320 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (33 puan)
Kızlarrr, 15+4 oldum.ilk gebeliğim .Canım sürekli tatlı istiyor  :( Biraz hızlı kilo alıyorum  :( Doktorum diyet yapmam gerektiğini,tatlıdan uzak durmam gerektiğini söyledi.Siz nasıl besleniyorsunuz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim :)
Reklam


8 Cevap

0 oy
(644 puan)
17+4 olduk migde bulantisi ve kusmadan hic bisey yiyemiyorum malesef 6 kilo verdim :(
(33 puan)
Benimde 12. Haftaya kadar bulantim oldu ama kusma problemim olmadığı için kilo aldım malesef
Reklam


0 oy
(1,100 puan)
15 haftada kilo aldıysan sonra çok fazla alabilirsin doktoru dinle bence
(33 puan)
Dinlemek için öneri istedim zaten
(1,100 puan)
Buradaki herkes birşeyler söyleyecektir demek istediğim en doğrusu diyetisyeni dinlemeniz
(1,100 puan)
Ben normalde de şeker almıyorum ilk gebeliğimde ağzıma tatlı süremedim hep ekşi acı turşu bunda da aynı tatlı elma bile yiyemiyorum onun haricinde zararlıdır uzağım ve ik kişilik yemiyorum ilk gebeliğimde 8 kiloyla gittim doğuma şimdi 19 haftalık kilo almadım.
(33 puan)
Maşallah canım. Diyetisyene git demedi cnm sadece tatlı yeme diye  uyardı.  Dikkat edicem artik
0 oy
(712 puan)
Ben 26. Haftaya kadar sadece Nutella yiyebiliyordum bide pekmez doktorda hiç yeme falan demedi ama gebelik şekeri çıkınca mecbur bıraktım yine canım çok isterse Bi kaşık tahin pekmez yiyorum tabi kendimizi frenlemekte fayda var 
(33 puan)
Hamur islerini şerbetli tatlıları yemekten aldım galiba canım.
0 oy
(537 puan)
Valla cnm bende çok kilo almışım doktorum uyardı ama Asır yiyen biri değilim tatlı falan da çok yemem azalttım yine değişen olmadı malesef
0 oy
(3,039 puan)
Kuzum ben 30 haftada 4.5kilo aldım ama ilk üç dört ay hiç ekmek yemedim desem yeri var onun yerine bol bol muzla elma yedim kuru yemiş yedim mercimek çorbası yaptım bardak bardak içtim günlük bı bardak sürekli ayran içtim en sonda bebeğim altı gün önden gidiyordu bu arada canm çok tatlı çekiyor ama yapmıyorum da yemiyorum da tatlı gidami meyveden alıyorum haftada bide yersem çikolatalı gofret yiyorum ama bol bol kavun karpuz yiyorum 
(33 puan)
Zaten kilo almaya meyilliyim yediğim herşey yaradı haliyle .teşekkür ederim cnm
(3,039 puan)
Bende kilo almaya meyilliyim hatta annem sen hamile kalınca 20 kilo alırsın diye bakıyordu bana :) beni ne zaman görse sen zayiflamissin nasıl hamilesn diyor :) ama beslenmeyle de alakalı canm bnm evde hamur işi ve tatlı yok bol bol sebze yemeği :)
(33 puan)
Ya benim  hamileliğim  baya riskli kuzum . Rahim bozukluğu var . Sürekli lekelenme falan da yaşıyorum o yüzden  hareket etmem yasak .Sürekli yatarak geçiriyorum .  Haliyle yediğim şeyleri de yakamadiğım icin kilo oluyor
0 oy
(294 puan)
Canım tatlı krizine girdiğin zaman sütün İçinde 1 çay kaşiği tarçin katabilirsin. Ekmeği azalt öğününde ne varsa onu ye ekmegini az tutarak ara ögünlerde aciktiginda yogurt süt badem ceviz tüketebilirsin.
0 oy
(26 puan)

Keske birseyler yiyebilsem de kiloyu dusunsem canım 10+3 um mide bulantisindan pek bisey yiyemiyorum sanslisin bence :)

(33 puan)
Sans olsa keşke kuzum .Zaten düşük tehlikem var   . Kilo almak senin için iyi değil dedi
0 oy
(193 puan)
Valla o kadar dikkat ettim ki ekmek pilav olabildiğince az yedim her haftasonu iki gün balık süt yoğurt kuruyemiş yedim çok dikkat ettim hele tatlı hiç yemedim hamileliğimin başında çok tiksindim tatlıdan ama son ayda öyle bir iştahım açıldı ki tatlı istemeye başladım asla doyamıyordyum veee şuan 38. Haftadayım 21 kilo almışım 
(33 puan)
Hamilelik sekeri denen şey mi vardı canım .bir anda başlamış ya tatlı isteği
(193 puan)
Yok aslında o da yok ama tatlı zaten normalde severim ama hamilelikte başta Bi tiksindim sonra normale döndüm sanırım
(33 puan)
Kendini üzme canım .çok şükür ki az bir zaman sonra bebisini kucağına alacaksın .emzirirken zaten vereceksin sonrasında da diyet uygularsın zayiflarsin
(193 puan)
İnşallah canım hepimize hayırlı kolay doğumlar vee sağlıklı bebişler olsun inşallah
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 216 göst.
4 cevap 177 göst.
6 Aralık 2018 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Eslemruya (127 puan) sordu
7 cevap 252 göst.
26 Eylül 2018 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Aysequl (1 puan) sordu
3 cevap 139 göst.
26 Ağustos Hamilelikte Beslenme kategorisinde Əminə (19 puan) sordu
Reklam


...