0 oy
621 göst.
Hamilelikte Güzellik kategorisinde (462 puan)

Zaten önceki hali gayet normaldi çok begeniyordum ama şimdi çok büyüdüler rahatsız oluyorum sicak larda çok zor bide . Inşallah Dogumdan sonra eski haline döner:(

6 Cevap

0 oy
(914 puan)

Emzirme sonrası küçülüyor. Eskisi kadar olur mu onu bilemem. Ben çok memnunum :)

(462 puan)
Inşallah küçülür yoksa bi ömür zor valla . E bide ikinci üçüncü çocukta ne olur allah bilir
Emzirdiyib surece sut olduqdan boyuk oluyur ama sut olmadiqdan sonra normale donuyor
(20 puan)
Doğuman sonra sütle dahada büyüyor emzirdikçe küçülüyor emzirmeyi bırakınca hemen hemen eskisi kaar oluyo ama karındaki çatlaklar  gibi çatlak olabiliyor üstünde
-Reklam-
0 oy
(649 puan)

Emzirme bittikten sonra balon gibi sönüyorlar ve sarkiyorĺar merak etmeyin

(833 puan)
Herkeste aynı olmuyor canım degisiyor kisiden kisiye
0 oy
(260 puan)

Moralll sıfır ya :(((

0 oy
(44 puan)

Herhalde emzirdikce geçer 

0 oy
(118 puan)
Emzirme bitince kuculuyo canim bide uzmek istemem ama sarkiyo ben 25 aylik biraktirdim.. sarkmisti.. o ay sonunda hamile kaldim simdi tekrar buyume evresinde:)) gogusler yakinda isyan etmezse iyidir..

Bide cocuk olduktan sonra sadece cocuga odaklaniyosun.. bnde daha yeni hamileyken insallah catlak falan olmaz diyodum ama sonra onlara takilmiyosun bile bebegin herseye deger insan kendini unutuyo..
0 oy
(191 puan)
Keşke sadece büyüse benimkiler sarktı utanmasa göbeğime değicek öyle diyim

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,910 göst.
0 oy
5 cevap 142 göst.
0 oy
8 cevap 221 göst.
18 Nisan Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bahriye Demirci (7 puan) sordu

472,486 soru

2,667,099 cevap

3,363,480 yorum

136,355 üye

...