0 oy
453 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (268 puan)
Yukarda..
Gebelik haftası 37

8 Cevap

0 oy
(416 puan)
Ihlamur daha tercih edilebilir cnm
(268 puan)
Peki  teşekkür  ederim
-Reklam-
0 oy
(246 puan)
Haslama yapip karabiber bol limonla dene benimkini anca o gecirdi
(268 puan)
Bende şimdi  yaptım  limon  bebeği  eritir  derler  ne kadar doğru  bilemiyorum  korktuğum  için tedirgin  oldum
(83 puan)
Erise benimki erir canim ben gunluk 5 6 tane limon yiyom
(268 puan)
Haklisiniz  peli teskkur ederim :)
(71 puan)
Eritmek mi ? Yapmayin Allah askina ya C vitamini deposu nasil buna inanirsinz.. Yiyin lutfen..
0 oy
(445 puan)
Ben içtim bir zararini görmedim ama zencefil ve balı macun kıvamında yapıp yatmadan bir kaşık yedim 2 günde toparladım b bol c vitaminli meyveler tüket canım inşallah biseyyin kalmaz
(268 puan)
Inşaallah  çok  teskkur  ederim :)
0 oy
(880 puan)
Geçmiş olsun canım bende seni gibiyim hiç bisey fayda vermiyor 
(268 puan)
Sagolasin  Canm sanada  geçmiş  olsun Salgın  varmış  eşim  hastalandi  sonra  ben
(880 puan)
Ewet canim ya salgın var
0 oy
(342 puan)
Bende içtim canım bişey olmaz ama günlük 2 bardak olarak fazlasını içme ne olur ne olmaz 
(268 puan)
Peki  teşekkür  ederim  :)
(342 puan)
Geçmiş olsun :)
(268 puan)
Sagolun
0 oy
(198 puan)
Canım nane limon ada çayı falan günde 1 çay bardağı içebilirsiniz fazlası bebekte zarara yol açıyomuş ama nasıl bı zarar İnan fikrim yok  bende öksürek grip var doktor bol bol ılık su ve evde sıkılmış meyve suları tüket demişti.
(268 puan)
Anladım  çok  teşekkür  ederim  paylaşım  için
0 oy
Bende şuan bunun için araştırma yapıyordum çok kötüyüm anca nane limon kendime getirir beni hamileliğim boyunca hiç içmedim zararı olur mu diye düşünüp durdum
0 oy
(262 puan)
Bende çok hastaydım geçen hafta grip öksürük. Taze nane ile limon kaynatıp içtim bi bardak iki gün çok şükür hemen iyileştim. Fazlası zararlı genelde günlük bi bardak bişey yapmaz. Ama ıhlamur da çok iyi

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 188 göst.
0 oy
1 cevap 44 göst.
3 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bejna123 (551 puan) sordu
0 oy
3 cevap 100 göst.
17 Temmuz 2023 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Maya95 (119 puan) sordu

659,126 soru

3,459,543 cevap

4,298,476 yorum

186,089 üye

...