0 oy
137 göst.
Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (70 puan)
Kızlar çok çok özür diliyerek soruyorum. Büyük abdesimi biraz önce sıvı geldi baya. Sonra kendimi temizlerken arkadan afedersiniz selpak da kan gördüm.  Bidaha selpaki aldım ama hiç bir şey gelmedi her hangi hemoroid veya basurum yok. Neden acaba başına gelen oldu mu selpak da çok eminim kan gördüm. 37 haftalık hamileyim doktora gitmeliyim sizce nolur cevap verin
Gebelik haftası 37

2 Cevap

0 oy
(238 puan)
Bana da oldu aynısı ben gittim progestan iğne yaptılar. İçin rahat etsin istersen git. Zorlandiysan olabilid
(70 puan)
Zorlanmadim canım afedersin sulu geldi hepsi
(238 puan)
O zaman bilemedim en iyisi doktorunuza danışın Allah korusun kötü bişeye yol acmasin
-Reklam-
0 oy
(130 puan)
canm bende 38+4 dun buyugumu yaparken bazen kan gelio.ama kendimi.sıktığım icin diye düşünüyorum o yuzden hic doktorada soylemedim
(70 puan)
Kuzum hiç sıkmadım . Zaten sulu geldi hepsi. Ama kan ne alaka anlamadım şimdi
(130 puan)
valla onda pek bilgim yok ama tereddutde kaldiysan doktorunu ara sor veya bi doktora gorunmeni oneririm

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 641 göst.
0 oy
3 cevap 320 göst.
22 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mervekmp (245 puan) sordu
0 oy
10 cevap 341 göst.

485,427 soru

2,734,711 cevap

3,438,871 yorum

139,931 üye

...