611 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (290 puan)

Kızlar yaşlı komşum bugün göbek çizgisi hakkında biseler söyledi fikri olan varmı erkek bebekte çizgi oluşurmuş kız bebekte olmazmış benim göbekten aşağı çizgi oluştu seninki erkek görürsün diyor ama ultrasonda nette olmasa kıza benziyor denildi sizdende duyan oldumu böyle bişe?

Gebelik haftası 26+2
Reklam


26 Cevap

0 oy
(187 puan)
seçti
 
En İyi Cevap

Yapi meselesi bencede benimde kiz cizgi falan yok ne asadan ne yukaridan tensel bir durum

Reklam


0 oy
(9,654 puan)

Bebim asagidan güneye kadar var  ve bebegim kiz inanmiyorum oyle batil seykere

(290 puan)
Kadın çok yaşlı ne bilim bende inanmadım tabi ama aklıma takıldı :))
(9,654 puan)
Belkide oyledir asagidan yukari kiz yukaridan asagi olursa erkek derler ama bilemedim benim assagidan gobege kadar var
(290 puan)
Benim göbekten deliğinden aşağı afedersiniz vajinanın da ortadan geçiyor o çizgi ama göbek deliğinden yukarda yok
(680 puan)
Aynı vajinama kadar var ama kız :)))
(379 puan)
Benimde hem asagida hem yukarida ikiz bir kiz bir erkek ne demisler fala inanma falsiz kalma kaca kari laflari bizdede derler :);)
0 oy
(1,730 puan)

butun hamile insanlarn cogunda o cizgi oluyor zaten canm cinsiyetle alakasi oldugunu sanmiyorum 

(290 puan)
Ablamda kız bebek doğurdu bende çizgi falan yok dedi iyice şaşırdım kaldım.
0 oy
(181 puan)

Valla ben duymadim oyle bir sey. Bence bos inanclar onlar sahsi dusuncem. Benim karnimda koyu cizgi var. Karnimda yukaridan asagiya dogru resmen siyah gibi. Ama doktor kiz dedi hep. 31 haftayiz kizimla. Bence yapi olarak degisiyor. Kuzenim de hamileydi dun dogum yapti Allah bize nasip etsin Insallah. Onun karninda hic bir sey yoktu bembeyazdi karni. 

(290 puan)
Ne guzeeellllll keşke bizimde öyle olsaydı ben koyulaşmaya başladım yavaş yavaş :((
0 oy
(271 puan)

Benimde 22+5 bugun cinsiyeti erkek ama hic cizgi falan olusmadi bende hergun bakiyorum olcakmi acaba diye :)

0 oy
(1,571 puan)

Benim çizgi oluştu ancak kız :) inanmayın ya böyle şeylere her kafadan bir ses

0 oy
(898 puan)

Benimki kiz 19+6 olduk cizgi olusmadi bnm 

(290 puan)
Benimde kız 23. Haftadan sonra oluşmaya başladı canim
0 oy
(896 puan)

Benimde aşağıdan yukarı çizgi var ne kadar doğru bilemem ama benim erkek olcak inşallah 

(290 puan)
Yani göbek deliğinden asagimi yukarimi canim
(896 puan)
Önce göbek degiligimin asagisindan çıktı koyulasti şimdi de yukarda da oluşuyor aynısı hem yukarı hem aşağısı yani canim
(290 puan)
Hmm anladım demekki kadın bunamiş :)))
(896 puan)
Ayygüldüm allah iyiligini versin :))) ben öyle şeylerle inanmam batıl inançlar
0 oy
(2,621 puan)

bende 26+3 üm oğlum olacak ama henüz çizgi olmadi bizim gelinin kızı oldu gebelik sürecinde çizgisi olusmustu benim haftamdan önce 

(290 puan)
Bünye farkı demek herkesinki farklı sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil.
(2,621 puan)
aynen canim iyi olsunlar da
0 oy
(1,720 puan)

Benim cizgim yok 38 haftaliqim erkek canim

(290 puan)
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ne güzel :)
0 oy
(635 puan)

Canim ben 29 haftalik olucam bebeyim erkek.ama gobek cizgim hic yok.alakasi yok

(290 puan)
Teşekkür ederim canım alakası yok demekki :-*
0 oy
(116 puan)

İlk çocuğum erkekti çizgi falan oluşmadı. Şimdi bi kızım olacak çizgi yine yok. 

(290 puan)
Ne guzelll bende hem çizgi oluştu hem goguslerim karardı :-((
0 oy
(143 puan)

Dogrumu bilmem ama benimde 2 ,5 ayimdan beri cizgim var smdi 26+2 gunlugum oglum olucak insallah

(290 puan)
Senin çizgi çok erken oluşmuş benimki 23.hafta başladı gittikçe koyulaşıyor canım
(7 puan)
Aynen cnm baya erken basladi :)
0 oy
(568 puan)

Benmki erkek hic göbek cizgim olmadı.  37 haftalik olduk

0 oy
(1,213 puan)

Benimde var cinsiyeti belli değil ama kardesiminde var o çizgi kizi oldu yalan canım o

0 oy
(200 puan)

Benim ilk bebegim kızdı ve 5 haftalikken göbekten yukari dogru cizgi oluştu şuan kizim 4 yasinda. Şimdi 2. Bebegime hamileyim 6. Haftadayim cizgi falan yok çok şaşkınim. 

(290 puan)
Ne güzel işte keşke bende de olmasaydı ama çok değişiklik var inşallah doğumdan sonra geçer Allah korusun böyle kalırsam :-(((
0 oy
(1,905 puan)

Bnde duydum bnde de var. Oğlum olck

(290 puan)
Hayırlısı olsun canım çok teşekkür ederim cevabın için.
0 oy
(288 puan)

Öyle şey olur mu hiç canım ya inanma öyle şeylere hormonların ile alakali o çizginin çıkması koltuk altı Kararmasi genital bölge kararmasi gibi düşün hormona bağlı göbek çizgisi bazı insanlarda belirginlesiyor bazı insanlarda cikmayabiliyor.Kız da çıkmaz erkekte çıkar falan diye bir olay değil yani benim yengemin kızı oldu kapkara çizgisi vardı ben şimdi bebeğim erkek çizgim hiç yok 29 haftaligiZ kişiye göre değişiyor bebeğin cinsiyetine göre değil 

(290 puan)
Evet yaa yeni yeni başlıyor koltuk altı genetal bölge göğüs ve göbek kararması :(((((((
0 oy
(2,789 puan)

Bence ilgisi yok benim kız bebeğim çizgi var göbeğinden aşşğıya koyu kahve yukardan aşşağıyda hafif kahve rengi

0 oy
(49 puan)

Benimde erkek çizgi filan yok


Reklam


İlgili sorular

3 cevap 107 göst.
6 saat önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde melekkb (21 puan) sordu
16 cevap 678 göst.
31 Temmuz Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Vize (30 puan) sordu
22 cevap 520 göst.
2 Temmuz Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayseg (439 puan) sordu
20 cevap 310 göst.
9 cevap 218 göst.
22 Haziran Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nurşin Kural (130 puan) sordu
Reklam


...