+1 oy
979 göst.
Doğum kategorisinde (50 puan)
ÇamSakura da doğum yapanlar memnun mu acaba? Özele mi gitsem oraya mi gitsem karar veremiyorum. Gittiğim özel hakkında da olumsuz şeyler duydum, cam Sakura daha mı iyi olur bilemedim. 
Gebelik haftası 37

5 Cevap

0 oy
(13 puan)
Ben de çok merak ediyorum ya çam sakura iyi midir acaba ben de orayı düşünüyorum doğum için yani bir kaç iyi yorum duydum ama bilemiyorum
-Reklam-
0 oy
(1 puan)

Gebeliğimin14. Haftasından beri çam sakuraya gidiyorum şuan 36+1 im gerçekten çok ilgililer bende sizin gibi karar vermekte zorlandım ama taki 10 gün önce gebelik şekerim yükselince hastaneye yatışım yapılınca anladım ordaki görevlilere sordum doğum nasıl işte hastane iyimi falan diye normal doğum olacağı zaman kendi odanızda doğum yapılıyor sadece sezeryan için ameliyathaneye gidiliyor denildi bana bir kaç arkadaşımda orda doğum yapmıştı onların ısrarı üzerine gittim zaten ama iyiki de gitmişim çünkü gerçekten özel hastane konforunda benim için en önemli olanı da hemşirelerin ve görevlilerin tavrıydı onlardan da Allah razı olsun çok ilgilendiler ve en güzeli de gerçektende çok temiz bir hastane doğumum inşallah orda olacak buda tek kişilik kaldığım oda tertemiz ☺️

image


(96 puan)
Ayni bu kaldigin odada dogum yapiyorsn sonra bebegin bi kac islemi oluyor onlarida yaptiktan sonra seni baska odaya cikartiyolar oda ayni boyle tek kaliyorsun yine
(12 puan)
Ayrı oda için ne kadar bir ücret ödediniz bende düşünüyorum
(96 puan)
Cam sakurada mi canm
(12 puan)
Evet bende ayrı oda istiyorum fiyatları ne kadar acaba
(96 puan)
Ucretsiz cnm bu devlet hastanesi tek kaliyorsun odada
0 oy
(50 puan)
Çam sakurada doğum yapanlar fikirlerinizi alabilir miyim?
0 oy
(204 puan)
Bende çam sakuraya kontrole gidiyorum bende dogumu orda düşünüyorum  ama eşim özelde mi yapsak diyor   ama ben çam sakura diyorum  ama yinede kararsızım  oramı olsa yoksa özel mi olsa diye  2 hafta sonra tekrar kontrole gidecem dogum normalmi yoksa sezaryan mı diye o zaman gittigmde bilgi qlmayı düşünüyorum dogumu doktor mu yaptırıyo yoksa asistanı mı yaptırıyo ki 
(22 puan)
Doğumu yaptınız mı orda ki hastane de
0 oy
(750 puan)
Bende sormuştum pek yazan olmadı ya
(6 puan)
Bende orda yapmayı düşünüyorum gorumcemle bir iki arkadaşım orda yaptılar aynı odada olması temizliği filan iyi ama çok fazla stajyerler ilgileniyor gorumcemin de arkadaşımın da dikişler yanlış dikmişler tekrar açıp tekrar dikmişler o konuda biraz tedirginim acaba daha öyle mi ikisi de iki yıl önce yaptılar doğumu bu son zamanlarda orda doğum yapan varmi

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 399 göst.
0 oy
7 cevap 660 göst.

638,652 soru

3,380,360 cevap

4,201,159 yorum

180,619 üye

...