704 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (122 puan)

babaLar .. 

Reklam


31 Cevap

+2 oy
(97 puan)
seçti
 
En İyi Cevap
Hiç beklemediğim bir anda öğrendim iki çizgiyi görünce çok şaşırdım...esime söyleyince saka yapiyon dedi .yok ne şakası hamileyim test yaptım az önce dediynce o kadar mutlu olduki ..alnimdan öptü  çok mutlu bir an di gerçekten ....anlatilmaz yaşanır
(122 puan)
Bu Güzel ani bebeginizden size hediye
Aynen öyle o bu hayatta en guzel
Hediye oldu benim için...kurban olurum ben bebegime ...melegim
(176 puan)
Ilk inanmadi sonra gorunce Sarilip birbirimize agladik sadece konusamadan oyle guzel bisey yokmus:)
(176 puan)
Sonra baktim telefondan oyun havasi aciyo buna oynanir diyo:)))
(27 puan)
Bana sarılıp ağladı ama ben gülüyordum :)
(73 puan)
Kızlar sözde çok sevinen ama hic tepki göstermeyen eşler var mi çok merak ediyorum.gorumceme tepki göstermediği soyledigimde. Bizim erkekler öyle. Takma kafana  dedi.
(124 puan)
Benim eşim duygularini ifade edemiyor test yaptım onu aradım dedi hamilemisin evet dedim sevindi ve hayırli uğurlu olsun dedi; ))
(24 puan)
Benimkide oyle canım ruh gibi bakıyo yuzume hic umursamiyo bide ilk bebeyimiz
Aslında seviniyorlar bence belli etmek istemiyorlar :)
Reklam


+1 oy
(511 puan)
yeniden gösterildi

İlk agladı sevincten .sonrada oyun havası actı evde son ses .tüm binayı ayaga kaldırdı :d

(122 puan)
Ahahhhh ne tatlılar ama ..
+1 oy
(313 puan)

Baba oluyorum diye kim varsa tek tek herkesi aradı sevinçten napıcanı saşırdı :D

(122 puan)
bizimki de öyle .. güya kimseye söyleme dedi ama bir baktım telefonda arayan arayana
(313 puan)
Aynı bizimki gibi desene ben bide dogumdan sonraki tepkisini çok merak ediyorum acaba nasıl bir duygu içerisinde olucak
(122 puan)
Ayy evet :) ..  bizi unutacaklari kesin ama
(313 puan)
Çocuk aglayınca akıllarına geliriz

yeniden gösterildi
benimki ikikciyi ogrendi h inde b2n agliyodum alnimdan optu beni ikinci kez baba yapacagin icin tesekurler kadinim dedi
(39 puan)
Valla canım ben cumartesi doğum yaptım eşim beni bıraktı artık çocukla ilgileniyor altını bile kendi değiştiriyor doğumdan çıktım benimki hastaneyi ayağa kaldırmış bebeği gösterin diye
+1 oy

Benimki şok oldu anlamadı iyi hayırlı olsun dedi içeri gitti.O kadar bozuldum ki.Sonra geldi ciddi misin ya ne dedin sen dedi bağırdım ağlaştık oynadık.Kimseye söyleme şimdi dedim tamam dedi.Ben mutfaktayken gitmiş video çekmiş tarkanın baba oluyorum videosu rehberine atmış.Deli ya :):)

(122 puan)
Ah şu babaLar
(525 puan)
Ayyy biz buna haftalarca uğraştık eşim yapamadı biz de yapacaktık. Helal olsun size...
(204 puan)
Ahahaha ah eniştem
(1,001 puan)
Benimki ezberlemiş çünkü çok istiyodu baba olmayı :)
(1,001 puan)
Yağmuşum ♡ :)
Canimm ♡ :) benim seni buldum bak :)
+1 oy
(123 puan)

Benimkisi şok oldu böyle inanamadı sonra Annesine söyledi baya sevinmişti 

+1 oy
(99 puan)

