158 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (328 puan)

Kızlar bu ikili tarama testinde 12+2 haftalık bebek ultrason da burun kemiği ense kalınlığı falan gözükür degil mi ? 

5 Cevap

0 oy
(2,139 puan)

Evet canım görünür ben 11+6 haftalıkken yaptırmıştım

(328 puan)
Ayyyy nt göremedim ama ense kalınlığı az dedi doktktor baktı ölçüm icinde dedi ama göremedim burda suann
(328 puan)
Ama burun kemiği falan olusması iyi şeyler degil mi
(2,139 puan)
Evet burun kemiği olması iyi diye duymuştum down sendromlu olma ihtimali azmış ama tabi kan tahlili önemli
(328 puan)
Dist A ne demek canım biliyor musun benim ensenin orda Nt yazısı göremedim ben dist uzaklık yazıyor İnternete ense ile alakalı olabılır mi ki
(2,139 puan)
Bilmiyorum canım anlamını
0 oy
(36 puan)

Evet görüyor doktor. 

0 oy
(680 puan)

Evet canım onlara bakıyorlar zaten ultrasonda 

(328 puan)
Ya sekreter cok biliyormuş gibi yok cok kucuk belki gözükmez falan dedi ***** sinirimi bozdu
(7,384 puan)
11 ile 14 hafta arasi yapiliyo zaten bu testler.bi de mesele benim 13+2 ama ultarasondan bakti 13+6 görünüyordu. 14 haftayi 1 gun gecse yapmazdi.
0 oy
(328 puan)

Kızla cok sukur burun kemik yapısı olusmus ense kalınlığı da gayet iyi dedi kan sonucunu bekliyoruz 

0 oy
(7,384 puan)

1 saat önce geldim taramadan. Ultasondan guzelce inceledi kalinligina bakmaya çalıştı kuzum uyuyo muydu napiyodu hareket etmeyince baya bi ugrasti doktor görmek icin.  Baya bi öksurdum oyle bakabildi. 2 tup de kan verdim o kadar

(41 puan)
Bende geçen cuma günü ikili tarama testi yaptırdım ama benden 6 tup kan istediler senden iki tüp şaşırdım tabi ben 6 tup kan verdim mi vermedim
(7,384 puan)
6 tup mü ay ben korkuyorum zaten 2 yi bile zor verdm
(41 puan)
Evet 6 tup canım ben korkudan değilde çok halsiz oluyorum yerimden kalkamiyorum 2 3 deselerdi kabul ederdim,nasil çıktı tahlil sonucun umarım sorun yoktur
(7,384 puan)
15 gun snra cikiyomus beklemedeyim:) insallah iyidir

İlgili sorular

9 cevap 116 göst.
1 cevap 103 göst.
6 gün önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hellomama (288 puan) sordu
2 cevap 92 göst.
...