404 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (151 puan)

Merhaba kizlar belki bana yardimci olabillirsiniz veya benim gibi olan vardir.. 29 haftalik hamileyim doktor pzartesi günü gelisimi 30 haftalik dedi.. Bugün koltukta uzaniyorum ve yavasca sirtima agri girmeye basladi ayni anda sirtimdan ter akti..hafif midem bulandi sonra kalktim koltukta oturdum ve derin nefes aldim sonra agri mideme dogru girmeye basladi aslinda tam midem mi onu cözemedim ama o civarda bi agriydi ve resmen dikilirken iki büklüm oldum nefes alirken zorlandim aglamaya basladim.. ama bi 15 dk sonra gecti..bu böyle 3. kez oldu kadin doktoruna dedim anlattim bana dedigi tek sey sorunsuz hamilelik geciren kimse yok. Sizce ne olabillir tahmini olan varmi. Simdiden tsk ederim

Gebelik haftası 29
Reklam


8 Cevap

0 oy
(774 puan)

Gaz sancısı olabilir canım oda ölüm gibi bisey oluyo ama öldürmüyo. Kalp krizi falan geçiriyorum sanmistim ben

Reklam


0 oy

Bence dogru soylemis canim inan hergun baska agrilar baska sancilarla uyaniyorum bende gune. Ama geciyo kolay degil bebek tasiyoruz vucudumuzda hergun biraz daha yer aciyo kendine o yuzden kanaman ve bebeginin hareketlerinde duzensizlik yoksa bormal karsiliyo doktorlar

0 oy
(1,311 puan)

Hiç başıma gelmedi cnm vardır illaki bi sebebi doktor niye umursamaz davranmış anlamadim

0 oy
(1,219 puan)

Anlattığın probleme benzer yaşıyorum sırt ve göğüs kafesimden aşağı doğru sanki sert ekmek kabuğu yutmuşum oda nefes borumu keserek mideme iniyor gibi hissediyorum .. başta resmen kalp krizi dedim ama sanırım midede biriken gaz sancısı insanın nefesini kesiyor

0 oy
(568 puan)

geciyorsa normal canim bnde birinde oyle bi agri girmistiki doguruyorum sandim agladim dusa girdim gecmedi uzandim yok kirktum doktora gittim nst ultrason tahlil bakildi hic birsey yok gayet iyisin sanci bile cikmadi. şok oldum nasil yok bn duramadim agridan dedim doktor suratima bakti valla bisey yok dedi bebekte sende gayet iyisin dedi. son haftalar zatn bu tarz agrilar artti hefesimi kesen kalo krizi tarzi sancilar agrilar oldu ve sonunda dogum yaptim. anlayacagin bu seyler normal ama normal diyipte kontrol ettirmemekte hata olur cunku her gebelik ver insan bir degil. mutlaka doktora sorulmali onlem alinacak bi durumsa alinmali. doktirda sorun yok diyorsa normaldir zatn

0 oy
(1,386 puan)

bebegin donmustur canim dondugu gun bnde buna yakin seyler hissettim sac diplerimden ter cikti midem bulandi karnimin sekli degisti kontrole gittim bebek donmus dedi dr

0 oy
(176 puan)

Bu dedigini bende yaşadım hemde senin gibi üç kez doktorun dediği şey kendini üsütüyorsun dedi üstün açık yatiosun galiba dedi ki evet üstüm açık yatiodum:)

0 oy
(652 puan)

Bn hamile oldum olali cekmedgm agri kalmadi cnm o yuzden takma kafana bebeislermiz icin mecburuz :)

Reklam


İlgili sorular

2 cevap 291 göst.
1 cevap 107 göst.
28 Ekim Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Selcanyunus44 (12 puan) sordu
1 cevap 191 göst.
15 Ekim Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seyhanö (51 puan) sordu
1 cevap 56 göst.
2 cevap 169 göst.
4 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Asi uso (32 puan) sordu
Reklam


...