459 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (188 puan)
düzenledi

Merhaba hanımlar

Bence bu hepimizin kafasını kurcalayan bir konu. Nasıl olmalı nerde olmalı  . Herkes haftasını ve nasıl bir şey hissettiğini tarif edebilir mi?

Gebelik haftası 23
Reklam


14 Cevap

0 oy
(459 puan)
seçti
 
En İyi Cevap

26+3 haftaligim. 18. Haftadan beri hissediyorum. Ilk zamanlarda ufacık az az hareketler hissediyordum bağırsak hareketi gibi.. ama son 2-3 haftadır çok daha şiddetli tekmeleri :) bazen kasiklarimda, bazen tam midemin altında bazen sağımda bazen de solumda hissediyorum. Şiddeti birbirine benzer oluyor genelde. Dışardan bakılınca da belli oluyor. Vurduğu zaman birden sisip iniyor mesela karnımın bir bölümü :) hareket ettiğinde dalga dalga oluyor :) hem icerden hissedip hem dışardan görmek muazzam bir duygu :) 

(188 puan)
Almak istediğim cevaplar da tam sizin tarif ettiğiniz gibi :) ben henüz o kadar sert hissetmiyorum. Demek ki o haftaları bulacak. Hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşallah
(459 puan)
Anlatabildiysem ne mutlu :)) haftalar geçtikçe şiddetleniyor, hazzı da bir o kadar artıyor inanın ki :)

Amin inşallah siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım:)
(749 puan)
Aynı BENDE senin gibi şeyler yaşıyorum canım Allah a şükürler olsun çok güzel duygular :) be de 24 hafta ligin 19 haftadan beri hissediyorum ve 21 den beri dışarıdan çok net görüyorum tekmeleri ♡
(459 puan)
Evet, anlatılmaz yaşanır denir ya tam da öyle :) O hareket ettikçe çıksın da doya doya seveyim diye icim gidiyor :)))
(749 puan)
Aynen öyle canım onun iyi olduğunu bilmek dünyalara bedel :))
Reklam


0 oy
(1,494 puan)

Canım bu tarz şeyler herkeste aynı olmaz ki. İlk gebelik veya sonraki gebelikle olması, çocuğun durduğu pozisyona göre değişiklik gösterir.

(188 puan)
Değişeceğini biliyorum. Ama tekmelerin verdiği his dönüşünün verdiği his sertlik Vs aşağı yukarı aynıdır. Zaten o yüzden dedim haftayı yazın diye. Haftaya göre yavaş yavaş yukarı çıkar. İkinci üçüncü gebelikte daha erken ve belirgin hissedilir bu da var tabi. Ama bunu belirterek yazarlar sanıyorum.
0 oy
(1,049 puan)

Herkezin farklı olur kiminki sağda kimininki solda kiMildar kimininki ortada.benim 22 haftalık benim genelde solda tekme atiyo kimildiyo 

(188 puan)
Sağ sol tabiki farklılaşır. Zaten dönüyorlar değişiyor. Ama genel olarak belli haftada belli yerdedir. Göbek altı göbek hizası ya da yukarısı gibi.  Sormak istediğim bundan ziyade vurmasını verdiği his. Dönüşünü hissediyor musunuz mesela sertleşme oluyor mu
(1,049 puan)
Yok ben daha hissetmiyorum ufak oldugudnan sanırım sadece bi gezinme vurma hissediyorum sertlesmede olmadi o 7.ayda baslar sanirim
0 oy
(181 puan)

33+0 olduk bugün benim bebeğim biraz tembel heralde çok aşırı tekmelemiyor ama ben artık hareketlerini filan hissediyorum genelde sağ tarafa geçiyor ortaya doğru geçerken filan acıtıyor tekme atınca da pıt pıt bir şeyler oluyor çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin 

(188 puan)
Amin :) yolunuz az kalmış. Sağlıkla dünyaya getirmek nasip olur inşallah
(181 puan)
Amin hepimizin yavrusunu inşallah :)
0 oy
(62 puan)

Ben 17haftalik hamileyim imi uc gündür boyle minik minik seyirme seklinde oluyor bazende karnimda bi dalga varmis gibi hissediyorum :)

(188 puan)
Evet ilk seyirme gibi başlıyor ama yavaş yavaş 20 -21 lerde ayrım daha iyi oluyor. Sertleşmesi de 26 ları buluyor sanırım :)
0 oy
(1,571 puan)

