324 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (28 puan)

Selam kizlar, az once arkadasim eger ki fazla abur cubur yersen bebegin kolik olucak dedi. Dogrumu bu. Internetde arastirdim ama bulamadim. Hamilelik boyunca 4 5paket cips yedim ben ve simdi tedirginim. 26 haftalik hamileyim bu arada. Ama meyve de cok fazla yiyorum

Reklam


11 Cevap

0 oy
(9,655 puan)

Yav inanmayin su milletin dedigine ne alaka abur cubur kg yapar sana sadece o kadar takma bu kadar he olsun de gec millet her halt kulp buluyo cnm bende yedim cips artik yemiyorum kg aldigim icin kg sorunun yoksa asiri kacmadan ne istiyosan ye

(28 puan)
Insanin icine kurt dusuyo iste. Tesekkur ederim
(9,655 puan)
Yok be kuzum o koliklik basks bi durum
(28 puan)
Evet haklisin :)
Reklam


0 oy
(676 puan)

Ne alakasi var milete ne diyecegini bilmiyo dinlemeyin herkesi

(28 puan)
Tesekkur ederim cevabiniz icin
0 oy
(568 puan)

hic sanmiyorum aburcuburla kolik olacagini. bn hamileligim boyunca cikolata yedim gunde 2. 3 paket hergun yedim arada cips bazen kola bunlarin tek zarari bna kilo aldirdi bebegim kilo almadi. dogum yaotim Allahima bin sükur uysal bi oglum var emer uyur. gaz yaoacak yiyeck yedigim zamn gazi olur o zamn aglar onada kimyin icerim gazi cikar. 

(28 puan)
Allah bagislasin. InsaAllah benim de bebegim uysal bir bebek olur
(568 puan)
insaallah canim
0 oy
(1,830 puan)

Ben yiyorum valla cips eti gong çikolata kek ne bileyim abur cubur yerim yane alakası yok ağzı olan konuşuyor işte:/

(28 puan)
Ben de fazla degil ama canim cektigi zaman yiyorum/
(1,830 puan)
Nefis bu yiyoruz valla napalim
(28 puan)
Aynen dayanamiyor insan :)
0 oy

Abur cubur sağlıklı bişey değil tabi yani bi yararı yok lakin bende ilk gebeliğimde hamileliğim boyunca 2 yada 3 kez yedim çok canım istemişti oğlumda hiç kolik bi bebek olmadı bana saçma geldi açıkçası ilk defa duyuyorum 

(28 puan)
Evet ben de ilk defa duydum
0 oy
(230 puan)

Bence arkadaşin senin fazla yemeni durdurmak icin soylemiş canim cips yerine sevdiginiz kuruyemişlerden yiyin daha faydali bebeginiz için tavsiyem hemde cips isteginiz gecmiş olur

(28 puan)
Evet ola bilir :) tavsiyeniz icin tesekkur ederim. Sanirim artik kuruyemis yiycem
(230 puan)
Sevinirim canim senin adina sagsaglim alirsin inşallah bebegini kucagina :) ❤
(28 puan)
Amin insaAllah canim cok sagol :)
0 oy
(2,621 puan)

çok saçma :) milleti dinlersek en yararlı şey bile zarsrli yani yani bişeyleri abartmadan tüketmek bi zarar vermez tabi buna alkol sigarayı katmıyorum onlar cok  ayrı 

(28 puan)
Evet haklisin :)
0 oy
(184 puan)

Ya kimsenin lafima bakma herkes ayri terane zaten abur cubur fazla yeme yinede benim kız kardeşim çalıştığı için çok aşırı yerdi simdi1.5 yaşında kizi var ah bir gorsen ne tatlı ne sağlıklı masallah :) fazla yeme yinede 

(28 puan)
MasaAllah Allah bagislasin :) artik fazla yemiyorum :)
(184 puan)
Amin canım sağol :)
0 oy
(170 puan)

O zmn bnm kziim kesin kolik olur bn cikolata tarzi seyleri cok yedim cunku daha dogumda yapmadim ama inanmiyorm boyle seylere

0 oy
(2,040 puan)

Eşimin babannesi de kahve iç o zaman bebek aglamazmis bilmem birinin gelini kahve içmiş bebegi aglamiyomus filan  böyle boş insan ne çok ya kafeinli şeyi niye iciyim üstelik sevmemde aglarsa bakarim dedim  

0 oy
(665 puan)

Ben o milletten bıktım zaten ya bendede var onlardan herkes de ne cok biliyor

Reklam


İlgili sorular

11 cevap 381 göst.
30 Aralık 2018 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Umutt (84 puan) sordu
1 cevap 224 göst.
11 Aralık 2018 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Misafir (5 puan) sordu
6 cevap 216 göst.
11 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Vildanediz (50 puan) sordu
24 cevap 772 göst.
Reklam


...