446 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (124 puan)
Kızlar 2 nci dogumumda devlete gittim saat 12 geliyordu ve sancim vardı ve gittim gitmez olaydım ebe ve bendim bende başka kimse yoktu ebe çok sinirliydi bana karşı o günden beri korkuyorum doğumdan daha doğrusu ebelerden aranızda ebe si ona kötü davranan varmi ve ne yapmalıyım çünkü psikolojim bozuldu .....
Reklam


8 Cevap

0 oy
(416 puan)

Sana ters ve sinirli davranmaya hakki yok.sessiz kalma sakin sirekcadini soyadini sor gonder yanindan.muhakkak baska gorevlide varmistir.sen orda zaten streslisin caninla ugrasiyosun ne hakla yani.sessiz kalirsaniz yapiyorlar canim kalmayin.bak nasil yer etmis aklinda skntisini yasiyosun.ve bunu sana yapan insanoglu hala o meslekte.sana kimse kotu davranamaz.

(124 puan)
Bide benim böyle bir huyum var bana ebeler bagirsalar o onda tepki veremiyorum daha doğrusu korkuyorum
(416 puan)
Korkmayin gercekten karsinizdaki size hizmet etmek zorunda olan bumun karsiliginda gecimini saglayan para kazanan bir insan.sevmiyorsa yapmasin meslegini.sizin kendinize olan guveninizi kimse yikamaz.birde soyle bir durum var size hemsire ebe yada doktor kotu mu davrandi ters biseymi dedi bagirdimi.direk yaninizdan gondern benimle sen ilgilenmiceksin diyin.onlar zaten anliyorlar emin olun.
Rabbim razı olsun destekleriniz için
(416 puan)
Ne demek siz kendinizi asla ezdirmeyin.bir kere tersleyin bakin hemen seker gibi oluyorlar.rabbim kolaylik versin
Teşekkür ederim canım :)
Reklam


0 oy
(1,286 puan)

Valla o sancının hırsını ondan alırım o hırsla ben. Ne demek sinirli davrandı. Yapamaz efendim öyle bişey hiç bir ebe. İzin verme. Kov başından. Tatlı dilli, anlayışlı bir ebe istiyorum de  

(124 puan)
Desteğin için çok çok teşekkür ederim canım benim
+1 oy
(1,405 puan)

Bn devlette dogum yapmadm ama yapn kisilerden bu tür olaylar cok duydum bi keresnde agrm vardi acile gttim dogmhaneye gonderdiler muane icin orda dogm icin bkleyenler vardi kadnlar ciglik cigligaydi yardm istiyorlardi kimselern umrnda degl sekilde bebek gelsn bz anca onu ordan cikartirirz havasndalardi zatn bn hemsureler ebeler bide sekreterlerdeki havayi anlayamiyorm sanki doktor havasnda edasndalar bnde sinir oluyorm 

Evet aynen öyle canim....Rabbim kibir den zalimlikten cumlemizi korusun
Nerde başınıza geldi bu olay
Diyarbakır bismil devlet hastanesi
(1,405 puan)
Kime sordugunuzu bilemedm ama Bnm karsilastgmda antalya da
Anladım kızlar valla bende korkuyorum ama sanırım o stres ve acıyla ebenin tribini çekemem bende ona sert davranirim:)
Devlet hastanesi çok kötü b
0 oy
(189 puan)

Devlet hastanesinde ki ebeler genelde öyle gıcıklar bağırsan bile kızıyorlarmış bağırma sus felan diye ama özelde öyle bisey yok 

Evet aynen öyle malesef
0 oy
(846 puan)

sana kotu davranana sende davran hic acimam agzimi acarim ben olmasam o ekmek yiyemez olmasaymis ebe o zamn musteri degiliz biz magduruz hastayiz. biraz yirtici ol gercekten bu konuda

