1,395 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan)
düzenledi

hafta 6 günlük hamileyim. bugün doktora gittim kese görünüyor dedi aöa kalp atışları vs dinlemedi. bu haftada dinlenmesi gerekiyor dediler. biri de dış gebelik ya da boş gebelik mi acaba deyince şok oldum. öle olsa doktor bilirdi değil mi?

Gebelik haftası 6
Reklam


17 Cevap

0 oy
(390 puan)

Bnmkide duyulmadı doktrum geç döllenme dedi 7 haftalıkken duydum bende

Reklam


0 oy
(86 puan)

Normal şartlarda bebek kalp atışı olurdu dış gebelik aklına getirme geç döllenme olmuş olabilir yani ben 8. Hafta duyan arkadaşlar tanıyorm yani psikolojinin etkilemesine izin verme 

0 oy
(525 puan)

Normalde de 7 haftalıkken dinlenir. Şimdi sadece kesmeyi görmüşsünüzdür 

0 oy
(55 puan)

Benim bildiğim 6 haftalik ken kalp atışı duyulur ..ben 6 haftalik ken duymuştum...peki kese bosmuydu yoksaa. ..

0 oy

Bende altı hafta üç günlük hamileyim . kesenin içi boştu ama bebeğin yardımcı eşi vardı kalp atışı vs yoktu yedinci haftada belli olacak dedi doktorum bende çok korktum ama inşallah yoktur bir sorun

(1,494 puan)
Korkmana gerek yok canım. Ben de 7. Haftada duydum. 8. Hafta da daha netti kalp atışları
İnşallah benimde öyle olur teşekkür ederim
0 oy
(64 puan)

Ben ilk kontrolume gittim de 5 haftalık dedi doktor on gün sonra tekrar gel kalp atışlarını dinlicez dedi yarin gidicem 6haftalik olduk

(1,334 puan)
Beş haftalik kontrolde birsey görülüyor mu canim.bende gidicem sali günüde kontrole beş haftalik oldugumda.gorurmuyum?
Görülür doktor bana gösterdi bebeği
İçime su serptin canim inşallah gorurum sali günü beş hafta olacak.birde kasıklarda ara ara sancı oluyor geciyor birazda belimde normal mi sence?
Bende de oluyor özellikle ani hareketler yaparken oturdugum yerden kalkarken normal bence dikkat et sende canm
Sağol Canim inşallah sali günü kesemi gorurum inşallah....dikkat edicez artik uzanmiyorum ani hareket yapmiyorum.
(138 puan)
Ayni seyi banada dedi peki keseyi gordu mu doktor bna cok kucuk bi kese var dedi alttan muaneyle oda soyledi
(31 puan)
Canım senın durumun ne oldu bebegın canlandı mı?
0 oy
(128 puan)

En saglikli 7haftalik bitiminde dinleniyor. Alti haftalikken genelde alttan muayenede duyulabiliyor. Kese gorunduyse iki hafta daha beklemelisin. Keseye saglikli dediuse dr aklina kotu bisey getirme. Bende kalp atisini 8haftalikken duymustum

Ben tüp bebek yaptım da normalde transfer gününe göre 5 haftalık ama tüp bebek oldugu için 7 hafta 3 günlükmüş bugun hastaneye gittim bebek gelişmemiş dedi kalp atışını da duymadım cok korkuyorum bebeğimi bişey olacak diye benim gibi olan varmı sonra kalp atışını duyan lütfen dua edin hamilelerin duası kabul olur
0 oy
(8 puan)

Canım bende gittiğimde 6 hafta 2 günlüktü sadece kese var dedi doktor iki hafta sonra gel dedi o zaman gidicem normal heralde ben ilk oğlumda da 9 haftalıkken dinlemistim güzel bi duygu ya inşallah yine duyariz

(107 puan)
Bende bugun gittim doktora bebisimi gorebilirim belki diye ama sadece kese olusmus. Bebek yok henuz gorunmuyor dedi. Bugun 6+1 olmustum.  10 gun sonra gel dedi. Ama cok canim skildi acaba ters biseyler mi var:(  bide cok fazla bi aciklama yapmadi doktor. Beni uzmemek icin bisey soylememis olamaz demi
0 oy
(1,286 puan)

Bende 8 +4 te duydum. Saçma sapan konuşur herkes bakma sen. Herkes doktor kesilmiş memlekette . 

Moral bozacak bişey yok gayet normal :) 

(1 puan)
Mrb. Canım Bende şuan 8+2 oldum ama bugün bebeğimi göremedi kesem 2.94 nasıl çöktüm moral olarak anlatamam. Alalım sağlıksız dedi aldırmadım 1 hafta daha beklemek istedim normal mi sence görülmemesi :'(
(1,286 puan)
Bana da normal gelmemişti. O gün sağlık ocağına gitmiştim kaydımı da yapamamıştım çok ağlamıştım. Ama normaldi herhalde. Hem sabah çok erken saatti . aç karın girdim idrarım yoktu hiç. Vr çok ağrım oluyordu o zaman özellikle. İçini ferah tut yine de. Geç döllenmedir belki
(1 puan)
İnşallah canım bende öyleyim suan yıkıldım 6 senedir bekliyorum Rabbim inşallah mükafatını verir hayırla sonlanır hamileliğim
0 oy
(316 puan)

Ben 3 .ayda dinleyebildim kalp atışlarını 

0 oy
(144 puan)

Tatlim moralini hiç bozma kalp atislarinin haftaya kadar duyulmamasi gayet normal. Benim de cok moralimi bozdular yok kesenin ici bos yok kese olmuyomus falan filan. Olumsuz seylere tika kulaklarini bol bol dua et.

(144 puan)
8. Haftada duyarsin
0 oy
(82 puan)

ya canım yok bende keseyi gördüler on gün sonra cağırdılar kalp atısına 

0 oy
(123 puan)

Kardeşim moralini bozma. Ben 5 haftalıkken duyulmadı doktor 6 haftalıkken bakacak duyulmazsa sorun etme geç döllenme olabilir dedi. Herkes herşeyi söylüyor sen için rahat etmediyse başka doktora da baktır. Ama 8 haftaya kadar atmaması normal sayilabilirmis

0 oy
(138 puan)

Korkma bnde 5 haftaligim doktr kucuk bi kese var dedi daha kalp atışını duymdk duyarsin bende  trdirginim duyckmiyim diye ama  duymdim daha veren allh o bebege can da verir sen sikma o tatli canini

0 oy
(694 puan)

Benimde  7 haftalikken duyuldu endiselenme kese gorunmusse dinlersin obur hafta 

0 oy
(69 puan)

Canım benimde öle oldu 6haftalık di ama kese göründü.  Kalp dinlemedi haftaya tekrar gel dedi daha küçük olduğundan dolayı 

0 oy
(1 puan)

Peki kaçıncı haftada belli oldu sizinki, benimde aynı sorunum var

Reklam


İlgili sorular

Reklam


...