0 oy
150 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (33 puan)

4 gün önce erken doğum riskinden hastanede yattım bugün taburcu oldum. Sancı ağrı ve rahim kısalması vardı. 2 gün önce göğüslerimde bi sızlama başladı ve 2 gündür de her sızlamayla birlikte bakıyorum iki göğsümden de şeffaf ve sarımsı karışık sıvı akıyor. Sızlama 20 saniye kadar sürüyor o sırada da akmaya devam ediyor sonra duruyor. Nedir bu bilgisi olan var mı erken doğum riskim olduğun için de çok tedirginim. 

Gebelik haftası 32+1

3 Cevap

0 oy
(414 puan)
Normal diye biliyorum ilk gebeliğimdede öyle olmuştu 30 haftadan sonra şu an 2.ci gebeliğim 39 haftamdayım bundada aynı şekilde oluyor 
(33 puan)
Yok ikinci gebeliğim ama ilkinde böyle olmamıştı
(414 puan)
İşte dediğim gibi her kadının hormonları farklıdır bende ilkinde sızıyordu bi süreden sonra durmuştu sıkınca geliyordu sadece bundada kendiliğinden gelmiyor sıkınca geliyor sadece
(414 puan)
Korkmayın Allah'ın izniyle bişey olmaz kontrolünüzde dile getirin doktorunuza bende erken doğum riskinden 4 gün yattım hastanede 34 haftalıkken şu an 39a geldik şimdide gelmek istemiyor
(33 puan)
Maşallah maşallah çok sevindim üstünden 5 haftanız daha geçmiş yani. Peki ne yaptınız nelere dikkat ettiniz bu sürede ? İnşallah bende sizin gibi o haftaları görebilirim.
(414 puan)
Pek birşey yapmadım aslında sadece bir süre temizlik yapamadım dinlendim ondan sonra günlük hayatıma devam ettim
-Reklam-
0 oy
(723 puan)
Sut hormonlari hazirlik yapiyo oldugu icin oluyodur oynamayin, bebek dogunca kolostruma donusecek.
0 oy
(517 puan)
Benimde akiyo göğüslerim ellemiyorum. Genelde çevremdeki çoğu kişinin doğum öncesi başladı 

554,704 soru

3,037,121 cevap

3,790,996 yorum

158,433 üye

...