324 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (819 puan)

Kızlar yardm edn ya lutfen makat bölgemde siğiller ckms cok fzla gt gde artyr sanki ne yapacgm blmiyorm doktorum doguma kadr gecmzse norml dogm olmz dedi cokta kasiniyo krem verdi ama gecmedi byle olan var mi ne yaptnz nasl gecti yada bilgisi olan var mi 

Gebelik haftası 27+0

10 Cevap

0 oy
(19 puan)

Bende olmuştu  siğilleri yaktılar  daha sonra bir daha  tekrarladı yine yaktırdık  üçüncüde  baska  bir doktor  krem ve asit verdi onu kullandiktan sonra geçmişti..bir daha tekrarlamaz umarım. Sizde en kisa zamanda  atlatırsınız  umarim 

(819 puan)
peki canm bu yakma felan hamilelikte mi oldu krem ve asitide hamilelkte mi kullandn
0 oy
(19 puan)

Ilk çıktığında hamile.degildim  yaktılar. 

Sonra tekrar cıktı  bazı yerlerde   hamileliği  söyledim  ama zararı  olmaz dedi doktor  ıkinci  bir kez daha yakıldı .üçüncü  bir  kez daha tekrarladı   başka doktora gittim başka bir   hastaneye ordaki doktor asit verdi ve krem  onu kullandıktan sonra bir daha çıkmadı  .geçti  çok şükür  ama benim kaşıntı  yapmıyordu  sadece elime geliyordu hissediyordum ve artıyordu  ..hamilelikte sakıncası  yok  dediler bir sorun da yaşamadım  ben.ama sen yine kendi doktoruna  danış istersen  .benim hamilelik  basında olan bir durum du şu an 26 haftalık olduk. Senin ilerlediği için hamilelik bir sor doktora

(819 puan)
ben sordm canm muaynesi son haftada yapilir dedi smdilk bu kremi kulln dedi kullandm gecmedi senn krem ve asitn ismi neydi doktrma soraym izn verrse kullanrm
0 oy
(1,730 puan)

ah canm ah sorma ayni durumdayiz ama benim okadar kötü ki anlatamam afedersin ama vajina icine dahi sardı artik cok korkuyorum ben :( doktor hicbisey yapilmiycak diyor yarin kontorlmz var bakalim ne diyecek :((

(819 puan)
ee sezeryan mi olacaksn canm benm doktor muaynesi son ay yaplilr smdi bsy yapmam dedi krem verdi oda fayda etmedi ya cok mu peki sende
(1,730 puan)
cok var canm vajina cevresi makat cevresi ve artik vajina icine bulasti bu sekilde normal olacagini soyledi dogumum bu nasil olur ya :(( yarin kontorlmz var bakalim ne diyecek olmadi doktorumu degistirecegim
(819 puan)
keske yarn haber versn canm ya bna merk ettim sz kac haftalksnz
(1,730 puan)
haber verirm canm yeniyz aslinda daha suan doktor istese yaktirabilir ama yapmiyor ya 10+3 haftaligz daha doguma kadar daha nekadar cogalir bilemiyorm rabbim sifa versn insallah bizlere :(
(819 puan)
amin canm ya insllh
0 oy
(1,664 puan)

Canım benim arkadaşımda çıkmıştı elma sirkesini pamuğa döküp bir süre bekletmişti 1 hafta aralıklarla yaptı bunu geçmişti siğilleri 

(819 puan)
peki canm hamilemiydi bebege zarari oldu mu yani
(1,664 puan)
Hamile değildi canım ama bilmem doğal bişey ya istersen doktoruna danışıp deneyebilirsin
(819 puan)
aynen canm sorup denerm
0 oy
(19 puan)

Şu  an şehir dışındayım  ya .ondan dolayı bakamıyorum  ilaç  adına.ilaclar evde  çünkü  Yardımcı  olmak isterdim 

(819 puan)
anladm canm tskkr ederm ynede ❤
0 oy
(497 puan)

Eşden dolayı oluyor dediler dogru mu ondan bulasirmis bide sey o gecmiyomus hep yeniliyomus kendini :( 

