211 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (197 puan)
Memlekete 3.30 - 4 saatlik bi yolum var 28. Haftada gitsem bi sıkıntı olur mu ?

Eşim çok gitmek istiyor bi kaç günlük izni var diye benim de gitmemi istiyor bende istiyorum ama bebek için korkuyorum çok tedirginim yolda bişey olur diye
Gebelik haftası 28

14 Cevap

(1,727 puan)
34 haftalıkken 21 saatlik yol yaptım. Bişey olmuyor anlayacağın. Develerle yolculuk yapmıyoruz kuzum. Keyfine gore takil
(197 puan)
Valla yollar çok kötü şimdi küçük şehir ya sağolsunlar şehirler arası yolu bile köy gibi bende ister istemez korkuyorum
(1,727 puan)
Bişey olmaz bizde otobandan gelmedik hep :D
-Reklam-
(42 puan)
Ben aynı haftalarda 8 saatlik yolculuk yapmıştım. Mola verip kısa yürüyüşler yaptım. Çünkü bir süre sonra ağrı olabiliyor. Diğer türlü bir sıkıntı olmadı. Tabi doktor da yasaklamamıştı.
(613 puan)
21 haftalıkken 4 saatlik Yola gittim geldim şükür bişey olmadı dinlene dinlene gittim
(68 puan)
Bunu en iyi doktorunuz bilir gebelik riskiniz var mi yok mu bilmiyoruz sonuc da
(545 puan)
Bende bu gece sahurdan sonra 7.5  8 saatlik yola gidip pazartesi sahurdan sonra geri döneceğim Allah izin verirse inşallah. Sık sık yolda durup yürüyüş yaparak yolculuğumu yapacağım. Sende o şekilde yapabilirsin bence.
(197 puan)
Yolun açık olsun inşallah bi sıkıntı olmaz
(545 puan)
Amin inşallah teşekkür ederim.
(112 puan)
Ben üç dört kez yol yaptım doktorum dinlenerek gidersen bir sıkıntı olmaz dedi saat başı 15 dk mola yaptık
(441 puan)
Kuzum bunu doktorun en iyi bilir senin sağlık durumun gebelik izlemine göre ona danışsan daha iyi olur mesela bayramda bizde  memlekete ziyaret etmeyi düşünüyoruz gerçi uçakla gitcez ama havaalanına gitmek uçak  toplu 4  5  saat sürecek gidişimiz  doktoruma danıştım izin verdi  bi kaç gün sonra ise kontrolüm var rapor alacam doktorumdan ona göre in şa  Allah. Benim 31 haftam bitmek üzere.
(321 puan)
Bende 33 haftalıkken 3 saatlik yolculuk yaptım taşınma durumumuz vardı hatta git gel yaptım aynı gün iki üç gün sonra gene git gelım oldu.bir şey olmadı çok şükür.belinin arkasına yastık koy karnın ağrırsada koltuğu yatırırsın biraz yatarak gidersin bi de 1 saate falan mola verip yürü dolaşımın düzelsin.Eşinde hızlı kullanmazsa bi sıkımtın olmaz bence
(38 puan)
36. Hafta da yolculuk yaptım şuan 37. Haftadayım Bi sıkıntı olmadı şükür. O da gittiğim yol asfalt değildi. Sıkıntı etme yani
(364 puan)
Otobüsle ise asla tavsiye etmem  lavobo ihtiyacı ve oturuş pozisyonu geri döneceksin şuan mevsim hastalığı çok yaygın göz önüne al kendi aracınız varsa mola vererek tabiki sorun olmaz 3 saatlik yola kendi aracımız ile mola vererek bende gidiyorum 26 hafta
(146 puan)
Valla ben de salı kontrol e izmir e gideceğim 28 i geçeceğim o zaman 36. Haftaya kadar bu şekilde giidp geleceğim 4 saatlik yolu . Sorun olmaz canım ben ayda bir gidiyorum:)
(160 puan)
Hatta şimdi yoldayəm 4 saati gitti 2 saati kaldı. Arada oturduk yemek falan yedik, tuvalete gitdim azcık yürüdüm tekrar yola devam ediyoruz. Allah büyüktür o koruyor. Merak etme
Yolun açık olsun inşallah
(544 puan)
Bende şuan 12 haftalık hamileyim 12 saatlik yola gidiyorum bugün inşallah sıkıntı olmaz korkuyorum da biraz Dr 2/3 saatte bir yürüyüş yap kan dolaşımı olsun dedi kendi aracınızla gidiyorsanız sıkıntı olmaz inşallah
(197 puan)
Rabbim yardımcın olsun inşallah bi sıkıntı olmaz bende doktorla konuştum gidebilirsin dedi ama korkuyorum yinede bünyem zayıf biraz bebek etkilenir diye korkuyorum
(544 puan)
Ben şükür vardım yerime biraz bel ağrısı birazda mide bulantısı çektim ama şükür sıkıntısız geldik darısı size sağlıcakla gidip gelin
Allah razı olsun kardeşim
(881 puan)
2 saate bi mola verin muhakkak ve 10 dk kadar yürü sonra devam edin sorun olmaz Allahin izni ile .