364 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (40 puan)

Sincan koru'da Hüseyin beye gitmiştim ilk doğumumda bu hamileliğimde de şimdiye kadar devam ettim ama bazı sebeplerden dolayı devam edemeyebilirim. Bi iki hafta içinde karar vermem gerek. Sincan, batıkent, etimesgut, yenimahalle civarı tavsiye edeceğiniz özel hastane ve doktor var mı? Bi de 26. Hafyadayım şimdiden sonra kabul etmemezlik yaparlar mı ? 

Reklam


6 Cevap

+1 oy
(235 puan)

Kabul edip etmeyeceklerini bilemiyorum ama Sincan lokman hekim de Bahar şentürk hoca var tavsiye ederim 

(357 puan)
Sincan lokman hekim rezalet bir yer hic tavsiye etmem
(235 puan)
Tanıdığım bir-kac kişi memnun kalmışlardı,  doktor açısından Bahar hoca gercekten iyi
(357 puan)
Bilmem ama ben Ayse hanima gittim rezalet, daha 30 haftalik bebegi ultrasomda goremedi, guya haftasina gore kucukmus, kilosu azmis, kizimin durumu nasil diyorum, cinsiyeti goremiyorum, buyudugu icin cinsiyet artik gorulmez falan dedi, gec dollemem var on gun tarih bile karistirdi, anlayacagin hic memnun kalmadim, baska bolumlere giden komsularimda hic memnun degil. Artik bizim sansimiza mi bilemeyecegimmm
(235 puan)
Diğer bölümler için hiç yorum yapamicam..bende iyi duymadım. Ama dediğim gibi kadın doğumda Bahar hoca gerçekten beğenilen ve memnun kalınan bir doktor hakkında da olumsuz hicbir şey duymadım o  yüzden naçizane tavsiye de bulundum
(357 puan)
Dogrudur herkes deneyimini paylasiyor sonucta, rabbim hepimizin evladini sag saglim kucagimiza versin de ^^
(235 puan)
Aminnn inşaAllah :)
Reklam


0 oy
(605 puan)

Yenimahalle ortadoğu hast bende 26 . Haftamda başladım dr zeynep arpa memnunum 

(40 puan)
Aklımda olan 3 hastaneden biri. Diğer doktorlar hakkında bilgi sahibi misiniz? Bi de doktorun odası nasıl annenin karşısında da ekran var mı
(605 puan)
Hayır yokta cok-da gerekli değil bence. Dr un gördüğü ekrandan görünüyor çok net  eliyle gösteriyor üstelik. Diğer 2 bayan 1 erkek dr daha var.
(40 puan)
4 boyutlu mu doktorun cihazı
(605 puan)
4 boyutlu cihaz farklı usg farklı 4 boyutlu herzaman detaylı görüntü vermez.. sizin icin gorsellik daha mi onemli ? Hamilelik boyunca zaten kaç kez muayene olucan önemli olan doğum.....
(605 puan)
Sen en iyisi orta düzey hast yerine memorial koru güven hast bunlara bak ..
(40 puan)
İlk gebeliğimde koruda hep detaylı görüntü aldım bunda da şimdiye kadar çok güzel detaylı görüntüler yakaladık. Zaten orta düzey hastane arayışında değilim. Görsellik de önemli tabi ki rahat etmek ve bebeğimi daha güzel görmek için o kadar para veriyorum.
(605 puan)
Tamam işte ortadogunu ciksr listeden ozaman ..
(40 puan)
Cevaplarından anlaşıldığı üzere sorduğum sorunun cevabı hayır. Daha pratik ve güzel üslup kullanmak varken cevaplarında enteresan. Neyse vardır bi derdin. Geriye kaldı medicana ve medical park
(605 puan)
Ne derdim olacak canım
 Saçma sapan sorular soruyosun özel hast sonuç olarak ilgi tabiki üst düzeyde. Yok karşıda ekran var mı yok 4 boyutlu mu sanırsın 5 sene hamilelik dönemi geçirecen. He canım seni anca medicana memnun eder
(40 puan)
Sorularım gayet normal ama senin bu agresifliğin pek normal değil. Hamilelikte iyi değil bak bebeğini düşün ve sakin ol. Ortada böyle gerilecek bi durum yok.
0 oy
(9,645 puan)

Ben etimed alptekin bey dogum yaptim cok iyi bi doktor tavsiye  ederim

(40 puan)
Etimed hastanesine nedense bi ısınamadım. Doktorun odası nasıldı, annenin karşısında da ekran var mı?
(9,645 puan)
Yan tarafta var diger doktorlarin orda var ama doktorum cevirio hersey gosterirdi bide sezeryab oldum  ben cok memnun kaldim
(40 puan)
Teşekkürler cevabın için
0 oy
(1,193 puan)

Canım ben Liv Hospital'da Başak hanıma gidiyorum Sincan'da oturuyorum araba ile maksimum yarım saat sürüyor.. genelde ilk randevuyu alıyorum eşimin işten 2 saat alması yeterli oluyor.. hastane ve doktorumdan çok memnunum degerlendirmeni tavsiye ederim :) 

(40 puan)
Bize Sincan yarım saat :) kazanda oturuyoruz liv 1 saat sürer :(
(1,193 puan)
Anladım canım.. gönlüne göre bir hastane bulursun inşallah.. ama nacizane tavsiyem bebek yoğun bakım ünitesi olan bir hastane olsun :)
(40 puan)
İnşallah Teşekkürler cevabın için :)
(1,193 puan)
İyi akşamlar ☺️
+1 oy
(293 puan)
Sincan lokman hekim de dogum yaptım ayse hoca cok mennun kaldım bahar hocada doguma girdi..benimde bebegim küçüktü kilo alımı durmuştu küvezde kalıyor..Ama cok memnun kaldım ilgilerinden tavsiye ederim
0 oy
(34 puan)
Bende Çukurambar koru hastanesine gidiyorum çok güzel bir hastane. doktorum Aslıhan Yazıcıoğlu çokta memnunum ve çok tatlı bir bayan her konuda yardımcı oluyor tavsiye ederim. Aynı hastane de Zahide hanımı da çok öneren olmuştu onu da düşünebilirsiniz.
(40 puan)
Evet Zahide hanımı internette görüyorum gitsem onu tercih ederdim ama çok uzak maalesef bize :( yine de teşekkür ederim
Reklam


İlgili sorular

Reklam


...