2,207 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (84 puan)

Kızlar bugün hastaneye gittim 51 kilodan 58 kilo olmuşum 1 ay içinde hemde doktor çok kızdı 26 haftalık hamileyim bide bebeğim de 700 grm anlamadim yaaa neden kızdı bide dediki daha fazla kilo alırsan gebelik zehirlenmesi ihtimali var ne yapicam ben yaaa moralim çok bozuk kilom çokmu var yaaa bebeğin kilosu azmi bide benimle aynı haftada olanlar kaç kilo ve bebisleri kaç grm lütfen kızlar ya çok moralim bozuk yemek yemek istemiyorum resmen artık yaa:(((

Gebelik haftası 26
Reklam


54 Cevap

+7 oy
(3,935 puan)
Yok artık daha neler zaten zayıf hamile kalmışsın ben 45 kilo ile hamile kaldım şuan 33+5 im 63 kiloyum 18 kilo aldım ve doktorum hâlâ da alabilirsin dedi bence başka bi doktora gidip fikir alabilirsin aç kalma bebeğin de aç kalır 
(84 puan)
Anlamadim ki ya öyle bi kizdiki adam bebek iyi bi sorunu yok bu seferde senin sorunun var dedi bebek ye4ine seninle de mi uğraşalım dedi yaa bide sizin bebek kaç haftalık kaç grm
(2,865 puan)
Çok fazla kilo almışsınız siz doktorunuz pek isin ciddiyetinde degil galiba. Zayıf olmanız onemli değil vucuda cok fazla yuk aliyorsunuz yani alışık oldugundan fazla yüklüyorsunuz.
(3,935 puan)
Bana mı dediniz eğer banaysa emin olun doktorum yaşadığım şehirdeki en iyi doktorlardan ve sadece göbeğim var kollardan bacaklardan yüzden gram kilo almadım
Reklam


+9 oy
(1,529 puan)

Canım kilon çok değil bir ayda aldigin kilo çok fazla  ondan demiştir doktor senin ve bebeğinin sağlığı için demiştir 

(84 puan)
Anlamadim ki yaaa valla kızdı çok dedi çok fazla almışsın bebek iyi kilosuda iyi dedi de işte sen iyi değilsin dedi bu kadar  kilo aldıysan sende kesin bi sorun var dedi :(( bide siz kaçıncı haftadasınız bebeğimiz kaç grm acaba
(1,529 puan)
Ben 18. Haftamdayım bebeğin kilosunu bilmiyorum ama gelişimi iyi dedi doktor daha kilo almadım hiç  ama işte bir ayda 7 kilo fazla bi sorun olmasından endişe etmiştir  doktor  senin için yine endişe si yani
+8 oy
(4,021 puan)

Kilon iyi ama bir ayda 7 kilo çok yani.Böyle giderse sıkntı olur doktor ondan kızmıştır.Sağlıklı beslenmeye çalış .

+6 oy
(514 puan)

58 kiloya cok diyen doktorun nasil bir sorunu var acaba . kizma nedeni bir ay icerisinde  kilo almis olman olabilir ama 26 haftaya kadar aldigin kilo cok degil diye dusunuyorum 

+8 oy
(1,002 puan)

Bende 65 le kaldım canım hamile şuan 33+4 üm 16 kilo almışım 81 olmuşum ama doktorum hiç çok almışsın falan demedi doğuma kadarda daha alıcam büyük ihtimal sen takma bence normal. Bebeğinide kendinide başka hamilelerle karşılaştırma canım herkesin bünyeside bebeğide bir olmaz panik yapma sadece. Ben ilk bi doktora gitmiştim kadın banada aynı şeyleri söyledi kesinlikle kilo alma çocuğun özürlü doğar dedi anında bıraktım doktoru . Bazı doktorlar kiloya karşı seninkide öyle büyük ihtimalle

+8 oy
(827 puan)

Ben üç ayda 4kilo almisim cnm sen dikkat et bir ay icin fazla almissin ona tepki vermistr doktor yoksa gayet normal bi kilodasin bnce dikkat et 

(84 puan)
Hmm ya işte bende sıkıntı yapmıyorum kiloyu da sende ciddi bi sorun olabilir deyince korktum şekerime bakıcaklar nasıl olucak bende bilmiyorum ki
(827 puan)
Baktir cnm bir ay için fazla geldi bana da  bi sorun yoktur inşallah stres yapma
+8 oy
(686 puan)

Ben 37 haftadayım su ana kadar 2o kılo aldım doktor acayıp kızıyor bastan beri. En son Allah akıl fikir versin de bundan sonra alma dedi 1o kılo alması lazım bir hamılenın dedi. Delirtecekler ve beni dd

(84 puan)
:))ay alllah seni güldürsün yaaa valla çok güldüm
(686 puan)
Kız benim baştan beri hiç bulantım olmadı hiç bir şeyden tiksinmedim. Yedim yani ben kilo almayım da kim alsın doktor kızıyo alisanın karısıyla haftalarımız aynı o 22 kilo almış doktoru kızmıyormus biz fakiriz diye mi böyle ya
(285 puan)
:):) biz fakirez bacım. Bizim boynumuz kıldan incedir. El mahkum yapacak bişey yok mecbur kafayı sallayıp he deyip geçecez :)
(84 puan)
Ayyy ::))))))
+8 oy
(745 puan)