Benim esimin bi gülüşü var hic konusmadan çok şey anlatan bi gülüş...ben sabah erkenden test yapmistim zaten bekliyoduk bebisimizi test pozitif çıktı uyuyodu eşimi uyandirdim direk testi gösterdim o gulusuyle gözleri parladi yanagimdan öpüp bi daha uyudu ama o gülüşü bildigim için yetti bana...şimdi gidip gelip oğlum dogsana artik diyip karnimla konuşuyor:)))

(122 puan)
Maşallah ne güzel bir aniniz olmuş :)
+1 oy
(352 puan)

Benim 3 yaşında bir oğlum var eşim işten gelene kadar oğluma bı kardeşi olacağını anlattım sonra kapı çaldı oğluma dedim ki babana de ki babacim kardeşim olcak :) oğlum başladı söylemeye ama öyle beklemiyor ki eşim algilayamadi . En son ya baba annemin karnında bebek var deyince ooo bizimki havalarda :))

+1 oy
(40 puan)

Biz ilk bebegimizi kaybettik malesef ustunden tam 8 ay gecti tabi bu surecte her ay heyecanla bekliyorum hamilemiyim diye hep hayel kirikligi filan. Neyse 8.aydan sonra adetime tam 3 gun vardi bende adetimi hep gunu gunune goruruyorum. Bi baktim pembe akintim gelmis biraz sasirdim niye erken adet oldum diye ama biryandanda suphelendimki hamile ola bilirim cunki ilkindede 3 gun once yerlesme kanamasi olmustu. Neyse ben esime uzulerek yine adet oldugumu soyledim oda can uzulme dedi insallah bebisimiz olur dedi. 2 gun gecti tabi lekelenmem durdu ben anladim artik hemen test aldim cok az silik cikti ve hamileydim. Uyuyacagimiz zaman aniden dedimki yaaaa cannn qaliba hamileyimmm. Vee tabikide cook sevindi hemen sarildik cok mutluyduk tabi o an anlatilmaz yasanir. Su an 34 haftalik heyecanla oglusumuzu bekliyoruz :) Rabbim tum isteyenlere napis etsin insallahhh.

+1 oy
(2,161 puan)
Hayirli ugurlu olsun dedi sonra sarildik falan bu ikinci oldugu icin aliskin adam gerci ilk kizimdada ayni tepkiyi vermisti herkesi aramisti :D
+1 oy
(57 puan)

Elhamdulillah sabah namazı vaktinde yaptım testi...O uyurken  hamileyim dedim. Kalk hem sabahı hem şükür namazı kılalım dedim. Çok şükür öyle oldu... Allah ( CC ) bizimkinide diğer hamilelerinkini de sağ salim kucağımıza alıp Onun ( CC ) rızasıyla yetiştirmeyi nasip eylesin... Âmin ecmain.

+2 oy
(652 puan)

Bnim gorumce sagolsun bn solemeden aradi hemen esim sehir disindaydi neyse ama baya sok oldu normal bi bebek mi oluyo dedi gercktn bn baba mi olacam dedi bi ay zor alisti valla baba olma olayina iki gun sonra geldi alnimdan optu saka yapmionz demi dedi yok gercktn hamileyim dedim gozleri doldu agladi sanki 10 yildr cocugumz olmuyomus gbi :) cok sevinio smdide baba olacam diye :)

+1 oy
(19 puan)

Benim eşimde inanmadı ilkin sonra kucaklayıp döndördü etrafındaöptü falan amagerçekten çok güzel bi duygu anlatılmaz yaşanır

+1 oy
(91 puan)

Nasıl olmuş dedi. Ilçe görevindeydi. Olamaz falan dedi. Çok üzüldüm agladim istemiyor dedim kemdi kendime. Ailesi çok sevindi. Ertesi gün kapıya bir vazoda güller ve ayicikla tebrik kartı göndermişti.

