0 oy
305 göst.
önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan)
Hanımlar 2 aylık hamileyim.  Göbeğim belirginleşti  gibime geliyor.  Sizce normal mi henüz erken degil mi?
Gebelik haftası 8+2

10 Cevap

0 oy
önce (378 puan)
Gaz olabilir mi ? Cok erken şuanda çünkü 
önce (30 puan)
Bnde kabızlıktan diye düşündüm  ama oyle sorunum şuanlık  yok. Gazda pek emin degilim olacağından
önce (378 puan)
Canım bence gazdır çünkü o zaman lar benim karnım da belirginlesmisti hatta seviniyordum falan bir kaç hafta sonra gaz problemlerim bitince normale dönmüştü
önce (30 puan)
Aynn benimde hoşuma  gidiuor doğrusu.  Belli olur benimde bikac gune o vakit. Cok sağol  
-Reklam-
0 oy
önce (2 puan)
Kilo almışsındır belki benim öyleydi 
önce (30 puan)
Aynn oda olabilir
0 oy
önce (2,221 puan)
Erken canım daha büyük ihtimalle gaz şişkinlikten 
önce (30 puan)
Bnde öyle  düşünüyodum  yinede sizlerlede danişmak istedim sagolasin canim
önce (2,221 puan)
Benim karnım 26 da çıkmaya başladı öncesinde bazen büyüyordu şişkinlik gaz yüzünden zayifsaniz erken çıkar karnınız
önce (30 puan)
65 tim 58 kiloya kadae düştüm. Şimdide sanki  yawastan aliuor gibiyim
önce (2,221 puan)
Bende ilk haftalar kilo vermiştim 67den 62 ye şimdi 72 kiloyum
önce (30 puan)
MaşAllah :))
0 oy
önce (196 puan)
Gazdır o benim de o haftalarda yaklaşık 12 13 haftaya kadar karnım cok belirgin ve şişti sonra indi 21 olacağız son 1 2 haftadır sismeye basladi 
önce (30 puan)
Herkeste  ayni degildir ama dimi bnmde o kadar uzar mi yani sanrm bian once belirginleşsin istiyorum
0 oy
önce (59 puan)
Valla brnde 10 haftalıgım benm de karnım cabuk cıkanlardanım 
önce (30 puan)
Ya öyle mi değişiyormuş  demek kişiden  kişiye
0 oy
önce (1,157 puan)
Adet olacağımız zamanda da göbeğimiz bi şişiyor ya hani hem o yüzden hem ilk aylarda gaz ve şişkinlik çok yaygın canım. Ee birde bebeğin minnacık olsa da rahmin büyüyor dolayısıyla idrar torbanı ileri ittirip hafif çıkıntı yapıyor olabilir. Ama dışardan bakınca hamile olduğunun belli olabilmesi için 4.-5. ayları görmek gerekiyor 
önce (30 puan)
Aynn Haklısınız.  Hayırlısı  bakalim. Beklemedeyim
0 oy
önce (171 puan)
Gaz o. Nohut kadar bebeğe ne karın çıkması:)
önce (30 puan)
Ne bilim Ya cok tatli durunca bebiş sandim
0 oy
önce (13 puan)
Olur hanim arkadaşım bir iki hafta daha gözüne büyük gelir ama bebek değil o hormonal şişkinlik gaz hamileliğin getirdiği kabızlık sorunu gerilme filan hepsi önce karnın var gibi geliyor ama sonra geçiyor 16 17 haftalıkken benim belirginleşti 
önce (30 puan)
Anladim canım.  Çok sağolasın.  Saglikla almak nasip olsun kucagina
0 oy
önce (133 puan)
Canım erken ama bilemiyorum 21+2 olduk çıkmadı benim gobeyim 
önce (30 puan)
Bazilarinn içten şişiyormuş oyle duymuştum
0 oy
önce (105 puan)
Valla benim ilk aydan sisti karnim sonrada hic inmedi daha bi sevimli oluyo oyle 
önce (30 puan)
Öyle mi benmde belki oyle olur :))
önce (105 puan)
İns:)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 63 göst.
0 oy
13 cevap 339 göst.
0 oy
4 cevap 164 göst.
0 oy
2 cevap 87 göst.

513,524 soru

2,862,323 cevap

3,581,772 yorum

147,122 üye

...