah
0 oy
(1,830 puan)

Evet canım sürekli yer değişiyor benimki de ama.nedense aşağıya daha çok hareket ediyor 

(849 puan)
Benim tup bebekle o yüzden korkuyorum
(1,830 puan)
Korkma insaAllah bişey olmaz Rabbim korusun onu.
Ama raatsiz oluyorsan bi görün doktora
(849 puan)
3,4 güne gideceğim doktora ilaç yazdı onu bitirip insAllah iyi olur
0 oy
(159 puan)

Benimkide hep sag tarafimda sanki sirtimda hareket ediyor gibi 

(849 puan)
Benim sol tarafta ama haraket etdikden  sonra bir yerde tutamıyorum cıvıl cıvıl. .ama bazende öyle yaramazlık yapıp  benide korkutuyor:)
0 oy
(61 puan)

Benim 28 29 hastalıktan hep kasiklarda hissediyordum  tekmelerin bazen acı veriyordu ama şimdi 32 hafta olduk sürekli her yandan tepikliyor oğlum :)) yani korkulacak bisi degil :))

(849 puan)
Benimkide öyle ama arada bir assagda hiss ediyorum derimi yırtıp cikâcakmis gibime geliyor
(61 puan)
Evet bazen afedersiniz vajinanizdan çıkacakmış gibi hissediyor olabilirsiniz bu çok normal :))
(849 puan)
Korkudan gece boyu uyumadim. .şimdi içim rahatladi çok teşekkür ederim
(61 puan)
Rica ederim inşallah bebelerimizi sağlıkla kucağımıza aliriz"))
Reklam


İlgili sorular

Reklam


...