155 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (176 puan)

Son 25 gün kaldi ama son üç gündür aşırı mide bulantim başladı ilk 5 ay çoktu ama geçmişti şu son üç gündür yine olmaya başladı doğum yaklaştı die mi ki acaba

Reklam


8 Cevap

0 oy
(439 puan)

Bebegin buyudugu icin bazi organlarimiz hafif yer degistiriyor. Mide sikisiyor ve mide asidi yemek borusuna kaciyor. Sen de ne yersen cikacak gibi oluyor. Yemekten sonra uzanir vaziyette olma dik otur bir sure. Az ve sık yemeye calış azaltır diye dusunuyorum. Benim de 27 gunum kaldi mide yanmasi var. Gec saatte yemek yememeye calisiyordum dikkat edemiyorum buara iistahim acik artti mide yanmalarim

(176 puan)
Yanma deil canim bildiğin ilk dönemlerdeki gibi bulantı bazen kusma noktasına kadar gelio o yapmayada çok güzel bi çare buldum bi çay kaşığı karbonatı bi şu bardağı suya katip eritip içiyorum iki dakika sonra yanma filan kalmio bi dene istersen sende
Reklam


+1 oy
(1,272 puan)

Benimde aynı oluyo canım 10 kaldı doğuma ara ara mide bulantım oluyo artık kusamiyorumda kuru bulantı mahfediyo 

(176 puan)
Rabbim kurtarsın canim seninki baya az kalmış sağlıklı bir şekilde alırsın inşallah kucagina
0 oy
(318 puan)

Bende ayniyim canim 33 gun kaldı benimde özellikle sabahlari daha fazla oluyo. 5 ay cektim zaten bide son haftalar cekiyorum. RABBİM yardımcımız olsun inşallah

(176 puan)
Amin inşallah
0 oy
(146 puan)

Ilk hamileligimde benimde oyle olmustu herkes cocuk saçlandıgı icin miden bulanir demislerdi

0 oy
(892 puan)
Bebek dogum pozisyonu almis ise ayaklari migdeyr baski yapiyordur belki ondandir
(176 puan)
Haklisin Aldı çok sukur bas assagi duruyor tesekkur ederim
(318 puan)
Benimki hala almadi yan duruyo ama belkide hareket ettigi icin bulanıyordur
0 oy
(162 puan)

Canim aynen yaa zaten sabah bulantilarim hic gecmedi dokuz ay boyunca son 15 e girdim simdi gece gunduz herseyde mide bulantisi hicbisey almiyo icim bide mide agrisi neyin nesi anlamadim 

(176 puan)
Tesekkur ederim Sağlıklı bir şekilde alırsın inşallah kucağına canim bebeğini :)
0 oy
(79 puan)

Stresten de oluyor canim.eltimin oyleydi son haftalarda bulanti kusma vardi hemsire dedi stresten dir. Meger dogumdan korkuyor mus.:)5.olmasina ragmen 

(176 puan)
Vallahi korkmuyorum desem yalan olur  benim daha ilk ama 5. De olsa eltinin korkması normal diğer doğumları zor geçtiyse ondandır
(79 puan)
Ya illaki korku var ama stres te yapinca bulanti yapiyormus. Benim de son 8 gun bu gece sabaha kadar uyku tutmadi.Allah hepimizin yardimcisi olsun
(162 puan)
Korku endise stres ister istemez oluyo ikinci olunca basina gelecekleride biliyosun hepten geriyo Allah yardimcimiz olsun sali gunu sezeryan gunum belli olacak nasipse az kaldi insallah hersey gececek cok zor bir dokuz ay oldu benim icin bas goz kulak dis agrimadik yerim kalmadi bunlari atlatacagimi dusunup motive etmeye calisiyorum kendimi
0 oy
(274 puan)

Benim ikinci hamileligim şahsi fikrim kesinlikle stresten heyecandan kaynakli oluyo ilk hamileligimin son haftalarinds uyku sorunu ve mide bulantisi yasamistim cok dusunmekten :)

(176 puan)
Stres topuna döndüm uyku zaten hak getire:)
(274 puan)
Cok kotu bisey inanin cok iyi anliyorum ben uykusuz bayilcak duruma geliyodum ama yataga yatinca gozler fal taşi gibi :) ama sana tavsiyem rahat olmaya calis inan ki sansin varken uyumadigin icin kendine kizicaksin cocuk olunca :D
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 193 göst.
2 cevap 114 göst.
5 cevap 106 göst.
24 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde nrdn91 (2,182 puan) sordu
Reklam


...