1,050 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (472 puan)

Cok  mersk ediom kizlar ilk  bebegim vanjina genişler  mi acaba degisir mi sezeryan olmak istiom bu yuzden kararsizim bilgi sahibi olanlar var mi yada normal  dogum yapanlar  eski halini alio mu

Reklam


21 Cevap

0 oy
(2,100 puan)

Ben normal dogum yaptim ve eski halini aliyor 5 yil oldu yapali ve eskisi gibi oluyor.

(472 puan)
Yaa kimileri degsio dio bol oluo falan  dio  esimde ayni görüşte
(2,100 puan)
Benim esim hicbizaman demedi hatta aciyor bile yani  o an .gerisini siz dusunun
(472 puan)
Benimde ilk  bebegim anladim  canim demekki eski halinj alio
(263 puan)
Kocan eğer doğumdan sonra bollaşmış falan derse de ki : yine benim ki daralıp bollasa biliyor ya sen ki yıllardır ne uzuyor ne kısalıyor de ;))))
(5,945 puan)
Tövbe yaa :))) ne yazmışsın kız öyle . Ahahahaaa
(190 puan)
Aynen benimki dogum yapmadan bile her iliskide cok fazla acirdi ve hafif yirtilir di dogumdan sonrada ayni sekil hemen hemn her iliskide sanki catlar gibi oluyr aciyor
Reklam


0 oy
(171 puan)

Benim doktorum estetik dikiş yapıyorum sana demişti aklıma geldikçe gülüyorum.  Canım dan can çıkmış biran önce dik evladimin yanına gideyim ne estetiği onu mu düşüncem. Ama sonradan tabi anliyosun onemliymis

(825 puan)
Hicbisey hissedilmiyo canim ic dis dikism var hicbirini hissetmedim . Doktor kesmis o an onu bile anlamadim. Dikerken anladim soyluyo çünkü estetik dikis yapiyorum eline gelen 4 dikisin var vs.
(611 puan)
Benimde 40 mon çıkmasına az kaldı. dikişlerime bakmadım bile nasıl diye cesaret edemedim
(611 puan)
Doktor dogururkan söyledi kesi yapıyorum diye . acımadı bile arkasındanda uyşturdular bacağımdan
(825 puan)
Aynen bende bakamadim daha dikis yerime. Temizligi nasil yapicaz odanda korkuyorum
(611 puan)
Aynen aynen temizlik konusundada hep agda yapıyordum sanırsam biraz ara vericem jiletle . yada üstleri ağda altını jilet idare edicez biraz
(825 puan)
Galiba jilet yada tuy dokucu en iyisi diğerlerine cesaretim yok malesef benim de.
(611 puan)
Hem erken biraz agda için bi 2 ay geçse hiç bişey olmaz kapanır gider
(825 puan)
Tuy dokucu zarar vermez di mi
(611 puan)
dikişin oldugu yere sürülmese daha iyi olur
(825 puan)
Anladim canim. Tesekkur ederim
0 oy
(1,636 puan)

Eskisi kadar olmuyo sonucta dogum yapiyosun ama kndini baya. Topluyo

0 oy
(247 puan)

Cnm ilk doğumda eğer kesin olursa dikiş attıkları için daralma oluyor ve ilk ilişki sırasında gerçekten tekrarda canın aciyor ama ikinci  ve üçüncü doğumlarda malesef genişleme oluyor ama birazda bünyeyle alakali sanırım hatta benim arkadaşım 3 gebe şuan doğumdan sonra vajinal estetik yaptiricak ama tekrar çocuk düşünüyorsan buna gerek görmüyor dr

0 oy
(732 puan)

Herkeste olan bir şey değil. Üstelik vajinanın birazcık genişlemesi mi önemli bebek ve sizin sağlığınız mı önemli bunu değerlendirin. Sezeryan büyük bir ameliyat. Ama diyelim normal doğum yaptınız ve genişleme oldu gider daraltma yaptırırsınız sezeryan kadar büyük bir operasyon değil. 

0 oy
(2,737 puan)

Benim ki daraldı öyle de oluyormus bazen

0 oy
(931 puan)

Bende iki normal dogum yaptim bir sıkıntı olmadi şükür eskisi gibi oldu esimden olumsuz bisey duymadim insallah bunda da degismez

0 oy
(810 puan)

Merak etme zamanla falan eski halini alıyor bide dikiş falan atılıyormuş sanırım benim eşimde illa normal yap diyor Allahın izniyle inşallah 

0 oy
(3,989 puan)

Canm rahim kendini yeniler yani daralır ben 2 tane normal doğum yaptım eski halini aldı bi hastalık olmadı sürece rahim yeniliyor 

0 oy
(50 puan)

Acaba dikişler iyileştikten sonra ilk ilişkide kanama yaşıyo musunuz ya da acıma. ? Ben de en çok bndan korkuyorum , tekrar ilk ilişki psikolojisi bende çok fena oluyo ya..

