190 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (359 puan)

Kızlar yarım saat önce parmağımdan arı soktu bildiğim bi alerjim yok arının soktuğu yer sızlğyo sadece suyla temas edince biraz daha acıyo 21 haftalığım bişi olur mu başına gelen var mı?

Reklam


13 Cevap

0 oy
(848 puan)

Alerjim yoksa sorun olmaz canım bende soktu alerjim olmadığı için bişey olmadı 

Reklam


0 oy
(7,412 puan)

Sarimsak surebilirsn sismesini mikrop kapmasini engeller. Benimde ariya alerjim yok o yzden ciddiye almamistim ama bu yaz soktu ayagimi sisti cok kasindi enfeksiyon oldu ayakkabi bile giyememistim 2 hafta. 

0 oy
(1,775 puan)

Cnm daha önce soktuysa bir şey olmadıysa yani alerjin yoksa sorun olmaz ama miğde bulantı baş dönmem olursa acile git

0 oy
(379 puan)
Hemen buz koy sismesin canim bir zararininda oldugunu dusunmuyorum
0 oy
(3,231 puan)

Sizlamasi dışında bi sorun yoksa birsey olmaz basit gibi görülse de Hamileyken insan da pek çok şey degisiyor mide bulantısi baş dönmesi gibi bi belirti olmazsa sorun yok demektir canım geçmiş olsun 

0 oy
(1,571 puan)
Doktora görünün ne olur ne olmz
0 oy
(2,629 puan)

Alerjin yoksa bisey olmaz canim. Benim alerjim var vucut zaten ona tepki veriyor bende tansiyon dusmesi ve kusma oluyor

0 oy
(2,555 puan)

Ari sokmasi iyi degil hanilelikte bi acile gitsen iyi olur en azindan icin rahat eder

0 oy
(359 puan)

Hepinizden Allah razı olsun çok korktum küçükken çok soktu bişi olmazdı ama hamile olunca insan kendini düşünmüyo hepiniz sağolun

0 oy
(1,297 puan)

Tatlım iğrenmezsen idrarından sür amonyak etkisi var sızısını alır 

(359 puan)
Sızısına razıyım çekerim yeterki bebeğime bişi olmasın ufak bi ağrı dışında bişi kalmadı şükür canım
0 oy
(657 puan)
Beni de vurdu elim oldu balonn ama alerjim olmadığı için çok skr birdey olmdi  alerjim yoksa sıkıntı olmaz 

Hatta ne diyolar  biliyr msn bebeginzz  arıya karşı  bağışıklık kazanıyormuş ♡♡♡♡♡♡
0 oy
(269 puan)

alernin yoksa bisi olmaz benide sokmustu

0 oy
(10 puan)

Benimde parmağımı sokmuştu su deyince acıyodu ama sonra geçti bi sıkıntı olmadı korkma canım

Reklam


İlgili sorular

4 cevap 123 göst.
21 Temmuz Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Duyguefehasan (27 puan) sordu
1 cevap 16 göst.
2 cevap 129 göst.
1 cevap 77 göst.
23 Ağustos Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Minnoşun Annesi ❤️ (361 puan) sordu
1 cevap 50 göst.
Reklam


...