166 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (13 puan)

Merhaba kızlar eşim nöbette bir gün evde bir gün nöbette o olmayınca hiç uyuyamıyorum dolanıp duruyorum yatakta sizede oluyor mu çok bunalıyorum ağlayasım geliyor ama yinede uykum gelmiyor ne yapsam uyurum :(

Gebelik haftası 37+5
Reklam


8 Cevap

0 oy
(176 puan)

Ah canim kader ortagim valla ne yaparsam yapayim bende uyyamiorum bi çözüm bulursan soyle bnde yapayim

(13 puan)
Galiba bu bizim kaderimiz canım :( her yolu denedim olmuyor
(176 puan)
Valla olmuo bende gece uyumuom eşim gelince sabah nöbetten beraber uyuyoruz:)
Reklam


0 oy
(732 puan)

Doğrudur ben de gece kuşuyum. Hamileyken geceleri uykum kaçıyor niyeyse. Bir de eşim bazen gececi çalışıyor düzen gidince erken yatmaya alışamıyor insan. 

0 oy
(4,770 puan)

Bnde 32haftalik olcam geceleri yatinca cok mide bulantm.oluyo bide sirtim agriyo yan yatmaktan azcik sırt üstü yatsam nekdr iyi geliyo dinleniyo vücudum ama korkudan yatamiyorm hiiic uykumu alamiyorm ama olsun oğlusum saglikla gelsinde insallah herşeye değer :) 

(296 puan)
Hamileligim boyunca soluma ve sırt üstü yattım hiçbişey de olmadı çok şükür bebeğim şimdi kucağımda Dr. Sırt üstü yatabilirsin demişti pozisyon değiştirerek stres hiç yapma doğum olunca sol yanına yatmayi bile özlüyor insan bu günlerin tadını çıkar hatta
0 oy
(292 puan)

Bi kaç gündür bende gece kuşu gibiyim ne oldu anlamadım bi ara iyi uyuyordum şimdi bebekte kımıl kımıl doğum heyecanı mı sardı acaba 37+5 bi haftamiz kaldı bizim 

0 oy
(1,286 puan)

Eşim yukarda uyuyor. Ben son 1 haftadır falan geç uykusuna hasretim. Kızım çok ağrı yapıyor. 

Daha 30. Haftaya gelmek üzereyim. Yine uyandım yarıms aat uyuduktan sonra. Tek olmak etkilemez beni de

+1 oy
(216 puan)

Valla ayni sekil bu uyku problemi :( insanin sancisi olunca hic yatamiyor :( 35+5 hft

0 oy
(2,040 puan)

Bende uyuyamiyorum gündüz uyumaya calisiyorum :(

0 oy
(5,945 puan)

Canım istersen de uyuyamazsın çünkü bu normal olan bişey. Doğuma hazırlık gibi yani. Rabbim önceden böyle uyutmuyor ki doğunca bebeklerimiz zorlanmayalim aliskin olalim.uykusuzluga diye. .    son ay kimse uyuyamaz. Yapacak bişi yok. Ağlamaklı da olma bbeginjb düşün. Ortada sorun yokken sorun yapip canını sikma. Benim esimde 1 hafta nöbette 1 hafta evde olurdu . Tek başıma olurdum. Tek odak noktam bebeğim olurdu. Onu dusundukce tebessüm ederdim .sende böyle yap. 

Reklam


İlgili sorular

3 cevap 74 göst.
15 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gamze erol (2 puan) sordu
2 cevap 210 göst.
2 cevap 157 göst.
6 Kasım Doğum kategorisinde melekkb (21 puan) sordu
11 cevap 304 göst.
3 cevap 114 göst.
Reklam


...