196 göst.
önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (241 puan)

Erken gebelik testi aldım bir haftada çıkar dedi eczacı  öylemi acaba adetime 6 gün var yarın sabah yapicam 5 gün kala cikarmi erken gebelik testinde

9 Cevap

0 oy
önce (36 puan)
Belli oluyor canım benim 6 gün kala belli olmuştu
önce (36 puan)
Sana tavsiyem hastaneye fazla gitme kafanı çok karıştirilar
önce (241 puan)
Ne için karıştırırlar cnm anlamadim
önce (36 puan)
Beta değerlerin olsun her konuda en sağlıklısı evde sağlıklı bir şekilde beslen folik asit düzenli kullan
önce (241 puan)
Ha kan testinde kesin sonuç oluyo diye biliyordum evdeki idrar testi daha mı iyi oluyo cnm
önce (36 puan)
Kan testi daha iyi cevap veririr canım ama betan 2 günde 2 katı artması lazım derler iki kat artmadiginda boş gebelik kimyasal gebelik derler ama o şekilde sağlıklı hamilelik geçiren çok kişi gördüm o yüzden demiştim canım
-Reklam-
0 oy
önce (134 puan)
Cikar canım ama silik çıkar bence adetinin gecmesini bekle ama genede sen bilirsin ezan okunuyo inşaallah Rabb'im kalbindekini istediğini versin
önce (241 puan)
Amin canım Allah razı olsun çok Saol dayanamadım cnm sağlık ocağına gittm kan testi yapmaya sabah gel dedi  bakalım sabah test yapayım çıkmazsa da kan testi yapayım sabahtan
önce (134 puan)
Naptın canım yaptinmi test
önce (241 puan)
Dun testi yaptım tek çizgidi bu sabah kan testi verdim cnm yarın öğleden sonra belli olacak dua et cnm insalla hayırlısı olur
önce (241 puan)
Gerçekten belirtiler var sanki iki haftadır sık sık idrara gidiyom sabah sıkışıyom o derece .normalde iştahım hiç yok benim 10 günden fazla aşırı acikmaya başladım. bu aralar
0 oy
önce (285 puan)
Benim 7 gun kala cikti canim ❤ insallah kalbinden gecen olur
önce (241 puan)
Amin canım Allah razı olsun tşk ederim insalla merak ediyom adetim geçsin beklim dedim en sonu dayanamadım sabahtan yapacam testi
önce (285 puan)
Ay cok heycanli❤❤
0 oy
önce (5 puan)
Bende 5 6 gün adet gecikmesinden sonra yapılması gerektiğini biliyorum. Sanırım o şekilde daha doğru bir sonuç çıkıyormuş.
0 oy
önce (113 puan)
Çıkar bence erken gebelik testi çıkarıyor 
0 oy
önce (209 puan)
Ben de erken gebelik testi aldim iki gün kala yaptim çıktı ama ikinci çizgi görülmeyecek kadar silikti. Herkesin vücudundaki beta hcg değeri aynı olmadığı için bazen adetten sonra da yapsan çıkmıyor anca kanda çıkıyor
0 oy
önce (328 puan)
6 gün kala yaptığımda negatif çıkmıştı ama hamilrymişim
0 oy
önce (80 puan)
Cnm ben şimdi yaptım ama benimki maalesef negatif çıktı :(( ama ben buay adetin 6.günü klomen kullandım 10.günü bitti bugün 27.günüm ben 35.gün adet görüyorum düzenli kaldı 7 gün test negatif moralim çok bozuk acaba ümidimi kesmelimiyim yoksa daha erken mi
önce (331 puan)
Gizemcim normalde klomene 3.gün ya da 5.gün başlar doktorlar. Sen 6 da başlamışsın. O yüzden erken olmuş çatlamayı gördükten 14 gün sonra test yap. Bende femara kullandım günleri bile saymak istemiyorum bugün ayın kaçı bilmek istemiyorum habire kafamdan atmaya çalışıyorum o hissi. Sende öyle yap vücudunu strese sokma düşünme sabret bakalım. Hayırlısı olsun İnşaAllah. Bende bekliyorum dua ediyorum
önce (80 puan)
İnşallah ya cnm tşk ederim yorum için. Ama işte bende düşünmek istemiyorum ama işte kafaya takıyorum bazen sadece 2 gündür aşırı sol kasık ağrım var
önce (331 puan)
İnan seni çok iyi anlıyorum kafamı dağıtmaya çalışıyorum ama aklımızdan çıkmıyor sadece unutmaya çabalıyorum. Sen kendini sıcak tut havalar da soğuyor dikkat et inşaAllah gebe kalmışsındır. Bende gebeyimdir inşaAllah
önce (80 puan)
İnşallah ya aminnn
0 oy
önce (735 puan)
Benim normal test bir hafta kala cıktı  iliskinin ustunden 14 gün  geçmişti. Yani erken gebelik testi simdi bile yapsan cikar
önce (241 puan)
Pardon ilişkinin üzerine 20 gün geçti
önce (735 puan)
20 gün  gectiyse mutlaka cikar canım  seni etkilemek istemem normal test olsa hemen yao derdim ama erken gebelik testlerinin ucreti fazla onun icin sana bisey diyemeiyorum. Rabbim gonlune gore versin inşallah
önce (735 puan)
Erken gebelik testlerini 10 gun sonra bile cikacagi yaziyor cagu yerde bunu da bi arastir canım
önce (241 puan)
Yaptım testi tek. Çizgi çıktı malesef cnm
önce (735 puan)
Hayırlısı  canım  eger adet olmassan tekrar yaparsın. RABBIM gönlüne göre versin inşallah

442,651 soru

2,311,883 cevap

2,961,450 yorum

108,203 üye

...