0 oy
285 göst.
önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (63 puan)
önce düzenledi
Bugün sabah doktora gittik ilgisiz insanlar ben geberiyorum neyim var anlamıyorum miğdem alev gibi yanıyor ağzıma geliyor iki de bi halsizim ağrılarım çok fazla ultrasondayken telefonu çaldı ve yarıda bırakıp telefonla konuşmaya geldi şoka girdim yardımcısı geldi sonra bana 3 gün sonra acile git dedi şaka gibi uyuyamıyorum yemek yiyemiyorum napacağım ben sizce neden oluyor
Gebelik haftası 38+6

7 Cevap

0 oy
önce (2 puan)
Hamilelikte mide yanması çok normal metabolizması sindirim yavaşladığı için mide ekşimesi oluyor canım o yüzden öyle ağrıların da doğuma yaklastigin için var 
önce (63 puan)
Sürekli ağzıma geliyor çok kötüyüm ilaçlarımı da kullandım asla fayda etmiyor halsizleşiyorum nolur bana yardım edin karnımın altı da çok ağrıyor sizin kullandığınız özel bi şey var mı
önce (4 puan)
selamun aleykum canım korkmana gerek yok o pelvik agrilari oluyor artik hamileleiginin son donemindesin dogum sancilarin kendini gostermeye basliyor o yuzden alt tarafinda agrilarin olmasi cok normal bu agrilar gittikce articak acilmalarin baslicak bu donemde bol bol egzersizler yap dogum icin yere comelip kalkman cok yardimci olur en azindan agrilarini biraz rahatlatabilir
önce (2 puan)
Yüzde yüz çözüm yok mide yanmasına ama ben sade sakız cigniyorum hep bana çok iyi geliyor sende dene belki faydasını sende görürsün
-Reklam-
0 oy
önce (181 puan)
Kuzum ben 31 haftasindayim simdiden tum vucudum bozuldu gece uyuyamiyorum. Sabaha kadar gozu acik oraya don buraya don midem yaniyo asit dokulmus gibi. Kalbim carpiyo hani kotu bisi olucakmis gibi.  Bana azicik ciğ cekirdek fayda ediyo onu citleyince bayagi bi azaliyo yanmam. Bende rahim agzi kisaligida var. Doktor yataktan kalkma ancaq tuvalet yemek ihtiyaci icin kalkmama izin verdi. Sende yine az kalmis oyle teselli ver kendine. Ben daha 31 haftadayim erken dogum riskimde var. 36 ya yetistire bilirsem cok iyi olucak. Sabr edicez artik napalim. Dizi falan izliyorum kitap okuyorum. Gunleri geciriyorum resmen
önce (43 puan)
Bnde 30+1 mide bulantı yanması kalp çarpıntısı halsizlik napıcaz bilmiyorum daha vaktımızde var
0 oy
önce (69 puan)
Canim bayat ekmek ye yarım.saate kesiyor Ayni senin gibiydim hiçbir ilaç soda fayda etmiyordu bayat somun ekmeğinin içini ye okadar iyi geliyorken sende göreceksin salçalı yemek yeme domatez yeme bide onlar daha kötü yapıyor 
önce (63 puan)
Deniycem şimdi inşallah işe yarar
0 oy
önce (2 puan)
Kekik ve kimyonu french pressde demle ic
0 oy
önce (69 puan)
Internetden baka bilirsiniz bende ayni şekildeydim yemek yerken cok az yiyin ara ara yiyin bir bardak suya 1çay kaşigi karbonat kariştirin icin cok rahatlatiyor 
0 oy
önce (137 puan)
Benim de öyle oluyo boğazıma geliyo sanki yediklerim ben normal kan tahlili verdiğimde kolestirolüm yüksek çıkmıştı yağlı ve kızartma yeme dedi onları yemediğim zaman biraz daha iyi oluyorum
0 oy
önce (1 puan)
Merhaba benim 4. Bebegim ayni sikayetler Bende de var dün doktora gittim yasadiklariniz normal bugüne  kadar kayit yapmamistim inanin  bu sabah sizin halinize  uzulerek kayit yaptim dün kontorl oldum yemek yedikten sonra sakin uzanma dedi doktorum  dik pozusyonda otur dedi ve soguk bir kac yudum süt  önerdiler Karin altindaki agriya gelince bebegin kafasi asagda hala  rahim  kalin  dedi ve kafa baski yapiyor dedi ve gununu  dolduracak  dedi umarim icinizi  biraz rahtalatmisimdir  zor evet ama az kaldi sabir

Bende bugün 38+3 haftalik oldum

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 159 göst.
0 oy
3 cevap 131 göst.
0 oy
3 cevap 79 göst.
0 oy
6 cevap 106 göst.

513,064 soru

2,860,640 cevap

3,579,678 yorum

146,998 üye

...