29+3 olduk 9 kilo aldım bana da çok fazla dedi ama bence normal. Bazı doktorlar neyi nasıl diyeceklerini bilmiyorlar. Ama en ideali az kilo almak tabi. 25.haftada bebeğim 780gramdi yarn kontrolüm var bakalım kaç kilo olmuş göreceğiz 

(84 puan)
Hmm 26 haftayız bizde 21 haftalıkken 400 grmdi şimdi 700 olmuş bence az gibi yaa doktor iyi dedi ama
(745 puan)
Doktorunuz iyi dediyse iyidir bebek 25.haftadan sonra daha çok kilo almaya başlıyor o yüzden sizin bebeğiniz de kilo alır bence çok takmayın güzel beslenin
+8 oy
(115 puan)

Bende 50 kilo ile hamile kaldım 20. Haftada 57 ye çıktım bebeğimin kilosu normaldi doktor bana çok almışsın dedi ama ben zaten çok zayifim boyumda var kimse hamile olduğumu bile farketmiyor ben çok umursamadim ya sen bu kiloyu bir ayda aldıysan eğer her ay böyle alabileceğini düşündüğü için kızmış olabilir doktor

(84 puan)
Aynen yaaa ondan galiba
+8 oy
(900 puan)

Canm uzulme valla ben 102 kiloyum 28 haftalgm kiloyu tansiyon icin falan istemiyo doktorlar ama senin kilon gayet iyi sadece braz fzla almissin sorun yapmadgi surece sorun yok

+8 oy
(50 puan)

Tatlım biraz fazla sanki ya çok yağlı şeyler mı yedin acaba ben 65 ile halime kaldım şuan 73 kilom 33+2 gün hamileyim bebeğim de 2kilo20gr doktorum sende bebekte kilolar gayet iyi dedi 

(84 puan)
Valla hamur işi çok yedim ben galiba yaa:((
+6 oy
(2,865 puan)

Kuzum kilom cok degil deyip salma kendini . Önemli olan cok kilolu olman degil gebe kalmadan onceki kilonla şimdiki kilon arasında denge olmalı. Biranda kilo almak demek vücudu şaşırtmak demek. Ileriki haftalarda gebelik zehirlenmesi seker tansiyon yasayabilirsin 7 kilo alman cok fazla.

(198 puan)
Kesinlikle katıliyorum size gebelik zehirlenmesi ve ya gebelik.sekeri ciddi risk taşıyor Allah korusun bu sbeble bebek bile kaybedilir dr en dogru tepkiyi vermiş 1 ayda 7 kilo alinmaz altında hastalik olur dikkat etmek lazım
+7 oy
(513 puan)

Canim bende 50 kilolarda hamile kaldim ama 40hafta boyunca en fazla 15 kilo alimi normal goruluyo. Senin 30 haftaya kadar 7 kilo alman sorun olmamis bu kiloyu bir ay da alman sıkıntı. ciddiye alinmasi gereken bi durum. Sekerin falan firlar Allah korusun bebege bir ayda agir bir yuk. Muhtemelen ondan kizmistir. Doktorun ciddiye alman icin ssert tepki vermistir ssen bebegini dusun ve dikkat etmeye calis her ay 1-2 kilo almak normaldir canim

+7 oy
(3,271 puan)

Canım bir ayda 7 kilo aldığın için çok demiştir doktorun dikkat et 7 kilo bncde çok fazla

+6 oy
(938 puan)

Bende seninle aynı haftadayim 50 kilo ile hamile kaldım sun an 66 kiloyum Dr abertmis bence normal canım her bünye aynı olucak diye bir şey yok 

(84 puan)
Aynen ama ben  1 ayda 7 kilo aldım ya ondan kızdı galiba yaa
+7 oy
(385 puan)

Bende 22 haftalik hamiletim 53 le hamile kaldim 65 olmusum banada kizdi malesef ama mide bulantim felan olmadi oyle asirida yemedim ama artik iyice istahim artiyo bilemiyorum napicami sizin benimkinden yi e iyi 

(84 puan)
Veyyy veyyy napcaz yaaa valla ben azaltacam hamur işini düzelirim heralde öyle yaa
(385 puan)
Valla ben denedim ama olmadi sana basarilar dilerim :)))
+6 oy
(269 puan)

Zayif hamile kalmissin ama 1 ayda cok fazla almissin ona kizmistir bebekte seker olur sende olur daha buyuk sikintilar yarator allah korusun dikkat et ekmek hamur isi tatli yeme bebekte daha kilo alir takma onu

(84 puan)
Aynnn ya çok zayıftım hala bile bakılınca belli olmuyo ama 1 ay ve 7 kilo doktor çıldırdı;)))
+6 oy
(440 puan)

1 ay icindemi 7 kilo aldin ? Eger oyleyse bence de cok fazla canim dikkatli ol diyet listesi vermedimi madem kizdi eger hamilelik boyunca 7 se gayet iyi

(84 puan)
Aynen 1 ayda 7 kilo aldım
+5 oy
(1,975 puan)

kiz neresi cok ben 30 haftalik gebeyim 57 kiloda 73 kilo olmusum

(84 puan)
1 ayda 7 kilo aldım ben yaa ilk aylar pek almadım birden alınca çok şok oldu doktor
(1,975 puan)
bisey olmaz cnm iyi yaptn al bebek icin
+5 oy
(721 puan)

Canım senin kilon normal ama aldigin zaman yani süre sıkıntı 1 ay da hızla kilo almışsın ondan kızmış sana doktorun biraz daha dikkat et ilerde daha da artacak kilo alma hızın 

Reklam


İlgili sorular

Reklam


...