932 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (634 puan)

Iyi aksamlar hanımlar oncelikle canınızı cektirirsem lütfen hakkınızı helal edin bugune kadar hamile oldugumu ogrendigimden beri herweyi kisitladim paketli gıda da tuketmedim zararlı seyler içmedim ama canım bugün kola istiyor 1 bardak icsem yemekle birlikte sonra vicdan azabı cekmek istemiyorum da. 

Gebelik haftası 18+4
Reklam


29 Cevap

0 oy
(3,989 puan)

Canm ic tabi ya canın istemiş 1 bardaktan ne olacak sanki bi yudum da benim için al :)))

(634 puan)
Ahahah tamam tesekkur ederim
Reklam


0 oy
(1,720 puan)

Fazla tuketmemeye calis ama bu kadar canin istiyorsa da cok da kasma. Ben herseyden yiyip ictim kolada iciyorum ara ara 2 haftada br bazen ayda bir canim istiyor benimde bir bardak iciyorm nefsim koreliyor

(634 puan)
Oyle olacak artik tesekkur ederim
0 oy
(294 puan)

Annem bana hamileyken hep kutu kolalardan istemis icmiş maşallah taş gibiyim :) 

(626 puan)
Masallah size güldüm:D
(634 puan)
Ahahhah masallah size bende iciyim bebegim taş gibi olsun bari:D
(294 puan)
Yarasın hanımlar :)
(2,037 puan)
Benim annemde icmis sise sise ama ben icine buyuk tuvaletimi yapmisim annem neredeyese zehirleniomus galiba vucuttan vucuda degisio bence tadimlik ic sen canim
0 oy
(641 puan)

Valla ben canim her çektiğinden bir yudum iciyorum ama cidden bir yudum nefsin körelsin diye ha bi oturuşta bi barkdak icmiyorm ama her canm cektiginslde bi yudum iciyorum birşey olmaz bence oturup bir sise içecek degilsin y

(634 puan)
Aynen oyle icecegim artik ya bikereden bisey olmaz
(641 puan)
Bence de bu kadar kasma yani benim canim alçı istedi düşün bir parmak aldim valla dilimin ucuna degdirdim bildigin ıslak alcıyı ölecektim yoksa :))))
(634 puan)
Aaa ok şaşırdım bildigimiz alçı yani
(641 puan)
Evet bildiğimiz alçı neyin nesiydi niye boyle birşey oldu bilemiyorum ve baska hic bir şey aşermedim alçı için ağlamıştım sinirden yiyeceğim diye :)))))
(634 puan)
Ben viucuddaki kansizlik ve bazi seylerin eksikligi sebebiyle boyle seyler assrmeyi duymustum sigara külü alci toprak bi rahatsizligin belirti olabilir bence bi sor doktoruna
(641 puan)
Evet canim biliyorum ama sadece tek seferlik birseydi zaten sonra normal ya da anormal hoc birşey aşermedim devam etseydi mutlaka soracaktim
0 oy
(128 puan)

Benimde normal zamanda bu kadar icmem hamilelikde canim cok istiyo kola ama ilk hamileligimdede simdikindede  hic agzima surmedim ama senin canin cok istiyosa birazcik ic bisey olmaz insallah

(634 puan)
Ya aslinda sevmem ama bugün surekli aklimda canım idtedi gercekten icicem artık
+1 oy
(7,360 puan)

Canın çektiyse iç canım nefis bu sonuçta birde aserdigin de sen değil çoğu şeyi bebek istiyor :) o yüzden kendine eziyet etme nefsini koreltecek kadar iç 

(634 puan)
Tesekkur ederim
(7,360 puan)
Rica ederim canım
0 oy
(168 puan)
Canın çok içmek istiyorsa iç tadımlık 
0 oy
(626 puan)

Benimde canim gecenlerde cekti siyah almadim fanta alip ictim zaten esimde siyah kolayi nisanli oldugumuz gunden belli bana yasakladi 4 yildan belli icmiyor eskidende cok icerdim canim siyah kola cok zarali ya

(634 puan)
Evet bende icmem 2 senedir falan agzima surmedim ondan oncede cok nadir di ama canım istedi oysa tadını bile unuttum :D
0 oy
(616 puan)

Benim bi çay bardağı içmişliğim var. Herkes biliyor ki zararlı ama can çektiyse çok az içilebilir bence. Sonra bol bol su içerseniz kafeini atsın vucut. Hiç bir su bardağı içmedim ama max çay bardağı. Birde başka kafeini ürün  almayın aynı gün içinde kahve çikolata çay gibi.. 