Anlatmak çok güç :) ilk başlarda böyle pıt pıt şeklinde minik hareketler ilerleyen zamanlarda bazen su dalgası gibi dışardan çok net bazen de o pıt şeklindeki dokunuşlar pat pat hali :) bazen çok asagılarda hissediyorum o hareket ettikçe altıma kaçıracakmışım gibi :) bazen de daha yukarılarda göbek deliğimin biraz aşagısnda .24.haftamdayım

0 oy
(61 puan)

Benim ilk gebeliğim 31+2 haftalık hamileyim şu an mesela başınıelimi karnımda gezdirdigimde hissedebiliyorum hareketleri yoğunlaştı konuştuğum zaman onunla tepkilerini hissediyorum çok sıcak olduğunda daha çok hareket ediyor :)) her anı çok güzel her hareketi ömre bedel :))

0 oy
(657 puan)

28bhaftayim önce biraz sert ypyo sonra  tekme attıyo  bazen gezyo  bakınca görebiliyorum  sol tarafa yada sag tarafa yatınca tekme attyo  ♡♡♡♡♡♡♡mükkemel bir hissssss

0 oy
(2,555 puan)

Allah ne verdeysi geciriveriyor sag sol kasik yukarsi demiyor. Keyfine gore oğluşumun. 30 haftadayim ben ama senon haftalarinda genelde kasik bolgesindeydi

0 oy
(2,621 puan)

bende ilk olarak 19+5 de hissetim ama baya hissetim sabah 9 da bir başlamıştı 10 a kadar nerdeyse 1 saat çok sert değildi vurmaları ama sanki içinde kelebek ucuosuoda tenine değdikçe hissediyosun değdiğini önce kasiklarimda hissetmiştim şuan 26 haftalik olduk  ve tekmeler durdu yerini iceri de gelişmelere bıraktı yani şuan karnım dalgalanıyor artık napiyosa iceri de:) bu arada artık bu haftalar da sesleri algılıyomus bebekler dün eşim elini karnıma koydu dudaklarını da koydu biseyler fısıldıyor inanır mısın her konuştuğuna vurdu oğlum benim rabbim nelere kadir 

0 oy
(1,905 puan)

Şuan 7 aylık olduk biz. O haftalarda sanki kabarcık patlıyordu karnımda.

(139 puan)
Benim de öyle oluyor :)agızda patlayan şekerler vardı ya aynı öyle dimi:) bıde gıdıklıyor gibi oluyor.
(45 puan)
Evet bende öyle hissettim. Şuan tekme atıyor bildiğin yumruk vuruyor dışardan belli oluyor artık:))
0 oy
(199 puan)

cok guzel bi soru sormussun canim bende bilgilendim.19.2haftadayim.bu gunlerde sanki kasiklarimda nese atidi gibi urek atmasi gibi bi sey tam cozemedim bebekmi yoksa ne.bu kelebek pit pitinida yaziyolar ya ondanmi acaba.onuda cozemedim.Allahin izniyle irelliyoruz insAllah her sey gonlumuzce olur.Amin

0 oy
(450 puan)

34. Haftadayız. Hareketler dışardan cok net görünüyor. Hatta baze minik ayagini koyup ittiriyor. Minik bir ayak cikintisi beliriveriyor :) gobek tam anlamıyla dalgalaniyor.Rabbim herkese kolay hamilelikler nasip etsin ❤️

0 oy
(849 puan)

Ben 22 haftalik hamileyim 16 haftadan itibaren net hissediyorum ...ama bazen çok asağda vajinamda gibi kipirdiyor ama çoğu zaman balık gibi yüzüyor. . Şimdi bile kolunu kipirdatdigini hiss etdim ama tam olarak el ayak ayırt edemiyorum bide bazen 2 saat boyunca aynı yerde bişeyler yapıyor ama anlayamıyorum kilirdamiyor kalbi gıbi  ama kalp atsı o kadar hızlı olamaz ..

Reklam


İlgili sorular

6 cevap 380 göst.
24 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
1 cevap 124 göst.
27 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Edaidil (156 puan) sordu
2 cevap 390 göst.
2 cevap 217 göst.
1 Şubat Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Beyza5 (2,913 puan) sordu
1 cevap 239 göst.
11 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melek.... (64 puan) sordu
Reklam


...