0 oy
2,592 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (488 puan)
yeniden gösterildi

Kızlar özel olacak ama sizde durumlar nasıl merak ediyorum. Gebelikten önce cinselliğe düşkün biri değildim ben. Ama hamilelikten beridir durumlar tam tersi oldu.Bu durum normal mi acaba

Gebelik haftası 32

21 Cevap

0 oy
(3,019 puan)

:D normal.canim. hormonlardan dolayı.

Kimi hamilede eşinden soguyor. Görmek bile istemiyor

Canım bendede aynısı vardı ilk aylarda daha fazlaydı ve eşimde hiç isteksizlik yapmadı her zamankinden bile fazla ilişkide oluyorduk.Zaman ilerledikce karnım büyüdükçe ilişki aralıgını uzatdık ama bu bana baglı oldu,ben isyediyim zaman eşim hayır demez yani beni düşünür,ama bende eşime haksızlık olmasın diye arayı fazla uzatmamaya özen gösteriyorum,1 hafta bazen 10 gün ara oluyor
(386 puan)
Ben o iste tiksiniyorum
-Reklam-
0 oy
(158 puan)

Bebegin kiz galiba 

(567 puan)
Benimde kız ama bende hic istek yok aksine hic yapasım gelmiyo kocama kıyamıyorum ayda 1 zorla yani o da ona kiyamadigimdan  gebelikte sadece böyle oldum  Bende kız erkekle ilgisi yok ya ne bileyim
(198 puan)
Benimki de kiz ama benim tam tersi ben zaten düşkün biri değildim ama uyarilinca ayıptır söylemesi oluyordu biseyler şimdi oda yok yani vajinal kuruluk oluyo zor oluyo uyarılmasına ragmen istek tamamen gitti esime yazik ama yine de oluyor tabi 1 hafta da eşim istedigi icin
(386 puan)
Ay ilk kizimda artti ikinci kizimda hic yanasamadi resmen o is olcagi zaman cocuk tekmeliyordu beni izin vermiodu ucuncude kiz buda ayni canim
(198 puan)
Benim öyle bişey yok babasının yanında o ben bahane bulmaya çalışıyorum çocuk bilmem ne onun giki cikmiyo basa gelen çekilir
(567 puan)
Aynen öyle istek falan kalmadı Allahtan anlayışlı kocalarımız kiminin anlayışı da yok afedersin hayvandan eksikleri yok çok duyuyorum öyle kocalarında bide kusuyorlar
0 oy
(469 puan)

cok normal..ilk aylar uzaklasma oluyor..25. hafta gibi tam tersine dönüyor...gayet normal...kendinizi durdurmayin..dusuk tehlikeniz yoksa rutin devam edebilirsiniz..ozellikle son haftalarda acilma ve dogumun baslamasina cok yardimci..

Istek var ama kendimi güzel bulmadığım için bu dönemde ee malum karnim burnumda yapamıyorum da. Buda saçma sapan rüyalar görmeme sebep oluyor bazen.
(245 puan)
Kafanı yorma bence
Şahsen ben göbeğimi çok seviyorum sende sev aşkınız var içinde eşinde sevsin
Bence bu zamanın tadını çıkarmak en doğrusu :))))
(1,004 puan)
Bu guzel bulmama konusu bende de oluyo aslnda guzel bi bayanım ama kendimicok cirkin görüyorum leke falan oleu yüzümde gecelik ble gymiyorum eşim diyor noldu sevgililk günleri halbuki onlarq gore hep guzeliz :-):-)
(55 puan)
Kizmi cinsiyeti :)
0 oy
(194 puan)

Benimde kızdır ben de de var aynı istek

0 oy
(1,006 puan)

az daha ilerle.zaten istemicen tadini cikart 40gun ara gircek bide araya yani normal :)

0 oy
(174 puan)

bende de var kızlar ama  kocam çocuga bisey olur diye yapmiyor  istesemde :D

0 oy
(226 puan)

cinsiywti ne canim bebegin

(126 puan)
Canım benim tam tersi nasıl kacicagimi şaşırıyorum Allah'tan kocam anlayışlı .bizde 15gunu rahat buluyor arası ama bana kalsa hiç yapmiycam
Ahahah bizde bu sorunu yaşıyoruz ama ben kovaliyorum resmen :)))
(1,328 puan)
:)))) ayy cok güldüm cok kosmayin kovalarken bebek dusmesin sonra :)))
:):)):):):):):):)÷))))
0 oy
(1,124 puan)

