122 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,109 puan)

5+1 haftalık hamileyim 4+3 ken keseyi gördük cumartesi bidaha kontrole gidecem 5+4 olacak kesenin içinde bebeği görebilir miyim??

3 Cevap

+1 oy
(171 puan)

  1. ben 6.haftada gördüm bebegi yani korkma hemen gözükmezsede
(2,109 puan)
İnşallah görürüm çok merak ediyorum zaman geçmiyor sanki
(171 puan)
benimde öyleydi dua et  sorun cıkmasun benim düşük tehlikrm var benim senin zamanında kac defa kazanmam oldu sen ne olur ne olmaz dikkat et agır kaldırma bol meyve süt tüketim be hastaneler bile yatım simdi 11 haftalgm
(2,109 puan)
Bendede karın ağrısı oluyo o yüzden düşük önleyici progestan kullanıyorum inşallah sağ salim kucağımıza almak nasip olur
(171 puan)
bende kullanıyorum bide igne vuruldum ben sen bak dikkat et ** agrısı kaldırma cok dikat et allah büyük sag salim kucagmza alalım
(2,109 puan)
bende iğne vurulmuştum çok ağrı yapan bir iğne
(171 puan)
aynen yaglı bir igne
+1 oy
(200 puan)

Görürsün inşallah :)

(2,109 puan)
Amin inşallah
+1 oy

Bende ilk 4+3 de keseyi gördüm ve 6+5 te bebeği gördüm. Inşallah daha erken görürsünüz o heyecanı çok iyi anlıyorum. Ilk haftalar of ne zaman geçicem hastaneye gidicem kalbinin sesini ne zaman duyucam diyip duruyordum. Şimdi dile kolay 18+5 olduk. Çok çabuk geçiyor zaman :) sağlıcakla kavuşun yavrunuza inşallah.

(2,109 puan)
Amin inşallah çok sağolun aynen zaman hiç geçmiyor geçsede görsem kalp atışını duysam diye gün sayıyorum sağ salim kucağımıza almak nasip olur inşallah
Amin inşallah
...