(46 puan)
Canim Bende de o fitilden sonra cikti doktoruma soyledim alakasi yok dedi.. naptin Simdi gectimi
(819 puan)
hayr sezeryn oldum 1 hftadr
(46 puan)
Sigilllerden dolayimi sezeryan oldun peki  :(
(819 puan)
malesef canm kndi doktorum sezeryan dedi ayri bi doktora gttm bu konuda cok iyi dediler oda dediki dunyann neresine gdersen got iyi bi doktor sna normali onermez ddi ustelik bebegm 27 hftadan beri dönmüştü hersey norml doguma uygundu ama sezeryan oldum iste dogum annda bebegn agzina bulasma riski varms ordan da zamnla vücuduna yayilrms bnde onu duyunca zaten riske atmk istemedm cnm
(46 puan)
O kadar uzuluyorum kii anlatamam.. nasil bulasti bu bana bilmiyorum.. doguma yakin mi cikti seninkiler yok etme icin bisiler yapmadin mi.. kusura bakma soruyorum ama telasimi maruz gor lutfen
(819 puan)
yok canm bnde buraya cok sy yazdm elma sirkesi felan dediler dene istersen ama bn denedm bi faydası olmadi canm kremi felanda yok gebelikte kullnlmiyo yakan doktorlar varms bnmki ykmadi ama dger gttgm doktrda ykmadi dogum yapnca gel ilac verrm ddi
(46 puan)
Zaten bu doktorlarin rahatligi 've sorumsuzlugu Beni oldurucek.. tek duam doguma kadar su sigillerden kurtulmal
(819 puan)
insllh kurtulrsn canm benmki git gde artti ustelik kaşıntıdan ölüyordum gece uykumdan kalkyrdm her zaman kurut lavaboda iyice nemli kalmasn bide jilet feln degderme sakn
(46 puan)
Canimsin bu hafta doktora gidicem yine gaz sıkıcak mecburen nasil temizlicem inan Bilmiyorum.. Rabbim seni kurtarmis darisi bana ..
(819 puan)
amin canm insallh sende kavusrsn evladna saglkli bi seklde
0 oy
(19 puan)

E devletten baktım kullandigim  ilaçlara ordan buldum  .FUCIDIN % 2   20  POMAD VAR BIR DE VERRUTOL 15 GRAM SIGIL ILACI 

(819 puan)
cok tskkr ederm canm ya doktrma soracgm alrm ona gore
0 oy
(19 puan)

Bazılarında  evet eşten bulaşabiliyor .cinsel yolla geçebilen bir durum ..benim eşimde hiç olmadı  ama bende oldu ..

0 oy
(21 puan)
Bendee de cikmis kuzum sigil doktotum krem verdi çok kaşiniyor surunce eger gitmez ise serzeryan olacağını söyledi doktorum 
0 oy
(491 puan)

Canım banada yakılması lazım demiştiler, hamile kalmadan önce vardı benimde. Ben sivilce sanıp sıktım kanayıp çoğaldı. Bi kaç gün içinde de küçük karnıbaharlar şeklinde çoğaldı etlendi. Ben eczaneye gittim bu ilaçtan aldım. Oje gibi bişey bu, günde 2 kere sivillerin olduğu yerlere sürdüm. Anlık yakıyodu korkma. Beyaz olup kuruttu ve döktü elime döküldü banyoda hep o kadar rahatladım sevinmiştimki anlatamam. 1 hafta içinde yemin ederim hepsini bitirdiydi. İçine doğru ilerlemeye başlamıştı hatta, ıkınıp şeyimin içine bile sürmştm, sürdüğün yer beyaz edip yakıyo kurutuyo döküyo zaten, benim mucizem olmuştu bu ilaç

image

İlgili sorular

2 cevap 154 göst.
8 cevap 233 göst.
1 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aiserose (397 puan) sordu
9 cevap 237 göst.
12 Temmuz 2019 Hamilelikte Güzellik kategorisinde Gülcinyldrm (72 puan) sordu
6 cevap 950 göst.
3 cevap 181 göst.
13 Eylül 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde 1teksen (108 puan) sordu
...