0 oy
3,270 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde

Normal için bekliyorum bi engelimde yok ama zamanım geçerde kendiliğinden gelmez diye endişeliyim benim gibi bekleyen var mı 

16 Cevap

0 oy
(792 puan)
seçti
 
En İyi Cevap

Stres yapma canm daha zamanin var 4 gunde olsa.. stres yaltikca gecikir bol bol yuru iliski yasa hergun ve sicak dus al hurma ye ben yaptim pek yaramadi ama belki senden yarar.. bide benim doktoeum persembeye kadar gelmezse sabah ac karna bir bardak zeytin yagi ic ustune meyve suyu ic 4 saat sonra sancin basliycak dedi. Ben yarin yapicam sabirsiz gebe ebesine sormus ebesi onada denemesini soulemis gunun gecerse ve bende ise yararsa sende deneyebilirzin

(792 puan)
canim ya maalesef isw yaramadi doktorum zeytin yagi degil baska bi yag verdi onuda ictim sancim basladi ama ise yaramadi en son sezrysna alindim
(90 puan)
Sanci varken neden sezeryan oldun sebep.neydi
(792 puan)
biraz kotu seyler yasadim ya simdi seni korktmiyim rahmim acilmayinca sezeryana alindim canm
(90 puan)
Tamam canim sukur iyisin neyse kaderimizde onu yasicaz ya sabir deyip bekleyelim bakalim
(792 puan)
aynen canim allah neyi takdir ettiyse onu yasiycaksin ben bunu cok anladim. sezeryani aklimin ucndan gexirmiyordum ama oldu Allah boyle yazmis yapicka bisey yok
-Reklam-
0 oy
(209 puan)

gelir bi kac gune sancilarin .benim tam 40 haftada dogdu .

İnşallah gelir inşallah herşeyi yapıyorum vallahi :)
0 oy
(1,610 puan)

Senin qunune bir kac gunde olsa var bir umut ;) biz napalim kiz 40 oldum artik ne sanci var ne nisan 

İnşallahhh ikimizde doğururuz olması gerektiği gibi olur herşey :))
(1,610 puan)
Ayy insallah yaa hayirlisi ile sancimiz la gitsek de digursak artik
Allahım ay inşallahhh :) güzel haberlerimizi paylaşalım :)
0 oy
(781 puan)

Suni sancı verilerek de dogum olabiliyor   o sekılde Bn doguma gırdım 

Normal olsun da canım ne olursa olsun :)
(781 puan)
Insallah cnm ınsallah Bn de ona zorlamıstım =)
0 oy
(49 puan)

Bende aynı bekliyorum canım . Ara ara kasıklarıma agrı  giriyor  

Sadece o daha ilerisi yok :( inşallah mutlu sona az kalmıştır ikimizde de :(
(49 puan)
Ayy inşAllah . Senin sancın falan oluyomu peki
Kasık ağrısı arada bir ufak ufak sancı bunlar sadece :(
0 oy
(41 puan)

Ben 38 +4 bklım kızım ne zmn gelecek 

Ay bakalımmm :)))
0 oy
(90 puan)
Ayniyiz cnm bende gidiorum 1 cm aciklik sanci yok bide afedersin ishalim carsamba muayenem var ne dicek.ne.olcak bilmiorum gelmezse sanci bana sezeryan demisti ve ben istemiorum ama gunum bitio kakasini yer die korkuorum ay bi ton sey napcaz bilmiorum sanci neden gelmez yaa
0 oy
(649 puan)
Oyle bir durumda suni sancı da talep edebilirsin illa zamanin gecti diye sezeryan olmak zorunda degilsin ama insallah sancilarin geliverir 
(649 puan)
Araya karisan cevaplar :) su zeytinyagi ise yarasymis iyimis
0 oy
(72 puan)
Cnm Bende aynısın 39_2 günlük bende tik yok sadece arada oluyor oda gece. Arada egsersiz yürüş yapıyorum hayla açılma yok 
0 oy
(48 puan)
Bende 39 haftaya yeni girdim bende cok korkuyorum alttan baski var hafif agrilarda gelip gidiyor ama artis yok sancilarda pazartesi gidecem doktora insallah bi sikinti cikmaz
0 oy
(56 puan)
Bende ayni durumdayim canim dun doktora gittim hersey normal normal dogum yapmak istiyorum ama bizimkinde tık yok gelmiyorrrrrr.
0 oy
(124 puan)
ben canım malesef 40 oldum bugun ne bi agrı sancı var beklemedeyim ama sonum sezeryan gibi 
0 oy
(192 puan)
Nasip canım hayırlısı için dua et inş istediğin olur 
0 oy
(1,647 puan)
41 haftalık olacak yarın. Normal doğum için bekledim çatı muayenesi olmadım yarın ne olacak belli olur kızım olacak ilk bebeğimiz. Merakla yarın ne olacağını bekliyorum 
0 oy
(2 puan)
Bende bekliyorum 39+2 olduk ilk bebeğim 375 de gelmişti normal doğum oldu. Ama bu defa çok bekledik geçmek bilmiyor akıntılarım oluyor hafiften pembe kahverengi. Korkuyorum akinti geldikçe ne yapmam lazım aciklik yok benim gibi olan varmı acaba 
0 oy
(80 puan)
Bnada normal dedo doktorum 38+6yarın 39 tık yok vala bnde sezaryen ıstemıyorum ama bebegın belırtıletıne gore sunı sancı ıle baslatılaabılıyormus bnm hıc acılmamda yok Allah kurtarsın bı avazda insallah 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 498 göst.
0 oy
3 cevap 90 göst.
0 oy
9 cevap 336 göst.
0 oy
2 cevap 312 göst.

472,119 soru

2,665,095 cevap

3,361,175 yorum

136,265 üye

...