0 oy
319 göst.
önce Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (143 puan)

Hanımlar bugün hastaneye gittim 8 haftalık gebeyim hafif kanamam vardı progestan verdiler aceleden hiç soramadım eczacıya nasıl kullanıldığını internete vajina yoluyla alınır diyor ama bunun fitile benzer bir hali yok ağız yoluyla alsam bişey olur muu 

image

Gebelik haftası 8+3

24 Cevap

+1 oy
önce (178 puan)
Bana doktorum geceleri iki adet vajinal yoldan al daha etkili hemde ağızdan seni çok sersemletir miğde bulantisi baş ağrısı yapar dedi 
-Reklam-
+1 oy
önce (2 puan)
Bende kulaniyorum vajina yoluyla hamile kaldığım süreden beri iki.paket bitirdim çok faydalı ağız yoluyla alinmamali
+1 oy
önce (80 puan)
Fitil olarak al cnm daha etkili 
+1 oy
önce (59 puan)
Ben gebeliğin başından beri kullanıyorum vajinal alırsan daha rahat edersin ağız yoluyla da kullanılıyor ama çok fazla uyku ve bulantı yaptığını biliyorum. Hem vajinal olarak daha etkiliymiş
0 oy
önce (74 puan)
Canım merhaba sağlıkla kucağına alirsin inşallah hem vajina yolundan hem agzidan aliniyo agizdan alininca bas donmesi yapiyo yarim saat falan ben ilk vajinayla başladım daha sonra agizdan aldim sabah aksammis sabah al  ağızdan yerinden kalkma yarim saat falan  bisiy olmaz 
0 oy
önce (33 puan)
Ben de aynısını kullanıyorum canım Hem hap olarak kullanabiliyorsun hem fitil olarak ama hap olarak kullanırsan yan etkileri çokmuş fitil olarak daha etkiliymiş ama kanamam varsa fitil olarak kullanman nasıl olur bilmiyorum
0 oy
önce (41 puan)
Ağız yoluylada alınıyo fitil olarak da kullanıyo ağız yoluyla biraz mide bulantısı yapıyo
0 oy
önce (2 puan)
Bana da aynisindan vermisti doktor iki şekilde de alinabiliyor ama düşük tehlikesi için vajinal daha etkili oluyormus sanirim 
önce (143 puan)
Bu fotoğrafını attığım ilaç fitil yoluyla gider mi biraz küçük gibi hapa benziyor ondan
önce (74 puan)
Gidiyo sırt üstü yat canm  bnde kullandim
0 oy
önce (7 puan)
Her iki türlü de kullanıyorum ama kanama olduğu zaman ağızdan alıyorum kanama varken fitil olarak kulanılmaz demişti doktorum 
önce (178 puan)
Aa ilk kez duydum 3 düşük yaşadım hiç doktorlar kanama varken alttannkullanma demediler hep te alttan kullanmıştım . Bu hamileligimde de çok şükür şuan yok ama geçmiş haftalarda az bişe lekenmelerim olmuştu kahverengi doktor yine alttan kullan demişti . Hala vajinadan iki adet olarak kullanıyorum şuan kanama yok tabi ama varkende kuallandim ben .
önce (143 puan)
Peki size bişey sorabilir miyim bu fotoğrafını attığım ilacı mı fitil olarak kullandınız çünkü hiç fitile benzemiyor da bende fitil olarak mı kullanayım
önce (7 puan)
Ben ilk hamile kaldığım günden beri kullanıyorum şu an 35 oldum hala kullanıyorum doktor bana öyle dedi diğer hamileliğimde de öyle söylemişti başka bi doktor
önce (178 puan)
Evet bunlar hepsi aynı zaten sadece 100 mg var bide 200 mg ben 200 Luk fitil olarak geceleri iki adet kullanıyorum doktorm öyle önerdi . Fotoğraftakinin aynısı evet .
önce (178 puan)
Bence fitil olarak alın vajinal yoldan daha etkili .
