251 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (688 puan)
yeniden gösterildi

Kizlar kasik agrim ara arada midem bulaniyo adetimde 4-5gun gecti pazartesi kan verdim negatif hamile olabilir miyim 

3 Cevap

0 oy
(63 puan)

Canım kan verdiysen yok demektir diğer testler yanıltıyor ama kan testi kesin sonuç  diye biliyorum  inşallah Rabbim  gönlüne  göre verir

(688 puan)
Amin insallah canim
0 oy
(106 puan)
yeniden gösterildi

Evde kendiniz test yapın . Ben yaptım ve gerçekten pozitif çıktı. YouTube da var nasıl yapılacağı . Ben çamaşır suyu ve dis macunu ile yaptım.

(688 puan)
Onlar dogru sonuc veriyo mu
(106 puan)
Ben bebeğim 3 haftalıkken yapmıştım . Şu an 22 haftalık hamileyim. Ve gerçekten gösterdi. Sonra eczaneden test aldık .
(688 puan)
Karbonat testi dogru mu ve nasil anlasiliyo
(106 puan)
Ben diş macunu ve çamaşır suyu ile yaptım. İdrara çamaşır suyu eklendiğinde baloncuklar yukarı doğru çıkıyor . Diş macunu ise erimiyor ama parça parça dağılıyor .
(688 puan)
Bn camasir suyunu yaptim ayni oyle oldu ama dogrulugu var mi bilmiyorum
(106 puan)
Dediğim gibi ben 3. Haftamdayken yaptım. Yani adetim gecikmemisti henüz.
(688 puan)
Bnde yaptim gecen baloncuklar yukari cikiyodu
0 oy
(1,575 puan)

Canim belki gec döllenme filandir o yuzden kanda cikmamistir gecikme yasiyomuydyn daha once bi kac gun sonra tekrar yaptir kan testini hakkinda hayirlisi olsun bazi kisiler adet gunune yakin hamile kaliyomus belki cok ufak oldugu icin cikmamistir 

(688 puan)
Normalde gecikmiyodu ama bu ay gecikti
(1,575 puan)
O zaman biraz daha sabret 1 kac gun sonra yeniden yaptirisin test umudunu kesme cokta umutlanma belki havalardandir gecikmesi böyle düsun iyiside olursa süpruz olur hakkinda hayirlisi canim
(688 puan)
Insallah canim pazartesi gidecem doktoruma
(23 puan)
Gittin mi canım doktora

İlgili sorular

...