164 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan)

 Alttan muayeneyi kacinci ayda     yapiliyo suan 25 haftalik hamileyim ve doktorum erkek ne olursa olsun cekiniyorm

Reklam


4 Cevap

0 oy

alttan muayene bi sikinti olmadigi surece son haftalarda yapiliyor cnm .

Reklam


0 oy
(20 puan)

Çekinmeye gerek yok canım zaten üzerine örtü örtülüyo ve bakmıyo zaten oraya. Bakmadan muayene ediyo onlar sen merak etme. Günde kaç taneyi muayene ediyolar. Benimkide erkek. 38. Haftamda oldum bende

Bn bakiyolar diye biliyodum bikac kisiden oyle duydum o yuzden cok cekiniyidum bn
Yok yok bakmıyorlar.  Özellikle erkek doktorlar hiç bakmıyo oraya. Benim ilk gebeligim çok heyecanlıydım ve çok çekiniyordum.  38. Haftamda muayeneye gittim çatı muayenesi icim hazırlanalım dedi. Altta ne varsa çıkarıyorsun çatala çıkıyorsun üzerine örtü veriyorlar zaten.  Doktor sonradan geliyo. Eline eldiven taktı. Canim acımasın diye jel sürdü eline. Hiç bakmadan tik diye eli girdi. Benimle konuştuğu yerde baktı çekti elini. Cıktı.  Sonrada indim giyindim. Acıdı canım biraz ama cok değil.  Heyecan yapma canım korkma da.
(14 puan)
Benim gittiğim doktor örtü koymuyo çatıya ayaklarımı koyuyorum öyle yapıyo rahatsız olmuştum insan kağıt havlu koyar
Sonuçta doktor ve işini yapıyor yanlış anlamayın ama çekiniyorsanız neden kadın doktor seçmediniz ki çekinilecek bir durum yok bence sonuçta doktorunuza güveniyorsanız çekincek bir durum olmaması lazım
+1 oy
(528 puan)

dinen kadinin avretini esinden baskasi goremez.kafin dr bile aslinda..eger hic kadin dr yoksa o zaman erkek dr a izin verilmis..dr unuzu degistirebilirsiniz

0 oy
(806 puan)
imkanınız varsa kadın tercih edin. zorunlu kalırsanız erkek dr bakar.
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 126 göst.
2 cevap 108 göst.
11 Haziran Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilek ✅ (631 puan) sordu
2 cevap 45 göst.
8 cevap 169 göst.
Reklam


...