0 oy
283 göst.
önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (39 puan)
Hanımlar daha 5 haftalık hamileyim hamileliği ögrenmeden önce belimde adet olucakmışım gibi bi ağrı vardı kasıklarımda da aynı sekilde ama suan hic bi belirti yok birden kesildi beta da mı düşüş var acaba yani olabilirmi böyle bi sey daha kucuk oldugu icin doktora gitmedim 7 haftalik olmasini beklicektim ama gitmelimiyim bilmiyorum belirtiler kesildi birdenbire 

7 Cevap

0 oy
önce (123 puan)
önce seçti
 
En İyi Cevap
Dur kız daha erken hele bir zaman geçsin gör bak belirtileri. İnşallah mide bulantın olmazsa olursada işte o çok zor. 
-Reklam-
0 oy
önce (632 puan)
Dur daha kese oluşmadı kese oluşsa bebek oluşmadı kalp atışı oluşmadı bı az dur sakin ol daha yaşarsın belirtilerini . 
önce (21 puan)
:) :) :D
0 oy
önce (21 puan)
5. Haftada kese oluşuyor daha. Beta düşmez zaten eğer çıktıysa hatta artmaya devam eder. Sakin ol hepsini yaşarsın.
önce (39 puan)
Tesekkur ederim
0 oy
önce (373 puan)
Cnm belirtilerin için çok erken daha hissetmemen normal ilerleyen zamanlarda hepsi başlar ama inşallah bulantın veya kusman falan olmaz 
önce (39 puan)
Tesekkurler icim rahatladı
0 oy
önce (163 puan)
Merhaba. Ben de sizinle aynı durumu yaşadım 6. haftada birdenbire kesildi belirtiler. Kasık ağrılarım, bulantılarım aniden kaybolmuştu. Çok endişelendim doktora gitmiştim. Normal bir durum olduğu söylendi. Nitekim 3 gün sonra daha şiddetli başladı belirtiler. Endişelenmeyin her şey yolundadır inşallah. Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin :) 
0 oy
önce (634 puan)
Bunlar belirtibile sayılmazki 6.7 haftalarda koku hassasiyeti mide bulantısı tiksinme başlar 
0 oy
önce (69 puan)
önce düzenledi
Canım 15 haftalık oldum hiçbir belirti yaşamadan geldim bu haftaya kadar.. test yapacagimda sadece göğüslerim aşırı hassas ve ağrılı idi 2 hafta içinde geçti başka bı belirti olmadı.. herkes aynı olacak diye bir şart yok.. çok rahatsız olursun dua et ki yaşama belirti felan,  rahatça geçir hamilelik günlerini 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 414 göst.
0 oy
44 cevap 1,461 göst.
0 oy
5 cevap 384 göst.

533,294 soru

2,946,290 cevap

3,680,013 yorum

152,801 üye

...