0 oy
önce (94 puan)
Bende fitil olarak kullandım sabah akşam 
0 oy
önce (17 puan)
Geçmiş olsun canım bende kullanıyorum hem ağızdan hemde vajınadan kanaman varsa ağızdan alman lazım ben ilk zamnlar vajınadan aldım sonra tıskındım ağızdan alıyorum ağızdan sanki bana daha etkili geliyor 
0 oy
önce (3 puan)
Canm benimde kanamam vardı doktora gittim 100 mg olanini ağız dan alın dediler ama az yan etkileri çok fazla baş dönmesi ve kusma yaptı doktorum fitil olarak kullanmamı söyledi 
0 oy
önce (397 puan)
Sana ağızdan yazmış cunki tok diyo fitil olarak verdiği zaman açlık tokluk fark etmiyo diye biliyorum
0 oy
önce (5 puan)
6 haftalık hamileyim kanamam vardı Banada verdi canım sabah akşam kullan dedi 2 kere ağızdan aldım baş dönmesi yaptı kanamam da durdu gibi şuanda. Vajinal yoldan bende fitil olarak kullandım doktorumda öyle söyledi kanama yokken alttan koy diye sende o şekilde kullanabilirsin  
0 oy
önce (13 puan)
Senin ki sabah akşam tok karnına yazmış o yüzden ağızdan Ben de bir kaç gün kullandın hafif lekelemeyin vardı acile gittim doktor aşırı kirmizi kanaman varsa ağızdan alacaksin o da biraz sersemlestiriyor ama kanaman yoksa sadece leke geldi ise fitil olarak kullanacaksın dedi hatta normal bir kanaman varsa alttan muane edecem dedi ama benim ki sadece sabah  kalktığımda peçeteye silerken hafif leke tarzı birseydi hemen acile gittim eve geldiğimde ise bir daha öle bisey olmadı bir kaç gün fitil llarak kullandım Kontrole gittiğim de kesti doktor..senin kanama durumunu bilmiyorum ama tok yazdığı için agiz yoluyla bellki tabiki sen yine de doktoruna bir danış derim
0 oy
önce (6 puan)
Canım bende 8+4 düm bende 1 haftadır kullanıyorum Altan sadece gece yatmadan ama sen eczane bi sorsaydın birde doktorun neden verdi acaba sana 
önce (143 puan)
Siyah kahverengi tarzı kanama şeklinde akıntım vardı bide kasıklarım ağırıyordu doktor dedi düşük tehlikesi olabilir o yüzden verdi ama benim küçük bebeğim var emziriyorum soramadım kullanabilir miyim diye bundan ötürü şuan bunu kullanamam inşallah bişey olmaz
0 oy
önce (195 puan)
Geçmiş olsun benimde ilk zamanlarda kanamam olmuştu ben ağız yoluyla kullandım sabah kahvaltıdan sonra uzanıp ayaklarımı yüksekte tuttum
0 oy
önce (29 puan)
Hap olarak kullanılan herşey bi süre sonra mide bulandırıyor. Ki daha diğer vitamin ilaçlarıda var. Vajinal yolla kullanmanızı tavsiye ederim. Aynısı vajinal yolla kullandım. Soğuk su ile ıslatıp o şekilde kullanın korkmayın ama hiçbişey olmuyor . Belki bebeğe bişey olur die de endişe etmeyin. Islatıp parmağın ucuyla itin olup bitecektir . 
0 oy
önce (6 puan)
Canım bende içiyorum ağız yoluyla alınıyo alttanda koyuluyo ama en iyisi ağızdan daha etkili ben cok kullandım için rahat olsun ben günde 4 defa alıyorum sağlıkla gelsin kuzun inş.
0 oy
önce (37 puan)
Hem vajinal hemde ağızdan alabilirsin canım. Bende kullanıyorum. İlk önce ağızdan alıyordum sonra vajinale çevirdi doktorum. 

582,513 soru

3,159,377 cevap

3,937,848 yorum

165,971 üye

...