315 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (558 puan)
Merhaba kizlar 27 haftalık hamileyim öle çok aşırı karnım yok hafta da 1 yada 2 kere motosiklete biniyorum ama uzun mesafelere gitmiyorum  çok şükür düşük tehlikemde yok benim gibi binen varmı yada sıkıntı yaşayan arabamız yok o yüzden binmek zorunda kaliyorum
Gebelik haftası 27+0

6 Cevap

(799 puan)
seçti

En İyi Cevap
Bende biniyorum mecburiyetten. Geçen araştırdım biraz bı bayan şey yazmış hatta doğuma bile motorla gittim çok da rahat dogurdum bence motur sayesinde yazmış tabi yinede dikkatli olmamız gerek ben 32 haftaligim bu arada
(558 puan)
Aynen dikkat etmekte fayda var. Ay sonuna bnmde kontrolüm var doktora soracağım bakım o ne diyo
-Reklam-
(215 puan)
Valla bende biniyorum mecbur bide biz iki çocuk eşim ben 4 kişi biniyoruz ☺️
(558 puan)
Çocukken bizide annem öle bindiriyordu , şimdi kayın validem çok laf soyluyo çocuğu dusurursun bidaha bindigini gormicem diyo napicm bilmiyorum
(215 puan)
Bizimki de çok kızıyor valla ama bazen mecbur kalıyoruz hastaneye felan giderken çocukları goturmuyorum ama annem gil yakın beş dakikalık yol oraya gidince götürüyorum 27 haftaligim ama hala rahatça binebiliyorum bir sıkıntı olmadı daha ama 30 dan sonra binilmez galiba artik
(558 puan)
Aynen katılıyorum 30dan sonra karın birazdaha büyür istekde binilmez sanırım hayırlısı hakkımızda
(437 puan)
33 haftalığım dana gibide karnım var hala biniyorum valla :)
Ahaha Allah iyiliğini versin :))))) maşallah
(297 puan)
Bende biniyorum canim,  yoldaki girinti çıkıntılar da yavasliyoruz çünkü risk taşıyor. Çoğu kişi binme diyor ama mecbur kalınca biniyoruz illaki. Allah'a emanet bebislerimiz
(558 puan)
Bizde de eşim hızlı sürmüyor çukurlu yerlerde dikkat ediyoruz hoplayıp ziplamiyoruz ama büyüklerimize anlayamıyoruz :)onlarda birşey olur endisesindeler
(297 puan)
Kesinlikle öyle. Ama tabiki en ufak bi kazada motor seni firlatabilir çünkü koruma yok. Yinede çok dikkatli oolmk lazım
(666 puan)
37-2 haftaligm şu zamana kadar hep bindim dikkatli sürüyor cok hizli degil.. cukur falan olunca dikkatli geçiyor
(558 puan)
Bizde dikkat ediyoruz ama büyüklerimize anlayamıyoruz işte:)
(309 puan)
Risk yoksa ,eşiniz kasislere bam diye girmiyorsa ne olabilir ki.mesela ben 38haftalik olduk hala İstanbulu bisikletle turluyorum.  He yokuş çıkamıyorum o da dogumdan sonra. Kasislere dikkat etsin eşiniz, siz de yollara bakın kasislere yaklaşınca kalcanizi kaldirin bebek sarsilmasin.
(558 puan)
Gittiğim yerler düz asfalt canım  eşim çok dikkatli ilk çocuk bide  dikkat ediyoruz çok şükür bı skntm olmadı şimdiye kadar bizim için sorun yok büyüklerimiz sıkıntı ediyorlar birşey olur diye
(309 puan)
Buyuklerinize millet bisiklete biniyor da bi sey olmuyor diyin :) Kendinizi en iyi siz bilirsiniz elbette
(558 puan)
:)) eşime diyorum bindigimi söyleme bende senden söylerim diyorum guluyo annesinin huyunu bilince tamm tamm diyo
(104 puan)
Ben 36 haftalıgım traktöre bile biniyorum birşey olmaz dikkat edin çukurlara girmeyin yeter bide fazla hız yapmayın Allah korusun
(558 puan)
Ooohh masallah ben traktöre binsem neler oluacagıni düşünemiyorum :) Allah'ım hiç birimize kaza bela göstermeden sağlıklı sihatlı kucağımıza almayı nasip etsin insallah