205 göst.
önce Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (9 puan)
Iyi gunler tatlış anne adayları ben 5 haftalik hamileyim cok fazla idrara gidiyorum gündüzleri özellikle daha fazla gidiyorum bi saat icinde belki 15 defa belki daha fazla gidiyorumdur bu normal mi???

5 Cevap

0 oy
önce (121 puan)
Normal son ayımdayım yine başladı sık idrarım gece 2 kez uyanıyorum baskıyla
0 oy
önce (26 puan)
1 saatte 15 defa cok fazla degil mi su kaybediyorsun çok mu su içiyorsun 
önce (9 puan)
Evet bebek susuz kalmasin diye iciyorum
önce (6,030 puan)
İçtiğin suyun bebekle alakasi yok.  O yuzden o kadar sık  idrara çıkıyorsun. Gunde 3 litre içsen yeterli zaten fazlasında içsen wc çıkmasan tmm derim vücudun  ihtiyacı  var. Terleyince  iciyorum mesela  sık  idrara  çıkmıyorum cunki terledigim  için  su kaybı olmus oluyor vücut  disari atamıyor  ;))
0 oy
önce (8 puan)
Sık idrara çıkma normal ama belirttiğiniz sayı için bisey diyemicem yani bende 8 haftaligim hala sık idrara çıkıyorum doktorum normal dedi rahime yerleşip baskı yaptığı için olabilir demişti genede doktorunuza sorun tabiki
0 oy
önce (92 puan)
5 haftalikken bence hic normal degil ben 32 haftaligik chok gidyorum ama o kadarda degil yani bence sen bi doktora git ne olur ne olmaz
0 oy
önce (10 puan)
5 hafta gebelik için çok fazla gibi bi doktora başvurun sekerle ilgili sıkıntı olabilir 

İlgili sorular

...