151 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (10 puan)
Midemde sürekli Bi bulantı var hiç gitmek bilmeyen ve mutfağa adım atasım bile gelmiyo yemek yapıcam diye aklım çıkıyo iyice tiksindim yemeklerden ne yiyebiliyorum ne yapabiliyorum yok mu Bi çaresi
Gebelik haftası 5+2
Reklam


12 Cevap

0 oy
(264 puan)
canımm hamileliğin daha çok yeni. şu anda ben 11 haftalığım aynıyım senle aynı zamanda başlamıştı. belki bi 3-4 hafta sonra ancak herhangi bir bulantı ilacı almanı tavsiye ederim çünkü bebeğin çok yeni.. tavsiyem kusmak istediğinde kus ve çubuk kraker ye :/
(5 puan)
Bugün tam 8 haftalık olduk bende yeni bulantılar başladı kusma yok ama 2 3 gündür herşeyden midem bulanıyor bende napcam bilmiyorum midem bulandıkça limon yiyorum az az
(264 puan)
geçmiş olsun canım normal bunlar. inşallah kusmaya başlamazsın da bulantıyla tiksinmekle geçer gider bu dönem..
Reklam


0 oy
(193 puan)
Inan bende o zamanlari gecirdim canim onun hicbir  caresi yok bende oyleydim klozetten ayrilamiyodum mutfaga girdigim zaman yemek girmek istemiyodum tiksiniyodum artik  Allahim affetsin  nimetten   ama 13 haftadan sonra duzeliyo canim geciyo o durum ben  suan 20+2 haftalik hamileyim daha yeni iki  hafta once istahim acildi hersey duzeldi  cok sukur 
0 oy
(437 puan)
Ah canım bende başta öyleydim yeni evli olmama rağmen evim iğrenç kokuyordu içeri girer girmez mide bulantısı 1 ay evime giremedim kayınvaliden de kaldım 
0 oy
(248 puan)
Ben üç aylık oldum başladi bulantı bir haftadır sürekli bulantı var birgün boyunca kustugum oluyor zaten yemek yapmak hayal oldu kayınvalidem yapıyor esimde yanimda olmadığı için onlarla kalıyorum kokular mahvediyor midemi çubuk kraker ve limon yiyorum ama en çok çubuk kraker yiyorum kesiyor az da olsa
0 oy
(217 puan)
Tülbentin içine bikac ıslak mendil koyup ağzıma kapatıp bağlıyorum ancak öyle yapıyorum 
0 oy
(216 puan)

10haftayım bende perişanım mutfaga girmek önünden bile geçmek istemiyorum mide bulantısı kusma beni mahvediyor limon yiyorum tuzlu o çok iyi geliyor birde doktor prilam Dr verdi onu içiyorum bastırmıyor yinede maalesef başa gelen çekilir diyip katlanıyoruz :(

0 oy
(218 puan)
Maalesef canim bi caresi yok heleki daha baslardasin.ben 2 bucuk ay mide bulantısı ve kusma yaşadım tabi herkesin aynı olmuyo kesinlikle.miden bulandıkça kusucaksin sana tavsiyem az az sık sık ye mideni bos birakma.ben 4 ay yemek yapamadım hep eşim yaptı saolsun.cok kotu olursan kusman fazla olursa doktoruna danış ilaç veriyolar benim o şekilde oldu artık dayanılmiycak gibiydi.Allah yardimcin olsun insallah çabucak geçer 
0 oy
(640 puan)
Ay kıyamam ya Allah yardımcınız olsun benimde ödüm kopuyor bulantı kusma olcak diye ama napalm yavrular için katlancaz. Ekşi elma falan iyi geliyormuş, yoğurtta bulantı ya iyi geliyor 
0 oy
(180 puan)
Hayır yok ben ağzımı burnunu parfüm sıktığım yazmayla bağlayıp giriyodum buzdolabını aslaa açamıyodum direkt kusuyodum mdi 10+5 olduk yavaş yavaş geçti eskşye göre iyyiim yemek yapabiliyorum bçraz sabret azalır o 
0 oy
(1 puan)
Bende aynı durumdayim 15. Haftadayim ama henuz bulantilar bitmedi  doktorun tavsiyesiydi canim taze zencefili kaynatip limon ve balla icerseb migde bulantisina iyi geliyormus  ben onuda deneyemedm ama 
0 oy
(268 puan)
Canım ben 14.haftaya kadar öyleydim Allah yardımcın olsun 
0 oy
(42 puan)
Mide  bulantisi kusmalar bende de vardi sadece meyve yiyebiliyordum onuda cikariyordum mahv olmustum suan 13 haftadayim sukur iyim sadece ara sira mide bulantisi oluyor sadece sabr et tuzlu kraker ye baska yapcak bir sey yok  Allah yardimcin olsun
Reklam


İlgili sorular

16 cevap 208 göst.
7 Ocak Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sseeddaa (98 puan) sordu
2 cevap 97 göst.
6 Ekim Hamilelikte Beslenme kategorisinde misafir sordu
4 cevap 126 göst.
10 cevap 167 göst.
23 Ocak Hamilelikte Beslenme kategorisinde Melisa Büşra (3 puan) sordu
7 cevap 140 göst.
Reklam


...