+1 oy
(90 puan)

Tuvalete gittim  test yaptım pozitif çıktı öyle mutlu oldum ki heyecan dan yerimde duramıyordum hemen tuvaletten çıkıp abdest aldım  eşimin camiden gelmesini bekledim .Artık dayanamiyodum çok mutluydum hemen testin videosunu çekip ablama

Attım o da çok mutlu oldu. Ablama eşim gelince onu kandiricam test  pozitif çıkmadı diyecem dedim :) sonra eşim geldi  bende kendimi üzgün yapıp aşkım çıkmadı dedim o da bitanem erken yaptın bı kaç gün sonra yapsaydın dedi ama onunda surati düştü sonra aşkım bebegimiz olcak dedim  inanmadı bak test orda bakabilirsin diye cevap verdim oda baktı direk beni kucaklayıp optu ardından hemen şükür secdesi yapti .ben zaten mutluluk tan ağladım onunda gözleri doldu. O anı asla unutamam çok mutluyum<3

(529 puan)
Mal gibi cevap verdi beni de mallastirdi sonradan seviniyor gibi yaptı ama beceremedi zaten hamilligimde de bana hiç merhameti olmayınca anladım kendisi de hala çocuk çünkü  annesi babası sağolsun
+1 oy
(443 puan)

Biz arabada yedık eve kadar sabredemedim araba kullanıyordu hamileyim baba oluyorsun dedim of sus çok yorgunum hiç şakanın sırası değil dedi yemin ederim hamileyim dedim :D ışıklardaydık arabayı sağa çekti testi göster inanmam dedi gösterdim öptü gülmeye başladı sonra 1saat hiç konuşmadı bir saat sonra konuşmaya başladığında sanki konuşmayı yeni öğrenen bi bebek gibiydi sonra dedi ben konuşamıyorum heyecandan ya :D

(529 puan)
Benim ki sevincini benden çok gitti annesiyle paylaştı.  Sanki hamile olan annesi ona kardeş geliyor gibi
+1 oy
(51 puan)

İlk bebeğimizi duydugunda havalara uçtu işi gücü bırakıp geldi yanıma.  Şimdi 2. Ye hamileyim bundada beraber test almıştık sevinçten ağladı. Herkezi arayıp haber verdi ben utandım o tüm milleti aradı bide 2.ydi yani

(299 puan)
Şaşkın babalar :)) ben ilk hamilegimde eşime söylediğim de donmustu adam  ikinci de herkesi arayıp ben yine baba olacağım demiş :)))
+1 oy
(568 puan)

Gulumseyip hayırlısı olsun dedi

+1 oy
(300 puan)

Ben ögrendikden 5 gün sonra eşime söyledim cünkü dogum gününe denk getirmek istedim. Ögrendiginde cididimi vay kösnük vaay dedi nası sakladın dedi:) kanepeler de takla attı hemen annesini aradı:) 

+1 oy
(946 puan)

O gün önemli bi sınava girdim 5 gün gecikmem vardı ama stresten diyordum. Bir de adet olacağım günlerde sırtım ve kasıklarım kopacak gibi ağrıyordu. 7 ay tek çizgi gördüm bi de yumurta rezervim düşüktü. Tüp bebek için gün aldık. Sınava giderken bi ishal ağrısı ölüyorum sandım. Sınava zor girdim çıktım. Kasık ağrısı devam etti. Ertesi gün 2. Bi sınava girecektim sabah zor yürüyorum halim yoktu. Yine başladı karnım ağrımaya. Eşim kan testi yapalım neyse çözülsün dedi. Kan testi sonucu 5 saat sonra çıkacak dendi. Eve geldik. Hemen yattım bi uyumuşum 6 saat. Eşim sonuca bakmış üstüne araştırmış ne demek diye. Uyandırdı ara doktoru dedi. O kadar şey söyledi tek duyduğum hamilesiniz eşimle sarıldık ağlaştık. Tekrar beta hcg bakılacaktı düşük ihtimali yalanvı gebelik vs diye düşünüp 2 ay dolmadan kimseye söylemedik. 

+1 oy
(3,485 puan)

Ne gerçekten mi , ya doğru soyle :) bizim boş bi odamız var spor salonu gibi kullanıyoruz, hemen koşu bandını çıkartıp odayı boyariz dini dedi :)))) çok gulmustum dedim daha bismillah

Reklam


İlgili sorular

Reklam


...