Canim cok normal ya istek artar ya azalır dua edin sizinki artmış ;) bi arkadaşım isteksizlikten dolayı eşiyle sorun yaşıyor mesela. Sizinki iyi bence eğer düşük tehlikeniz falan yoksa sorun yok 

Bende arttı ama eşimde azaldı :))) Haliyle bende artık beni beğenmiyor diye düşünüyorum sinirlerim bozuluyor
(1,124 puan)
Canim benimde öyle oldu ilk zamanlarda üzülüyordum biraz. Meğer adam korkuyormuş şimdi 5.5 aylık olduk daha rahat eşimde bebek büyüyünce korkusu gitti.. belki seninkide korkuyordur.
Canım ilk hamilelikte hiç korku yoktu yani bu korku nerden çıktı. Keşke bana da söylese neden olduğunu da bende kendimi kötü hissetmesem
(1,124 puan)
Bence uygun vakitte bunu kocamla konuşabilirsin. Beim gebelikten dolayı hormonel değişimden sebep istekte değişme oldu sende sanki biraz daha soğuksun bu beni uzuyor. Beni istemiyor mu acaba diyorum de o açıklamasını yapar. Sonuçta esin aklında degisik şeyler kuracagina söyle ve nedenini ogren.. Ben eşime sormuştum oda sebebimi açıkladı benimde için raht olsu sonrasında duzeldi zaten iliskimiz bebegimiz büyüyünce
0 oy
(293 puan)

Ben öncede ikinci hamileliğimde de isterdim ama dün örneğin ilişkiye girdik keşke hmn bitse gibi düşünceye girmiştim ve hiç zevk almıyordum 

Ilk doğumdan sonra 3 yıl kadar bende öyle hissettim. Kendime yakistiramiyordum. Sanki ayıp kötü bişey yapmışım gibi geliyordu ve çok utanıyordum. Tam herşey normale döndü derken... umarım bu doğumdan sonra öyle olmaz.
0 oy
(227 puan)

Ben 10 haftalik hamileyim hic aklıma bile gelmiyor 

(481 puan)
Bende ayni durumdayim ilk gebeligimde kizdi çom istegim artmişti.hic durmaksizin doguma 1 hafta kalana kadar deva ettik.şkmdi 11 haftanin içindeyim bu zamana kadar 2 kere girdik bende hic istek yok.yoksa çok istekliydim kendime şasiriyorum.
0 oy

Bende kızlarıma hamileyken aynısını yaşdım son haftalara kadar isteyim maksimumdu:)

0 oy
(245 puan)
Bunun cinsiyetle alakası yok canım 
Benimki erkek ama İsteksizlik olmadı aksine arttı 

(174 puan)
aynen cnm bndede ayni oldu beninkide erkek hic  azalmadi
0 oy
(100 puan)

Istek  sıfır  öncelerden midem bile bulanırdı eşimden 

0 oy
(472 puan)
24 haftadır  yapmioz kizlar esim dayanio yazik bende de istek pek yokk mecbur dayanioz yasakladi doktor bi rrisk yok sadcee kan sulandirci  igne  ve coraspirin  kullaniom kanama olur dedi o yuzden  risk almak istemioz doguma kadar allah yardimcimiz olsun :)):))):)))
0 oy
(53 puan)

Bence normal aynı şekilde bende de oldu durumlar vahim :)

0 oy
(1,042 puan)

Ilk zamanlar bende eşimin yanima dahi oturmasini istemiyordum adami simdi boyle sarılıp sarılıp birakmayasim var bazen yine tiksiniyorum degisiyor yani

0 oy
(580 puan)

Beni.ki tam tersi oldu senden hamile olduktan sonra isteksizlik oldu eşim istemediği sürece bende yaklasmiyorum

0 oy
(1,004 puan)

Ben hep duskundum hcbsey değişmedi :D 

0 oy
(374 puan)
5 aylik olduk. Kenfimi taniyamaz oldum. Daha önceden bi gun ara verirdik ilişkide şimdi her gun 2 kerede  yapsa hayir demem canim çekyo. Hormonola bi şey bu
0 oy
(329 puan)

bende erkek bebiş bekliyorum hiç bir arzum yok :D

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 2,522 göst.
0 oy
7 cevap 2,730 göst.
0 oy
10 cevap 386 göst.

472,119 soru

2,665,095 cevap

3,361,175 yorum

136,265 üye

...