(634 puan)
Ozaman bugün tutsammi kendimi çünkü bugün kahve ictim bi fincan
(616 puan)
Tutun vallahi o çok küçük bu kadar kafeini bünyesi absorbe edemez olumsuz etkileyebilir.
(616 puan)
Maden suyu için 1 bardak o da kesebiliyo isteği.
(634 puan)
Oyle yapicam evet fazla kafein olmasin bir yudum aliyim 1 2 gun brkleyim hala canim isterse oyle icerim
0 oy
(98 puan)

İç tabi canım bişey olmaz Allahın izniyle icmessen olur işte canı bişey çektiğinde az da olsa böyle şeyleri tatmak gerek derler 

+1 oy
(132 puan)

Ben nzmn canim istese iciyorum dr da biliyo ictigimi ozelkikle dr gittigimde iciyorum ki hareketli oluyor ozmn :) cok abartmadigin surece hicbirsey olmaz birde ben hamile degilken hic icmezdim esime kizardim o pis seyi iciyorsun diye simdi masallah ben muptelasi oldum :/

(634 puan)
Tesekkur ederm
+1 oy

Canim arada bir yapabilirsin canin cektiyse ic nefsin körlensin:)

+1 oy
(2,555 puan)

Ben canim istedigi zaman iciyorum bir yudumda olsa alıyorum. Vicdan azabi cekicek bi durum yok olabiliyor boyle seyler

0 oy
(1,488 puan)

Virüs ve mikrop bulastiracak şeyler hariç paket gıdaların da nefsi koreltmek için yenilebilecegini düşünmekteyim. Bazı şeyleri fazla abartmamak kaydiyla akışına bırakmakta fayda var. Ben abur cubur yiyorum. Şimdiye kadar bi zararını görmedim. 

(634 puan)
Bende cok yerdim aslında ama canım istemedi birde zaten kilo aldigim bi donemde hamile kalinca kendimi kıstım allaha sukur canimda istemedi hic arada sirada boyle bikac bisey okadar.
(1,488 puan)
Benim de nadir ister. Paket bisey isterse 50 kuruşluk miniklerden alırım içecek istese bi bardak içerim
0 oy
(4,770 puan)

Az önce ictm 32haftalk olcm ama içince Midemde balonlar patliyo gece uyuyamiyorm yanmadan sende dikkt et cok icme canim

0 oy
(1,120 puan)

Geçen ben içtim bir de ben liseden beri içmem biraktim coola zararlı sonucta ama caninistiyorsa iç cnm

0 oy
(7,412 puan)

Valla ben ta lise yillarimdan beri günde en az 2 litre icerdim. Tam bi kola bagimlisiym. Smdide gunde 1 yada 2 bardak iciyorum. Hayatim boyunca ne sigara ne alkol kullandim ama koladan vazgecemiyorum

0 oy
(2,663 puan)

İç canım nefsini körle

0 oy
(2,037 puan)

Bence tadimlik ic canim ssonucta asitli bi icicek bi kac yudum ic

0 oy
(416 puan)

Kuzum Bn arada kaçamak yapıyorum şahsen 

Reklam


İlgili sorular

13 cevap 374 göst.
3 cevap 242 göst.
1 cevap 359 göst.
17 Mart Hamilelikte Beslenme kategorisinde Senaçkr (2,945 puan) sordu
8 cevap 453 göst.
17 Temmuz 2018 Hamilelikte Beslenme kategorisinde TatlışAnne (14 puan) sordu
14 cevap 950 göst.
Reklam


...