183 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (577 puan)
yeniden gösterildi

Arkadaşlar hamilelikte göbekteki çatlaklar iiçi hindistan cevizi yağı kullanan varmı ?

Reklam


5 Cevap

0 oy
(16 puan)

Badem yağı cok iyi diyorlar ilk defa duyuyorum dediginizi

(258 puan)
Badem yagi tüylenme yapıyor canim tavsiye etmem
Reklam


0 oy
(41 puan)

Hindistan cevizi yagini bilmiyorum.Ama ben lierac diye bi krem kullanmistim.hic çatlağım olmadi cok sukur.

O kremi nerden aldınız acaba.bilgi alablrmiyim?
(41 puan)
Eczanelerde satılıyor cnm.
Mutlaka bakacağım canım tşk
0 oy
(389 puan)

Ben kullnıyorum  :)

rahim katılmasına falan yol açmaz demi
(389 puan)
Ben 2.ayimdan itibaren kullaniyorum her aksam yatmadan göğüs karin ic dis bacak suruyorum. Suan 18. Haftamdayim. Herhangi en ufak bir zarari oldugunu dusunsem kendim kullanmam. Aklinda bir soru isareti kalmasin sen yine bir arastir madem hatta farkli bir sey bulursan burdan tekrar yazarsan sevinirim... ama neden oyle bir sey dedin ki merak ettim ? Yani faha baska ne kullanicaz ki dogal yaglar bunlar bana gore eczanedeki kremlerden bile dogallik acısından saglik acisindan daha bile guzel cunku eczane kremlerinde bile bir miktar da olsa kimyasal var. Bunlar tamamen dogal. Ha ama etkiyi bilemem ilk hamileligim. Bu arada bahsettigim aktarlardan alinan sogum ores doğallarından kullaniyorum ben. Gratis gibi yerlerden alinanlarda yani sivi halde satilanlarda da bir miktar kimyasal var.  Doktoruma sordum bu konuyu cunku eczaneden mustela da aldim catlamaktan cok korkuyorum, bana icindeki kimyasallardan dolayi 20.haftadan sonra kullan dedi eczanedekileri ama yağ surebilirsin dedi . Umarim yeterimce aydinlatabilmisimdir.
Teşekkürler canım
0 oy
(132 puan)

Valla en doğali bebe yağı ben her banyoda sonra yaglaniyorum ne bi zararı nede bi yan etkisi var maksat zaten vücudun kuru kuru gerilmesini önlemek 

0 oy
(186 puan)

Bende hergun badem yagi ve zeytin yagi kullandım ama 8. Ayda çatlak oldu ne kadar dikkat ettiysemde oldu yinede çok kilodan dolayı 58 kilo ile hamile kaldım 82 kiloyla doğum yaptım şu anda 62 kiloyum

Çok kilo almışsınız 24 kilo doktorunuz bu duruma birşey dedimi
Hamur isi pirinc makarna yeme dedi ama ben kendimi tutamıyodum ağzım hiç boş durmuyodu bebeğim 4 kilo doğdu ve şu anda yine hamileyim 3 aylık iğne ile korunmama rağmen hamile kaldim bunda cok kilo almıycam galiba 4. Aydayım 62 kiloyum hiç almadım emzirmenin etkisi galiba 9 aylik oğlum var emiyo
Hayırlısı artık canım
Reklam


İlgili sorular

7 cevap 238 göst.
7 Ağustos 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Papatya çiçek (274 puan) sordu
3 cevap 151 göst.
30 Haziran Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifhanim (101 puan) sordu
3 cevap 281 göst.
22 cevap 706 göst.
Reklam


...