1,526 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (1 puan)
yeniden etikenlendirildi

Kızlar ne kadr kalsüyüm alıosnz

Reklam


17 Cevap

0 oy
(284 puan)

Bol bol almam lazım ama  migde bulantisina yiyemiyorum hiç birşey beni maffetti

Reklam


0 oy

2 kase yoğurt yiyorum 2 bardak süt içiyorum. Sabah kahvaltıda gece yatmadan içiyorum sütü. Mide yanmama da iyi geliyor uyku yapıyor çok rahat ediyorum. Ama hazır süt ve yogurtları tavsiye etmiyorum. Imkanınız varsa çiğ süt alabilirainiz haftalık bir kısmını mayalayıp bir kısmını içtikçe ısıtabilirsiniz. Hem daha sağlıklı. Ayriyeten kalsiyum alıyorum efermag diye bir suya atılan tabletlerde akşamları bir su bardağı.

(108 puan)
Ben cig süt icemiyorm hazir sut icsem zararlimi
(1,053 puan)
Çığ sut içmen yasak zaten kaynayıp sogutucaksin o zaman da vitaminleri ölüyor bu yüzden pastoeize en iyisi deniliyor
(322 puan)
Bnde cnm kendi yoğurdumu kendim yapıyorum suttude hazır içmiyorum ama burda okuduğum kadarıyla pastörize daha iyi diyorlar ama inşallah bi sorun olmaz
(1,053 puan)
Canım ben hamileyken hep hazır içtim çok şükür sorun çıkmadı hele son aylar da aşırı ıcmıstım
0 oy
(179 puan)

Ben maalesef tüketemiyiyorum ayran içebilirim ama süt içince midem bulanıyor ve gaz da yapıyor bende bir kere açık köyden taze süt kaynatıp içtim alerji yaptı bende haşlanmış  yumurta ve balık ta yiyemiyorum görmek bile istemiyorum :(((

Sütün içine 2 damla limon damlatırsan gaz yapmaz ayrıca 1 çay kaşığı neskuik at içine sütün kokusunu alıyor miden bulamaz. Bende süt içemiyordum böyle çözüm buldum :)
Teşekkür ediyorum deneyecem bunu canım
laktozsuz süt de gaz yapmıyor deniyor ama denemedim.bende de çok gaz oldu ama zamanla alıştım. alışırsınız bence
(946 puan)
Nesquik önermem katkı maddesi dolu içi. Yarım çay kaşığı tarçın koy hem midenin bulantısı hem de uykuna yardımcı olur.
Ayran benimde favorim:)
(132 puan)
Onlar Bende de olmustu ama gecti simdi yiyorum mecburen
0 oy
(389 puan)

Olmazsa olmaz her gun uyumadan 1 bardak süt.  Her sabah kahvaltida da bol bol beyaz peynir. Yogurtta aksam yemeklerinde tuketmeye calisiyorum. Ama dipnot kofte gibi kirmizi et var ise yaninda yogurt alma demir emilimini azaltir. Yogurdu ayrica ara ogun yiyebilirsen en güzeli...

pastörize edilmiş sütleri iç günlük sütlerden ben hep günlük sut içiyorum gece yatmadan önce sütten nefret etmeme rağmen kızım için içiyorum yoğurt sevmiyorum ama ayran peynir kasar bunlari bol bol yiyorum
(389 puan)
Ayni ben :) sek gunluk kucuk oaket süt var tam 1 bardak cikiyor. En guzel gunluk aynen
(776 puan)
Canım o dediğin sek süt şokta varmı
Özhan da veya migrosta bulabiliyorum sadece ben. Şok da sanirim yok
0 oy

Kuzum sutu yatmadan once iciyorum sabahlari da 1 yaslanmis yumurta  bir kase yogurt yiyorum tabi peynirde tabi bu kadar beyaz tuketnce tatli takviyesi de alman lazm yannda az sekerli bir de cay ic mide eksimen varsa ben oyle yapiyorum bebisim masallah 8 9 haftalikken kol ve bacaklarini oyanatiyordu  

0 oy
(1,757 puan)

Valla ilk 3 ay ceviz sut yogurt hergun her ogunde yiyordum ama ne oldu bilmiorum simdi sut ceviz yogurt gormek istemiorum yiyemiorum.icim almiyo kirk yilin bi basi anca bi kasik yogurt yiyebiliorum sadece. Kalsiyumu peynirle karsilamaya calisiorum kahvaltida

(108 puan)
Benimde oyle bende pek fazla yiyemiyorum
0 oy

Yogurt yeniyorum  ama sanahtan aksama kadar  1 lıtre sut ıcıyorum

0 oy
(127 puan)

Açıkcası ben ne süt içebiliyorm ne yoğurt yiyebiliyorum. Ama hergün bol bol ayran tüketiyorum günde 10 bardağı buluyor inşallah böyle de faydası vardır:( 

0 oy
(188 puan)

Keşke bende içebilsem ama iç içemiyorum yemek bile yiyemiyorum:(

0 oy
(1,526 puan)

Mide bulantısından ne süt ne yoğurt yiyebiliyrm kahvaltıda çok az peynir yemeğe çalışıyorm o dur:(

0 oy
(1,634 puan)

Sut hic icmem ben ayran. Icerdm 2 bardak 5 6 kase yogurt yerdim

0 oy
(4,770 puan)

Sabah peynir oglen bi bardak süt aksam bi kase yogurt tüketiyorumdur ortalama tabi yemedigm zamanda oluyordur ama genelde boyle, süt yogirt cok severim zaten şifa olsun bebislere :)

0 oy
(298 puan)

Günde iki bardak inek sütü içiyorum doğal yanında birer muz tuketıyorum yoğurt her gün yemiyorum ama yemeye çalışıyorum haftada iki gün falan 

0 oy
(1,286 puan)

Hiç.          

0 oy
(243 puan)
Ben biraz kendime guveniyormuşum galiba günde 2 yemek kaşığı anca yogu4t canım isterse süt iciyodum ne ayıldım ne bayıldım ne kustum ne başım döndü  zaten birde demir hapı aliyosun prospektüs okumuyomusunuz içtiğiniz takviyelerde ne var diye 
0 oy
(936 puan)
Canim ben yigurt neredeyse hic tuketmiyorum aklima bile gekmiyo yogurt yemek sutude gunde bi bardakfalan iciyorum bazen hic icmiyorum bile
0 oy
(823 puan)
Her gece yatmadan önce bi kase yoğurt yiyorum gün içinde ayran tuketiyorum sabah koy peyniri yiyorum süt icemiorum oldum olası sevmem 
Reklam


İlgili sorular

15 cevap 502 göst.
11 cevap 505 göst.
5 cevap 403 göst.
9 cevap 447 göst.
1 cevap 115 göst.
Reklam


...