(190 puan)
Bnde bir normal dogum yaptm suan eski halini aldi bollasma yok yani ama dogumdan sonra normalde kirkin bitince iliskiye giriliyor ama ben 3 ay giremedim kendimi hazir hissetmiyordum yada hazirdim ama bsy olur diye korkuyordum hep cesaret edemiyordum psikolojik galiba
(50 puan)
Ya beende de o dikişleri oraya yapacaklar sonra ilişki sırasında aklıma gelicek ben tedirgin olucam acırmı kanarmı diye .. valla düşünmek insanı geriyo o an. Açıkçası ilişkiye girememekten korkuyorum
(825 puan)
Ya bu bendede var ve suan kirkimin cikmasina cok az kaldi ve bu ilk iliski stresi bitiriyo beni resmen. Of ne zor kadin olmak..
0 oy
(1,386 puan)

yengem 3 cocuktan sonra vajinal estetik ve daraltma yaptirmisti 

(10 puan)
Evet illaki genişliyor  eskısı gibi olmuyor  rahim
0 oy
(263 puan)

Ben her doğumdan sonra daha daraldıgının farkındayım canım.eskiden mis o evde kadınlar doğum yapa yapa rahim sarkmasına kadar genişleme de oluyormuş.ama zaten bebek çıkar çıkmaz hemen dıkısını atıyorlar eskisinden de dar oluyor.ama erkeklerin genel görüşü hele ki ilk doğumda kulaktan dolma şeyleri düşünüyorlar.hıc kafana takma canım doğurunca görürsün nasıl daralıyor

(263 puan)
Doğumdan sonra  ılk ılişki de yavas hareket etmek lazım dıkışler gecmemişse acıyabılır canım
0 oy
(4,770 puan)

Benim okuduğuma gore sezeryandada normal.dogumdada ayni oranda genişlermis ve toparlarmiş eger normal.dogumda toparlamz dye korkuyosan özelde yapilan skılaştirici iğneler vr belli bi ücret karsiligi yapiliyo ondan yaptr

0 oy
(337 puan)

Genişliyor canim gorumcem kndi dedi onada eşi demiş eskisi gibi değil dye

0 oy
(434 puan)

Nedir kadınların  çektiği ya :( adeti bitmez kili tüyü bitmez  sancısı doğumu bitmez kocayı elde tutma derdi bitmez neden erkekler doğuraydı keşke ben baba olmak istiyorum....

(434 puan)
Hanımlar yengem özbekistanlı bana hamile kalmadan önce toz ve küçük taşlar yolladı.  Onların memleketinde o toz herşeye yarıyor hastanelerde zehirlenmelerde  enfeksiyonda tozu suya koyuyorsun kendini yıkıyorsun hem enfeksiyon gidiyor ama tasi  doğumdan sonra mercimek kadar kırıp vajinada yerlestiriyorsun 1 hafta ilişki yasak . Daralma oluyor . Özbekistan rusya falan kullanıyor yengemde kullaniyor
0 oy
(192 puan)

Valla orasini kocalar bilir benim suan 2.5 yasinda bir oglum var ve esim. Hala kiz gibi der dusunun yani oyle bolardigi felan yok dikislerimin de cok az bi izi var o kadar suan 2. Ye hamileyim bakalim bunda nasil olacak :) 

0 oy
(199 puan)

Canm valaa eskisi gibii olmaz yanii bu bi gerçekk

0 oy
(588 puan)

Eski halinden daha sıkı olduğu bile oluyormuş bu yuzden 40in ciktiktan sonra falan ilk iliskide bazen ilk geceki gibi oldugu icin dikkatlice iliskiye girilmesini oneriyor doktorlar 

0 oy
(96 puan)
7yil önce doğum yaptım arkadaşlar doğum yapmadan önceki haliyle şimdiki hali arasında tabikide fark var belki kişiden kişiye değişiyor dur ama var elbette sonuçta  bir bebek çıkıyor 
0 oy
(428 puan)
Eskisi gibi olmasa da biraz topluyor tabi ama eskisi gibi olmasını istiyorsan doktoruna söyle bi kaç dikişle halleder 
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 678 göst.
4 cevap 198 göst.
2 cevap 80 göst.
Reklam


...