(19 puan)
Keşke dediginiz gibi olsa biraz yetistirilme tarzi ile de alakasi var galiba ailem aman sen sus sen deme sen söyleme diye diye büyüttü şimdi özellikle tesettürlü olduğum için bi bed muamele gördüm üzülüyorum kafama takıyorum ama o an kesinlikle kimseye cevap veremiyorum  24 haftalık hamileyi özele gitmeye başladım ama hala ya kötü insanlar ilr karşılaşıp zor zamanlar geçirirsem diye korkuyorum
tamam bise deme canm sonrasi icin sikayet et esine anlat o konusdun bana kotu davranip korkuttu sonucta caninla ugrasiyorsun bende senin gibi sesizm ama damarima basilsa cok fena oluyormmm. ilk dogumda salk ebenin biri yatmasaydin kocanla gbi bir cumle kurunca. o sanciyla. bitun sinirimi cikatdim. sonra gelip k bakma dedi
(19 puan)
Allah hayırlı ıyi insanlar ile karşılaştırsin inşallah da gerek kalmasın şikayete felan
aminnn insan olsunlarrr. anlayisli olsunlar.
0 oy
(318 puan)

Evet canm ben dogum yapmadim ama yengem yani abimin karisi dogum yapicakti hastaneye gece gittik ayni bizde yengemi iceri aldilar kadin birisi bana baksin cok kotuyum diye bagiriyor agliyor ebe yanina gitmis yengemde hic mi Allah korkunuz yok canim yaniyor bir bakin lutfen demis ebe ne dese begenirsiniz bakmiyorum iste Allahtan da korkum yok dogumun olana kadar bakmiycam dedi. Biz disardan bu sesleri duyduk abim gil annem gil herkes soka girdi ne yapacaklarini bilemiyorlar. Ben direk iceri gectim elimdeki telefonu gosterdim konusmalarinizi ses kaydina aldim sizi yarin bu meslekten attirmazsam ne olayim Allahtan korkun yok demek. Dmek sen bu kadina bakmiycaksin smdi ben bu kadini alip ozele goturuyorum ve seni de sikayet edip hastaneyede tazminat davasi acicam dedi. Kalk yenge dedim hemen tutustu diyer ebeleri cagirdi iyi davrandilar falan. Sen bagir ezdirme kendini cannm. 

0 oy

Bende katılıyorum ben alttan muane için dogumhaneye geçenlerde çıktım bende  çok farklı şeylerle karşılaştım şok  oldum eve geldim 2 gün ağladım  bana ters davranmadilar davranamazlarda  ama o kadınlara içim acıdı nasıl muamele ediyorlar ben çok etkilendim nstye bagliydim şok  olmuş şekilde o kadınları izledim inan benim dogumla ilgili hiçbir korkum yok ama o kadınlardan korkum var allah yardımcımız olsun valla insanlar gecekten vivdansizlar sende tepkini ver insanlıktan anlamıyor burdakiler ben onu biliyorum ve çok iyi anladım doğumu orda yapacam 27. Haftadayım ve bana karsi bir hareketlerini gorursem butun hastaneyi ayagi kaldiricam isimlerini alacam belki o sancılarla birşey yapamam ama sonra görürler bende bu konuda biraz hatta çok sinirliyiim allah yardım etsin tüm hamilelere inşallah canım :kissing:<3

Gerçek şuki allahı tanıyan insan nasıl merhametsiz olurki...o günden beri doğumdan korkuyorum sayenizde biraz güvenim artık kızlar.....
0 oy
(126 puan)

Canim kendini niye ezdiriyorsun yaz BIMERE sen ugrasma onlar BIMERLE ugraşsin bak nasil gorevden aliyorlar 

Reklam


İlgili sorular

5 cevap 382 göst.
26 Nisan Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde EABEBIS (305 puan) sordu
5 cevap 378 göst.
3 cevap 152 göst.
7 Ekim Doğum kategorisinde Aytenerdemli (1,775 puan) sordu
23 cevap 735 göst.
Reklam


...