435 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (24 puan)

İsim 

Reklam


9 Cevap

0 oy
(291 puan)

Ben kızım olursa yüsra ve elif arasında kalmıştım.isim koyarken Kuran da nasıl geçiyor ne anlama geliyor dikkat etmemiz gerekiyor.inşallah sağlıkla kucağına alırsın isim bulmak çok zor

(24 puan)
Düşünücem çok teşekkür ederim
(291 puan)
Birde önceden çok istiyordum benden önce kuzenlerim koydu  Esila , Eslem ve Serra  çok hoşuma gidiyor.rica ederim birbirimize destek için burdayız
(128 puan)
Lena ismi var Yasin-i serifde geciyor bizden biri,bizimgibi anlamina geliyor bende lena düşünüyorum. Cok guzel bir isim
Reklam


0 oy
(174 puan)

Ecrin Mina. . Güzel isim bence kuran da da geçiyor tavsiye ederim <3

(872 puan)
Ecrin hic hos bi isim degil ki
0 oy

İlla kuran da geçmesi şart değil ki sahabe isimlerinden de koya bilirsin kuran da geçen her isim olarak konulmaz anlamı düzgün ve peygamber efendimizin söylediği isimler den koyada bilirsin erva ismi mesela peygamber efendimizin halasının ismi sare hira ikranur bunlardan da koya bilirsin ama ecrin isminin anlamı ücret demek sakın onu koyma 

0 oy

Ebrar :))))))) 

0 oy
(1,071 puan)

Buğlem ismi çok güzel cenneti müjdeleyen melekti anlamı sanirim

(24 puan)
Teşekkür ederim anlamı güzel olan bir isim koymak  istiyorum ilk kızım çünkü esila güzel miş bide ikranur
(1,071 puan)
Esila ve eslina isimleri cidden güzel
Elif olabilir
(24 puan)
Evet elif te güzel bir isim
0 oy

Esila.           

0 oy
(877 puan)

Ahsen :) Kuran'da  bı çok yerde geciyo bizde Ahsen vercez kizimizin adını 

0 oy
(872 puan)

Kuranda gecmiyo ama cok guzel bi isim hem anlamida guzel BUĞLEM cenneti mujdeleyen melek

(168 puan)
Tuana da cok guzel
+1 oy
(2,737 puan)

DIni mübarek isimler koymak istiyorsan peygamber kızları eşleri ve hanim sahabe isimleri koymanı öneririm çünkü şimdi özellikle internette cennette şu cennette bu diye geçen isimlerin neredeyse hepsi sahte anlamları farklı 

Hatta son zamanlarda moda olan esila bile aslında kuranda geçmiyor ve bi anlamı yok kuranda geçen orjinali asila dir ve akşam anlamına gelir

Başka bi modern isim buglem de arapça yada türkçe değil kızılderili dilinde yağmur yüklü bulut demek

Anlamı olmayan aleyna minel ceylin gibi isimler yada anlamı başı boş manasına gelen efra batmak manasına gelen eflal ücret manasına gelen ecrin sürülmüş manasına gelen Sude bu liste uzar

Irem kuranda adı geçen Allahin sevmediği yalancı cennet manasına gelir ve birde Ebrar var ki hayır sahibi erkekler manasına gelir erkeğe koyulması gerekiyor 

Reklam


İlgili sorular

23 cevap 726 göst.
12 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifkayaoglu (871 puan) sordu
3 cevap 357 göst.
15 cevap 332 göst.
25 cevap 1,089 göst.
8 cevap 311 göst.
Reklam


...