456 göst.
Hamilelik Alışveriş kategorisinde (849 puan)

Kizlar 21,5 günlük hamileyim ama hamile kaldim kalalı ne makyaj yapıyorum ne hamile kıyafeti almıyorum. . Alınca birşey olacak diye çok korkuyorum. .bu düşüncede olan varmı. .hatda bebegime doğru dürüst isim bile secemeiyorum .. 

Gebelik haftası 21,5
Reklam


13 Cevap

0 oy
(2,663 puan)

Kötü düşünce tüm hamilelerde var galiba al canım yavaş yavaş kendine bebeğine güzel hayaller kur bol dua et bişey olmaz inşallah Allahım hepimizin evladlarını kötülüklerden ve kötülerden korusun

(849 puan)
Evet dusunmeden edemiyor insan
Bende almak istiyorum ama (Amin canım insAllah )
Reklam


0 oy
(742 puan)

Yok oyle bi dusuncem olmadi cok sukur sadece 2 kez dusuk tehlikesi gecirdim diye alisveris yapmamistim simdi 33 haftalik olduk hefseyimiz tamam kiyafet bolumune gelincede almadm o zamanlar cunku kendi kiyafetlerimi hep giydim oluyodu 25. Haftadan sonra 2 kiyafet aldm imdi kıslıkları cıkartınca yine kendi kiyafetlerimi giyiyorum yani cunku fazla bi kilo almadm bn hamileligimde iamimizde daha bebis ortada yokkem bile belliydi :)

(849 puan)
En çok sevdiği m şey hamile kiyafetleri .. ama doktorum hep düşük tehliken var diyor o yüzden alamıyorum bide hiç bir yere gitmiyorum tüm gün evdeyim .. ben hatda  hamile olduğuma bile zor inanıyorum. .
(742 puan)
Bnde oyleydim ilk haftalarda gecirdim bi kere dusuk tehlikesi 20 gun ful yattim sadece tuvaletw kalktm sonra 4.5 aylikken asiri kanama oldu ve yine tehlikem vardi bnmde aylarca hep evdeydim bi yere cikmiyodum ki bebegim bana tutunsun ev isi hic bisey yapmiyodum cok sukur gecirdim o hunleri diyorum ya ailem alisveris yapma dedi bisey olursa cok uzulursun cunku oturdugum yerde hic bisey yapmadan tehlike olusuyodu bnde almadm simdi cok sukur 33 haftalik olduk eaylarinida aldm rabbim herkeze evladini sag salim bagislasin sende kotu duaunme bos yere evham yapipta hem kendini hem bebisini strese sokma
0 oy
(174 puan)

Bende 22 haftaligim ama almadim daha hicbisey ne kendime ne bebege ilk gebeliğim üstelik:) Bana sorarsanız hamilelik almayın onun yerine salaş rahat kıyafetler alın ki ilerde de giyersiniz hamilelik bikac ay sonra bida giyilmez

0 oy
(1,049 puan)

Vesvese o dua et banada oluyor icime bi korku firtinasi sarıyor sonra hareket ediyo hamd olsun diyom geçiyor sen herseyin tadını çıkar bu gunlerini zehir etme korkarak ole düşünerek rahat olalim

(849 puan)
Aynen onun bir kipirdayisi dünyalara değiyor. . Doğru söylüyorsun
Öylede yapacağım. . ALLAH ONLARI BİZE BAGİSLASİN İNŞALLAH
(1,049 puan)
Amin canım amin
0 oy
(732 puan)

Hamile kıyafetini ben en başta aldım bence iyi oluyor özellikle pantolonlar ve eşofmanlar göbek kısmının rahat etmesini sağlıyor.

0 oy
(199 puan)

bende oyleyim canim.ne bebeyime bi sey aldim nede kendime 19.2 yim 

0 oy
(1,368 puan)

Cnm bende almadim ama ben zaten hep uzun elbise giydigim icin surekli daha oyle elbiselerimin cok daralmasi soz konusu olmadigi icin almadim bizde 25 haftayi gectik sukur ama sen boyle dusundukce negatif enerji cekiyosun bebegide etkiler senide psikolojik etkiler yapma bence bebegin dogunca ne yapacaksin ne kadar guzel bi anne olucaksin onunla ilgilenecek zaman gecireceksin bunlari dusun 

0 oy
(657 puan)

Makyaj aldm ama hamile kıyafeti almdm çünkü ilk 4 5 ay zayfldm yeni yeni karnım cikiyo eski kilima geldm 28 haftaligim  daha yeni bi  pantolon  tek aldm

0 oy
(2,739 puan)

Ben hamile kıyafeti almadim ama kötü düşünceler düşündüğüm için değil gerek duymadığım için almadim çünkü hamileleri düşünüp hiç güzel kıyafetler üretememişler...bende beden olarak büyük aldım hep o şekilde giyindim çok az kaldı doğuma zaten sonrada kullanabilirim hepsini...sanada tavsiyem asla kötüyü düşünme çağırma bu şekilde gebelik sürecin zor geçer rabbime emanet bebeklerimiz hergun bisey olacak diye düşünerek hareket edersek kafayı yeriz bence

0 oy
(1,663 puan)

Aynısı bende de var canım hep bir evham vesvese atmaya çalışıyorum arrık biz de 19+5iz

0 oy
(292 puan)

Ben hiç hamile kıyafeti almadim hiçte gerek duymadım zaten kiloda almadigim için normal kiyafetlerimi  giydim  sadece karnim büyüdükçe daha çok lastikli olanları giymeye başladım benimde erken doğum riskim  vardı hep korkuyla bisey olacak diye düşünmekle geçti ama yinede ismide doğum cantasida  hazırdı çok şükür 37+3 olduk erken gelmedi simdi doktorun gün vermesini bekliyoruz 

0 oy
(7,360 puan)

Canım şeytan vesvese veriyor çocuğundan yana senin için o çok kıymetli şimdi ona bir sey olsa ben ne yaparım düşüncesi var aklında hep. Güzel düşün güzel olsun canım sen kıyafet almasan da isim bulmasan da bir sey olacak olduktan sonra onunla engelleyemezsin. Rabbim evlat acısı göstermesin kimseye 

0 oy
(901 puan)

Bende hcbsey degismedi hala suslu puslu geziyorum uc bes biseyde aldım ismimde hazır :))

Reklam


İlgili sorular

5 cevap 354 göst.
6 cevap 360 göst.
8 Ocak Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde ❤Öykümİlkem❤ (1,180 puan) sordu
11 cevap 378 göst.
22 Eylül Hamilelik Alışveriş kategorisinde Melekgungor (232 puan) sordu
3 cevap 174 göst.
Reklam


...