0 oy
1,758 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (227 puan)

Ben fitil dedim o kapsül verdi receteyi açtım ağız yoluyla alınır diyor kadına gösterdim bunun fitili yok hem ağızdan hem fitil olarak kullanılıyor dedi gerçekten öylemi kullanan varmi? 

11 Cevap

0 oy
(18 puan)

Evet kapsul olarak satiliyor ama doktorlar yan etkileri azaldigi icin ve daha hizli etki gosterdigi icin fitil olarak kullandiriyor.

Teşekkür ediyorum ya doktorda bu ayrıntıyı atladı herhalde ilk defa böyle bir hap gördüm ben fitil gibi uzun bişey bekliyordum
(18 puan)
Rica ederim allahim acil sifalar versin insallah
-Reklam-
0 oy
(85 puan)

evet aynen oyle canim ister agizdan alirsin ister fiyil olarak kullanirsin ayni hap

0 oy
(1,313 puan)
Eveet hem ağız hem fitil yoluyla kullanabiliyosun. Ben ağızdan kullanmıştım. Çok mide bulantısı olanlara fitil olarak öneriyi doktor yan etkileri daha az oluyormus ozaman
0 oy
(58 puan)

canım ben fitil olarak kullandım aynı sey oluyor ama ikiside aynı

Fitil olarak ne kadar süre kullandınız kanama ne zaman durdu
(58 puan)
benim kanamam 11.haftamda furdu 5.haftamfa başladım ayireten bi kereee igne vurdular şimdi 15haftalıgım cok şükür
(145 puan)
Peki canım ultrason ölçümlerin nasıl uygun mu haftasına göre
0 oy
(15 puan)

Evet canım aynı şey iki turlüde kullanabilirsin.

 Ben içerek kullandım 

0 oy
(296 puan)

100 mg ağızdan 200 mg fitil vajinadan veriliyor bnde senin gbi tartışmıştım eczaneyle zaten kapsüllerin tipinden anlaşılıyor ağızdan alınan yuvarlak fitil olan sivri gbi:):)

0 oy

Evet dün bende aldım aynı hapı iki türlü de kullanılabiliyormuş sancın varsa vajinal kullanım daha iyi olur dediler 

0 oy
(16 puan)

DOĞRU. Bana da doktorum söyledi. Ama vajinal daha etkili olsun diye.


0 oy
(495 puan)
Evet canım ister ağızdan ister fitil olarak aynı şey ben sabah akşam kullanıyorum sabah ağız yoluyla gece fitil olarak 
0 oy
(258 puan)
Evet hem ağız hem vajinal ben 5 ay kullandım canim yeni bıraktım rahimden alıyordum daha etkili 
0 oy
(2,016 puan)
Doğru canım hem ağızdan hem fitil olarak kullanılıyor 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 523 göst.
11 Aralık 2019 Doğum kategorisinde Paşalarım *÷) (50 puan) sordu
0 oy
6 cevap 270 göst.
10 Aralık 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde 33Merve (512 puan) sordu
0 oy
12 cevap 405 göst.
12 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeynepemrah (73 puan) sordu
0 oy
6 cevap 441 göst.

472,510 soru

2,667,220 cevap

3,363,631 yorum

136,363 üye

...